מה חשוב לבדוק לפני שפונים אל חברות השמה הייטק?



מחפשים עבודה בהייטק? רוצים לפנות אל חברות השמה להייטק אשר יסייעו לכם במציאת המשרה הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון

צילום: יח"צ

אמנם שירות של חברות השמה בתחום ההייטק לא עולה כסף למחפשי העבודה, אך בחירה לא נכונה של חברת ההשמה איתה תעבדו עלולה לגרום לכם לבזבז זמן יקר ומיותר עד שתמצאו את העבודה המתאימה לכם, ובעידן המודרני בו אנו חיים היום, עידן בו התחרות על כל משרה בהייטק הינה רבה וגבוהה מאוד, בזבוז הזמן הזה יכול לעלות לכם ביוקר.

לכן, לפני שאתם פונים אל חברת השמה מסוימת ומתחילים לעבוד איתה בכדי למצוא את העבודה הבאה שלכם, קראו את המאמר הבא ותמצאו כמה טיפים חשובים שיסייעו לכם לבחור את החברה המתאימה ביותר בשבילכם.

ניסיון בתחום

בתחום ההייטק, הרבה יותר מבכל תחום אחר, הניסיון הוא אחד הדברים החשובים שיש לבדוק כאשר מחפשים חברת השמה, ומדובר בנושא שיכול להשפיע מאוד על העבודה של החברה ועל התוצאות שהיא מספקת. חשוב מאוד להתייחס לא רק לוותק של חברת ההשמה, אלא בעיקר, לניסיון של הצוות בה. תוכלו למצוא חברות השמה אשר הוקמו לא מזמן, ואולי לחברה עצמה אין הרבה שנים בתחום, אך מאידך, הצוות בחברה מגיע מתוך עולם ההייטק ויש לו ניסיון של שנים רבות בגיוס להייטק ובכלל, מכיר היטב את התחום הזה. לעומת זאת, תוכלו למצוא חברות ותיקות בתחום אשר הצוות בהן חדש יחסית וחלקו חסר ניסיון, מה שלא יבוא לטובתכם.

לכן חשוב מאוד לבדוק את הצוות עצמו אשר מבצע את הגיוסים, ההיכרות שלו עם עולם ההייטק והניסיון שלו בגיוס עובדים לתחומי ההייטק השונים.

קשרים עם חברות הייטק

חברות השמה הייטק לא רק מבצעים עבורכם חיפוש של המשרות המתאימות לכם באתרי האינטרנט השונים או בפרסומים ציבוריים. היתרון המהותי והמשמעותי של החברות האלו הוא הקשרים שלהן עם חברות ההייטק. חברת השמה מקצועית בהייטק מקיימת קשרים ישירים עם חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל, חברות בינלאומיות ואפילו חברות סטארטאפ בתחילת הדרך. הקשרים הישירים הללו מאפשרים לחברה לקבל מידע ראשוני על כל משרה שנפתחת, ומאפשרים לה להעביר את קורות החיים שלכם ישירות אל מקבלי ההחלטות בחברה.

בנוסף, הקשרים הללו מאפשרים לכם לדלג על השלב של מיון קורות החיים בו המגייסים רק מרפרפים על המסמכים השונים, ופעמים רבות ידלגו על קורות החיים שלכם רק בגלל עומס פניות.

אז אם אתם מחפשים חברת השמה מקצועית לתחום ההייטק, ואתם רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים נכון וכי החברה תוכל באמת לעזור לכם למצוא את המשרות הנכונות עבורכם ואת מקומות העבודה השווים ביותר, אל תוותרו על בחירת חברה עם קשרים מול חברות ההייטק השונות.

שירותים נלווים

עוד דבר שכדאי לבחון לפני שבוחרים חברת השמה הוא השירותים הנלווים שהיא מעניקה. שירותים כמו עריכת קורות חיים, הכנה לראיון העבודה, הערכת שווי עבור ציפיות השכר וכו', הינם שירותים חשובים שיכולים לסייע לכם רבות בתהליך חיפוש העבודה ויכולים להיות משמעותיים מאוד עבורכם, ולכן לא כדאי לכם לוותר  עליהם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה