אחלה צ'אצ'ו - ברק פותח שולחן



באחד מימות החורף של שבוע שעבר, נסעתי וחזרתי ברכבת לפגישה מיותרת בת"א רק בגלל שהייתי חייב לכבד את מכובדי המזמינים. נושאי השיחה איתם הרדימו אותי כמו קורס נהיגה מונעת, למרות שהראיתי התלהבות והקפדתי לסיים כל משפט שלהם ב "וואללה??"
מאת: ברק שטורך

.

על האוכל שהוגש ככל הנראה שכחו לשים שלט 'שאל את המוכר' ואפילו לא הצלחתי לנחש מה אני לועס. כעבור בזבוז של 40 דק' סיימתי את הצלחת מאונס ואת הפגישה בתירוץ של עבודה קוראת לי. אי לכך ובהתאם לזאת קמתי, משכתי מעיל מהכסא ונסתי החוצה כל עוד נפשי בי, שמא יציעו לי מנה נוספת ואז נפשי תקלע לאי נעימות. עוד לפני שעליתי על הרכבת חזרה התחיל לקרקר הרעב וכשעליתי עליה לא נשאר הרבה מה לעשות חוץ מלהדחף בין חיילים ולתכנן ארוחת מלכים שתפצה אותי קולינרית על החוויה שעברתי בת"א. כשירדתי בתחנת רכבת מערב והלכתי לכוון המתנ"ח גנב את מבטי שלט גדול וירוק עם צמד המלים 'פלאפל צ'אצ'ו' שקרא לי לבוא. ואני, ילד טוב ירושלים שגר ביבנה ואוהב פלאפל אז באתי.

כשפתחתי את דלת הכניסה כבר הבנתי שזו אהבה ממבט ראשון. ריח מזמין של אוכל נישא כל הדרך מהמטבח היישר לחלל המקום שמעוצב בצורה עדכנית ומגניבה כדי לגרום לכם להרגיש הכי טוב שאפשר. והאוכל מה איתו? תפריט שהוא חלום, אוכל החל מפלאפל מטורף עם כל התוספות דרך שלל מנות סביח, באגטים פיתות שקשוקות סלטים ועוד מלא ניסים ונפלאות של הקוסם והבעלים משה דעדוש. שקד ואורן מתקתקים סעודות למופת ועוזרים לו במטבח. הצוות נותן שירות ברמה גבוהה כמעט מוגזמת. לרגע לא חסר לי כלום במהלך כל הארוחה, מה שנגמר בשולחן מלאו לי תכף ומיד.

מה כלל השולחן שאלתם? אז קבלו: כדורי פלאפל אסלי נדירים ששחו בחומוס מנצח אשר הזכיר לי טעמים של יפו, מנת סביח שעושה בית ספר לעובד, שקשוקה מהסרטים עם טעם של בית וטטריס מצוחצח של סלטים.

פלאפל צ'אצ'ו ביבנה. חוץ מהמתקן של המפיות נשבע לכם שפירקתי את כל השולחן. ממוקם במתחם תחנת הדלק ליד רכבת מערב. חנייה יש מכאן ועד הודעה חדשה והמחירים מתחשבים מאוד !!! ובקיצור מי שכבר מכיר הרוויח ומי שלא שיעוף לשם מהררררר !!

בתאבון יבנה ,שבת שלום ומבורך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה