איך פועלות חברות השמה להייטק בתקופת הקורונה?



איך וירוס הקורונה השפיע על עולם ההייטק והחיפוש אחר עובדים? אופן הגיוס? והאם העבודה מהבית יותר יעילה? הכל בטור הבא

עבודה בהייטק

וירוס הקורונה יצר שינוי מהותי בכל רחבי העולם, ואם בשבועות או אפילו החודשים הראשונים להתפרצות המחלה עדיין העולם לא היה ערוך ולא היה ברור כיצד תבוצע ההתמודדות איתו, היום העולם כבר מתקדם הלאה ולומד לחיות בשגרה חדשה, שגרה של חיים לצד הקורונה, חיים לצד מרחק, זהירות ושמירה, אך יחד עם זאת - החיים חייבים להמשיך.

חברות ההייטק נפתחו מחדש לאחר הסגר הראשון, וגם בתקופת הסגר הכניסו יותר ויותר אפשרויות של עבודה מהבית, כך שבתחום ההייטק הרבה יותר קל להמשיך את העבודה למרות המצב הלא פשוט, וגם גיוסי העובדים ממשיכים, בין אם גיוסים לצורך עבודה מהבית ובין אם לעבודה במשרדים השונים.

אז איך פועלות חברות השמה להייטק בתקופת הקורונה? כיצד הן מתמודדות עם המצב בצורה טובה, יעילה ותקינה? קראו את המאמר הבא ותמצאו את התשובה.

גיוס ממוקד יותר

אחד השינויים שיצר וירוס הקורונה הוא הצורך של חברות לבצע גיוסים הרבה יותר ממוקדים מאשר בעבר. כיום חברות רבות כבר לא יכולות להעסיק עובדים בכמויות גדולות, ולכן ישנם הרבה יותר בדיקות והמיקוד הוא הרבה יותר גדול כך שהם יוכלו לגייס את העובדים המוכשרים ביותר, ואפילו כאלו אשר יכולים לענות על כמה צרכים של החברה ולשמש בכמה כובעים וכמה תפקידים שונים.

לכן, בתקופה הזו חברות השמה להייטק שמות הרבה יותר דגש על הנתונים המקצועיים של העובדים, על אופי העבודה שלהם, הנכונות ונתונים נוספים, וכך בסופו של דבר הם יכולים לגייס לכל אחת מחברות ההייטק את העובדים המתאימים והנכונים ביותר.

עבודה מרחוק

באופן כללי, רוב ההתאמה מול חברות השמה להייטק היתה מבוצעת מרחוק, ועכשיו יותר מתמיד. יחד עם זאת, אם מדובר בתפקידים בכירים מאוד או עבודה לאנשי מקצוע מבוקשים ובעלי נתונים מפוארים אשר דורשים משרות בהתאם, ייתכן כי צוות החברה ירצה לראיין את המועמד על מנת לבצע את ההתאמה בצורה הטובה ביותר. בתקופה הזו רוב הראיונות הללו יבוצעו באופן טלפוני או בשיחות וידאו, וחשוב להיערך לכך בהתאם ולפנות את הזמן המתאים על מנת לבצע את הראיון בצורה המוצלחת והטובה ביותר.

כך גם חברות הייטק רבות מבצעות את הגיוסים בתקופה הזו. הרבה יותר ראיונות טלפוניים, בסקייפ, זום או תכנות דומות, מבדקים און ליין ועוד. לכן, כמועמדים אתם צריכים להיות ערוכים לכך.

חברות השמה להייטק מקצועיות מבצעות הכנה עבור העובדים גם בשביל תהליך הקבלה לעבודה, במיוחד בצורה הזו, על מנת לוודא שהם יעברו אותו בהצלחה.

ירידה בכמות הגיוסים

אין ספק כי בתקופה הזו נרשמת ירידה משמעותית בכמות הגיוסים, ולכן אם אתם מחפשים עבודה בהייטק, אתם חייבים לפנות אל חברות השמה להייטק אשר יאפשרו לכם להגדיל את הסיכויים שלכם למצוא עבודה גם בתקופה הזו. פנו אל חברה ותיקה ומנוסה, וחברה אשר עובדת בשיתוף פעולה של שנים רבות עם חברות הייטק גדולות ומובילות מכל רחבי הארץ, וכך תוכלו לקבל מידע מוקדם על משרות חדשות, לקבל טיפים והצעות מיוחדות ולמצוא את העבודה המתאימה לכם בתחום ההייטק בתוך זמן קצר יותר, ובאופן בטוח.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה