להצביע זו חובה ולא זכות



יום הבוחר הוא היום היחיד להחליט מה טוב לנו ואיך ייראו החיים שלנו בארבע השנים הבאות, ולא מה טוב לפוליטיקאים

 

ביום שלישי  הבא עלינו לטובה, יתייצבו תושבי ישראל להצביע לבחירות 2013. היום, יותר מתמיד, מתחבטת מדינת ישראל בבעיות ביטחוניות, כלכליות וחברתיות, וקולות המצביעים יקבעו מי ינהיג את מדינת ישראל וירכיב ממשלה שתוכל לשרת את האינטרסים של ישראל בארבע שנים הבאות.

סקרים רבים שנערכו במהלך החודשים האחרונים מורים שאחוז נכבד של תושבי המדינה לא החליט עדיין עבור מי להצביע או אם להצביע בכלל!!! זוהי תוצאה עצובה לייאוש מתמשך בקרב תושבים רבים, שמאסו במערכת הפוליטית הרקובה שאיבדה את אמון הציבור.

לצערי, אכזבת הציבור הובילה לאדישות שמאפשרת שוב ושוב את שלטונם של אותם פוליטיקאים וחוזר חלילה. הגיע הזמן שניקח אחריות על החיים שלנו. נצא ביום שלישי בהמונים לקלפיות ונצביע על פי צו מצפוננו מתוך דאגה לחינוך וביטחון ילדינו.

להצביע זוהי לא זכות, זוהי חובה דמוקרטית של כל אחד ואחת מאתנו. לקחת חלק בהחלטה החשובה שתקבע מי ינהיג את מדינת ישראל בארבע  השנים הקרובות. חיילים משוחררים מקופחים, זוגות צעירים לא מצליחים לרכוש דירה, משפחות ששני בני הזוג עובדים קשה לפרנסתם לא מצליחים לסיים את החודש.

יותר ילדים חיים מתחת לקו העוני, ואוכלוסייה בוגרת נדרשת לא פעם לוותר על רכישת מוצרי מזון כדי לשלם בעבור תרופות  חשובות לבריאותם. וכל זה למה? כדי לאפשר לממשלה למנות שרים ללא תיקים. כדי לרצות את המצטרפים לקואליציה קיקיונית ששורפת את כספי הציבור ללא שום תועלת.

כדאי לכל אחד ואחת מאתנו לחשוב היטב מי מהמועמדים יהיה מסוגל לדאוג לכל שכבות האוכלוסייה, ולא רק לאלה שינפנפו לנו על ביטחון המדינה.

מיד אחרי הבחירות ייגזרו עלינו גזירות כלכליות, כי אחרי יום שלישי לא נוכל לשנות דבר. יום הבוחר הוא היום היחיד להחליט מה טוב לנו ולא מה טוב לפוליטיקאים.

לא להצביע פירושו לא להחליט, אלא לתת לאחרים להחליט בשבילנו איך ייראו החיים שלנו בארבע השנים הבאות.

ביבנה, כ-35,000 תושבים עם כ-22,000 בעלי זכות הצבעה, ואני מקווה שנראה בסופו של יום הבוחר אחוז הצבעה גבוה, שהוא תוצאה של בגרות ואחריות אזרחית. אולי זה לא ישפיע על תוצאות הבחירות הכלליות בארץ, אך זה יוכיח מעל ומעבר לכל ספק שתושבי יבנה הם אזרחים למופת של,א מוכנים להותיר את גורלם בידי אחרים.

 

שלום נגר. עורך

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה