לקוחות בנק לאומי זועמים: "העבירו אותנו לסניף אחר מבלי ליידע אותנו"

$(function(){setImageBanner('076951eb-bf6e-47cb-b627-409474d794ad','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

לקוחות בנק לאומי בסניף שבזי ביבנה קיבלו לאחרונה מכתבים לביתם בהם הם מתבשרים על העברתם לסניף אגוז בעיר, מספרי החשבונות שלהם השתנו וכמובן שאיתם גם מספר הסניף "כל מי שהיה צריך להעביר לי כסף לא יודע לאן, אני צריך לרדוף אחר לקוחות ולעדכן אותם"

רבים מלקוחות בנק לאומי ברחוב שבזי קיבלו בימים האחרונים מכתבים לביתם, במכתבים הם מתבשרים על העברתם לסניף אגוז וכי אם ברצונם לשנות את החלטת הבנק, עליהם לפנות לבנק עד לתאריך 31.8.16.
-

הבעיה הגדולה היא שהמכתבים הגיעו כשבועיים לאחר התאריך האחרון לבקשה לשינוי ההחלטה הסופית ולקוחות הבנק שהועברו לסניף אגוז נותרו ללא מענה.
-
המעבר של הלקוחות לסניף אגוז טומן בחובו לא מעט בעיות, לא מדובר רק בעניין של נוחות או של קרבה לבנק שהלקוחות היו רגילים אליו אלא גם שינויים במספר הסניף ובמספר החשבון
-
ר', לקוח עסקי שהועבר מבנק לאומי בסניף שבזי לבנק לאומי בסניף אגוז מספר על התהליך: "יש לי עסק ולקוחות שהיו צריכים להפקיד לי כסף לא יכולים לעשות זאת, חשבון הבנק שלי השתנה, מספר הסניף השתנה והפקדה למספר שכולם מכירים לא תתקבל, אני צריך לעבור על כל הלקוחות שלי ולעדכן את כולם בשינוי. בטוח שאני לא לבד בסיפור הזה ויש עוד לא מעט כמוני, זה פשוט בושה, זה מזכיר לי את שנות ה-50, שבעל הכוח היה רוצה לשנע אנשים ממקום למקום הוא היה עושה את זה מבלי לבדוק אם זה נכון או לא, אם הם מעוניינים או לא, פשוט ככה עשו ואז דיווחו, זאת בושה, התנהלות חובבנית, מי אמר שארצה להמשיך בבנק לאחר החלפת הסניף? אפילו לא שאלו, חוצפה".
-
גם ברשתות החברתיות התייחסו לקוחות הבנק לעניין והביעו מחאה כנגד ההחלטה להחליף לחלק גדול מלקוחות הבנק את הסניף בו התנהלו עד היום
-

להלן תגובת לאומי:

"לאור שינויים בהתנהגות הצרכנית ובצורכי הלקוחות, לאומי החל לאחרונה ביישום של שינוי מבני בחטיבה הבנקאית, מתוך מטרה ליצור מבנה ממוקד לקוח. במסגרת המהלך, חלק מסניפי לאומי משנים את אופי פעילותם והופכים לסניפים שמתמחים בקו עסקים ייעודי: עסקים קטנים, בנקאות פרטית, פרימיום וקמעונאות. השינוי יאפשר לכל סניף להעניק שירות יותר מקצועי ואיכותי לפלח הלקוחות אותו הוא משרת. בתוך כך, חשבונותיהם של לקוחות מסוימים מועברים על פי צרכיהם לסניפים סמוכים לשם המשך קבלת שירות. הלקוחות הרלוונטיים מקבלים הודעה מסודרת אודות השינוי, מבעוד מועד, כאשר חשבונם מועבר ללא צורך בביצוע פעולה כלשהי מצידם.

לצד זאת, לאומי ממשיך להשקיע משאבים רבים בפיתוחם של מוצרים טכנולוגיים שמטרתם לחסוך ללקוחות זמן ועלויות, כמו גם לאפשר להם לבצע את מרבית הפעולות הבנקאיות השכיחות בערוצי הדיגיטל, הכוללים את המכשירים לשירות עצמי המוצבים בסניפים ואת הערוצים הישירים - מוקד לאומי קול, אתר לאומי באינטרנט ואפליקציית לאומי במובייל, אשר עומדים לרשות הלקוחות בכל זמן ומכל מקום".

פוסט שפורסם בפייסבוק על ידי לקוח של הבנק בעקבות המעבר ללא הודעה מוקדמת:

 
$(function(){setImageBanner('81aa0269-bd2c-4125-8ba2-d569bca137eb','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('a19f5848-ae50-4a94-b60e-251f32dbc825','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה