הטור של קרן אהרון



מי זאת שממגנטת? על מה היא רוקדת?
איפה היא מתנדבת? מה החיוך שלה יכול להביא?
כל התשובות בטור. קריאה מהנה!

קבלו במחיאות כפיים סוערות את האישה עם החיוך הכי רחב בגן יבנה: שרה גבע. היקרה, המקסימה, החיובית, האנרגטית. אחת הנשים האהובות ביותר ביישוב.

אלה שלא מכירים (יש כאלה?) קבלו תקציר: היא בת 53, תושבת גן יבנה 16 שנים, אמא מסורה לשש בנות מדהימות. שחר (31) רופאה בבית חולים סורוקה, רוני (29) אדריכלית, ליאור (28) אשת תקשורת, אופיר (24) סטודנטית לקרימינולוגיה, אריאל (20) חיילת משוחררת ודורון (17) תיכוניסטית ורקדנית מחוננת. בנוסף, היא סבתא נהדרת לשלושה נכדים מקסימים.

שרה היא מסוג האנשים שהרוויחו ביושר את התואר "מולטי-טאלנט". היא מטפלת הוליסטית מהמומחיות בתחום, מאמנת התעמלות ושחייה, קאוצ'רית (מאמנת) אישית ועסקית בחברה של אלון גל (כן, ההוא מהתוכנית "משפחה חורגת"), היא מעבירה סדנאות והרצאות של מנהיגות והעצמה, וציפור קטנה לחשה לי שהיא גם מוצאת זמן להתנדב למען הקהילה במרכז לנערות בסיכון ובמעונות לנשים מוכות. בנוסף, היא "דולה" (תומכת לידה) ללא כל תמורה. נשמה טובה כבר אמרנו? אמרנו.

כל ההשראה להצלחה והנתינה הבלתי נגמרת הזאת, הגיעו מתוך מיליון תהפוכות וזעזועים בחייה הקצרים. אתם מוכנים? אז קדימה, מתחילים.

בגיל 41 היא איבדה את אהבת חייה, בעלה היקר יהודה ז"ל, בנסיבות טרגיות. במהלך משחק כדורסל, בפתאומיות, לבו נדם! היא עצמה עברה אירועים מוחיים. כמה? לא סופרים. אם אתם מתעקשים לדעת את המספר, הרמז הוא: מניין שבטי ישראל. היא גם מחזיקה במחלה צמודה הנקראת פיברומיאלגייה (כאבים בלתי פוסקים בשרירים ובפרקים). אותה מחלה כואבת הובילה אותה לתחום הריקוד בו היא מוכיחה לעצמה, שלמרות הכאב העצום ניתן לרקוד, ליהנות ואפילו לארגן תחרויות ריקוד.

יש לה מטריה קבועה. לא רק בימי החורף הגשומים, אלא היישר בתוך הלב, תוצאה של ניתוח מסובך שעבר בהצלחה.

שרה, מעבר לכל מה שציינתי, היא אישה טובת לב, יפה וחכמה, ממגנטת. האנרגיות הטובות שלה ממגנטות אליה חברים רבים, ואני ביניהם. הכרתי אותה לפני 15 שנים ומאז היא לא יכולה להיפטר ממני... החיוך הרחב שלה יכול להביא שלום עולמי. באמת. יש לה לב ענק ונתינה בלתי נגמרת.

שרה היא חברה אמיתית וטובה שלי. חגים רבים אנחנו חוגגות יחד. היא  אשת סודי. כשאני מתלבטת בדבר מה, אני משתפת אותה. היא, בחוכמת חייה, מאירה לי את הדרך. לאחר לידת בני, שרה הייתה הראשונה להגיע לבית החולים ומיד אחר כך אלי הביתה, כדי לעזור ולסייע בכל. והכל מכל הלב ובאהבה גדולה. איזה כיף לי שיש לי אותה, נכון?

מתוך כל מה שסיפרתי, וממרומי 53 שנות חייה המפתיעים, נולד המופע "החיים בהילוך גבוה", שכולל סיפור, תנועה וריקוד, ובהשתתפות בתה הקטנה דורון.

בינינו, נכון ששרה היא אישה מעניינת? לקוראי הטור במהדורה האינטרנטית המוקדמת, שרוצים לשמוע איך מתוך זעזועי החיים מוצאים כוחות וממשיכים לקום כל בוקר בחיוך: ביום חמישי, 12 בנובמבר, בשעה 20:30, במתנ"ס גן יבנה, יוצג המופע "החיים בהילוך גבוה". אני אהיה שם, מקווה שגם אתם. לקוראיי במהדורה המודפסת, מבטיחה לספר חוויות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה