של נעליך ח"כ עופר שלח



אני מציע לך, מר שלח הנכבד, לחזור לתחום פרשנות הספורט ואל תטיף או תקטרג על עיר כמו יבנה

שלום נגר

בשבוע שעבר צוטט ח"כ עופר שלח כמי שאמר בכנס שערכה חברת המועצה והמועמדת לראשות העיר רונית ארנפרויד כהן, את הדברים הבאים: "זו הפעם הראשונה שלי ביבנה... במסגרת העבודה שלי בעיתונות חרשתי את הפריפריה... אני חולף על פני יבנה כל כך הרבה פעמים ולא מגיע לפה וזה אומר דרשני. אין סיבה שעיר כזו לא תפרח ותגדל. מה שהעיר הזו צריכה זו מנהיגות ראויה שתוביל אותה למחוזות אלה".

מר שלח הנכבד, כאוהד כדורסל מושבע אני עוקב אחריך עשרות שנים ואני יכול להעיד שאתה פרשן ספורט מצוין ומבין גדול בכדורסל, אך בכל מה שקשור לפוליטיקה, אתה פשוט לא שם!!!

מה אתה יודע על יבנה??? לדעתי, פשוט כלום! אחרת לא היית מוציא פניני לשון על עיר שמערכת החינוך שלה נמצאת בעשירון העליון של מדינת ישראל. עיר עם איכות חיים שתושביה אוהבים אותה ומאוד גאים בה. עיר שהתקציב שלה מאוזן שנים רבות ואינה נתמכת או זקוקה לסיוע ממשלתי. עיר שנמצאת בפיתוח נדל"ן שאין כדוגמתו בכל הארץ, ועל כך מעידים כל עיתוני ומדורי הכלכלה שאני מכיר.

עיר עם היכל תרבות ראוי, עם אמפיתיאטרון כדוגמת קיסריה שעומד לפתוח את שעריו בקרוב.

עיר עם ספורט מפותח, עם שתי קבוצות ייצוגיות בכדורגל ובכדורסל בצמרת הליגה הלאומית, שנתמכות על ידי העירייה לחלוטין.

גם בתחום המסחר נמצאת העיר בשלבי התפתחות, הקמת מרכזים מסחריים גדולים בשכונה הירוקה, קניון G ובמתחם ארגמן שיהפוך בוודאי למרכז הייטק ומסחר מהטובים בארץ.

וגולת הכותרת של יבנה, עיר שמציגה מערכת של סובלנות ויחסים מצוינים בין כל שכבות האוכלוסייה. עיר שכמעט מחצית מתושביה דתיים ובעלי אוריינטציה דתית, שחיים בשלום ללא מתח וסכסוכים, והאינטגרציה ביבנה יכולה לשמש דוגמא ומופת לכל עיר ואם בישראל.

ידידי הנכבד, לפני מספר חודשים שלחו אותך הבוחרים לכנסת עם ידידך שר האוצר יאיר לפיד בתקווה שתייצגו נאמנה את שכבת הביניים של ישראל ותדאגו לצעירים שסובלים מחוסר פרגון של השלטון בישראל, וראה זה פלא, יישרתם קו עם השלטון הקיים ואתם חובטים במעמד הביניים על ידי העלאת מיסים, קיצוץ קצבאות ילדים, ועוד היד נטויה.

אני מציע לך, מר שלח הנכבד, לחזור למקום שבו אתה מקצוען, תחום פרשנות הספורט, ואל תטיף או תקטרג על עיר כמו יבנה.

יחלפו עוד שנים רבות עד שתהיה מסוגל לנהל עיר ברמה שעשו קברניטיה עשרות שנים ובהצלחה. אנו תושבי יבנה גאים בעיר שלנו.

איננו זקוקים למישהו שיספר לנו "סיפורי סבתא" בגלל ניסיונכם להיכנס למערכת פוליטית מוניציפאלית.

 שבת שלום, שלום נגר. עורך ראשי


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה