הפתעה מחוץ לדלת הבית

$(function(){setImageBanner('09d9aee2-3139-458f-919c-58bd53f8e620','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31010,'Image','');})

חברת "שוופס" השיקה משקה חדש, מופחת קלוריות ושלחה דיילות להפיץ בקבוקי משקה בבתים ברחבי השכונה הירוקה. תהנו

הערב (שלישי), פתחו תושבים בשכונה הירוקה את דלת ביתם ומצאו שם להפתעתם בקבוק של משקה מוגז מבית שוופס. הדבר הינו חלק מקפמיין קידום מכירות שעושה חברת "יפאורה" לסדרה החדשה של משקרות מוגזים תחת המותג ICE.


Schweppes ICE
 מיועד לשכבת גיל בוגרת יותר, גברים ונשים, בעלת מודעות גבוהה לבריאות המחפשת משקאות מתאימים יותר עבורה. הוא מיועד לצרכנים המעוניינים לעבור למוצר מופחת קלוריות וללא ממתיקים מלאכותיים.

 המהלך ילווה בקמפיין פרסום, שילוט חוצות ופעילות קד"מ בנקודות המכירה. סך ההשקעה במהלך כולו -6 מיליון ₪.

לדברי טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "מדובר במהלך מרכזי, אסטרטגי ובהשקה של קטגוריה חדשה לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות- Schweppes. אנחנו עובדים ביפאורה כבר מספר שנים בפיתוח המאפשר הפחתת סוכר ושמירה על הטעם. במגוון המוצרים שלנו כבר הופחת סוכר ברמה של 20% ויותר. שיא הפעילות היא השקת משקה צלול מוגז במתיקות מעודנת המפחיתה למעלה מחצי מכמות הסוכר. ללא שימוש כלל בממתיקים מלאכותיים וללא חומרים משמרים. רק 12 קלוריות ל-100 מ"ל"


 
$(function(){setImageBanner('e0088f69-e113-4258-a80f-3f5b73a50ec5','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('2c209489-ddc7-4112-8a00-4ff17b5f205c','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה