"לפעמים צריך נגיעות קטנות אשר עושות הבדל גדול"



כולנו מכירים את המשפט "אין אישה לא יפה, יש אישה לא מטופחת". על אותו המשקל ניתן להתייחס גם לחלל הבית שלנו. אין דבר כזה בית מכוער.. יש בית עם פוטנציאל לא ממומש!

כמו שלא כולנו קמות בבוקר כמו באופרת סבון... עם שיער בסגנון של "הרגע יצאתי ממספרה" וליפגלוס אדום נוצץ על השפתיים... הרי במקרה הטוב יש לנו על הפנים את הטקסטורה של השמיכת פיקה ריבועים.

אבל מי שאוהבת מראה קצת מטופח, אז קצת מסדרת שיער, קצת מתאפרת, קצת מתלבשת.. או לא ממש מתלבשת- ואין פה בכוונתי להיות דורין אטיאס או סנדרה רינגלר... אך כמו שאנו דואגות/ים לטפח עצמינו... כן כן גם אתם הגברים שמורחים קרם לחות אחרי גילוח...קצת טיפוח לחלל שבו אנחנו מתגוררים  לא יזיק.. ואף יעשה פלאים!

אז לא תמיד צריך לשבור קירות, להרוס מטבחים, ולהפוך אמבטיות.. ולהיכנס לשיפוץ היסטרי.. ואם  כרגע לא מתאים לכם להכנס לשיפוץ, אך עדיין בא לכם רענון קל.. כמו שאתם מרעננים את ארון הבגדים שלכם  תרעננו גם את הבית, זה תמיד עושה טוב לנשמה!

כמו אצלנו – בני האדם קצת סידור קצת לבוש, קצת קוסמטיקה. תעשה עבודה נפלאה.

קצת לצבוע קירות, וילונות, כריות נוי חדשות, שטיח, מפה, אולי גוף תאורה מעניין שימשוך את העין.

פריטי דקורציה מענינים... הכל הולך.! רק לא להגזים עם פרטי הנוי שהבית לא ייראה כמו חנות..

לתת נגיעות קלות של צבע, אפשר לחשוב על קונספט מיוחד, על צבעים שאתם אוהבים.

צלמו את החלל אותו אתם רוצים לרענן וגשו לחנויות העיצוב, תמיד ישמחו המוכרות/ים לעזור לכם בבחירת הפריטים. כיום לקראת סוף שנה רוב החנויות מחליפות תצוגה ועושות מחירי מבצע מעמיקים. בהחלט שווה!

יש לנו פה קרוב את נקודת חן- מושב גאליה. (בתוך המשתלה). האנגר ענק לפריטי דקורציה יפים. ועזרה תקבלו מאילנה הנעימה , והמקצועית. בעלת החנות.

ואם בכל זאת חשקה נפשכם בעזרה מקצועית על תהססו לפנות להום סטייליסטית, או מעצבת פנים,

ובטוח ביתכם ירוענן.. יחודש.. ויהיה מטופח יותר.

 

                                                                                    שלכם,

נירית ואקס

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה