חוויה אנרגטית מדהימה בתקשור לרחוק באמצעות רייקי



שלום לקוראיי החביבים וההוליסטיים. הפעם אשתף אתכם בחוויה מדהימה בטיפול רייקי.

לא מזמן הגיעה אלי מטופלת, אישה כבת 50 לסדרת טיפולים בהם אני משלב בין היתר רפלקסולוגיה ורייקי.

כשהגיעה לטיפול האחרון היא הייתה מאוד מתוחה ולחוצה. שאלתי מה קרה?

ענתה לי שיש לה בן אחד בלבד, חייל לוחם וכבר שבועיים הוא נמצא באזור עזה. שוב שאלתי אז למה הלחץ והמתח? ואז היא סיפרה שבנה נוהג להתקשר אליה מידי ערב לשיחה קצרה ושגרתית, אך זה כארבעה ימים רצופים הוא לא יצר קשר וזה לא מתאים לו  והיא מודאגת מאוד.

שאלתי אותה יש לך איזה חפץ, תמונה, כרטיס ששייך לו, היא בדקה ומצאה תמונה. בקשתי את התמונה והנחתי מתחת לכרית שעל מיטת הטיפולים. בקשתי ממנה להיות רגועה, נשימות עמוקות והמשכתי בטיפול. היא לא ידעה ששלחתי אנרגיית רייקי לרחוק לבנה החייל עם בקשה של אמא ליצור קשר.

לאחר דקות הפלאפון שלה מצלצל והיא ביקשה ממני רשות לענות כי זה בטח אמא שלה החולה הרוצה את עזרתה. הנהנתי בראשי שתענה ומיד תוך כדי השיחה פרצו דמעות מעיניה. הבנתי שזה הבן. לאחר שתמה השיחה חיוך ענק התפשט על פניה ושאלה אותי  איך זה יכול להיות? זה היה בני והוא התנצל  שלא התקשר עקב פעילות צבאית מיוחדת.

החזרתי לה את התמונה, המשכתי בטיפול עד לסיומו  ואני אישית כמטפל גם התרגשתי מאוד. זו הייתה אנרגיית רייקי אשר על פי הספרות העתיקה אינטליגנטית ויודעת להתיישב אצל המטופל בצ'אקרה הצריכה טעינה ואיזון.

לסיום: הקמתי קבוצת מודעות בווטסאפ , מי שמעוניין לקבל עדכונים, טיפים, מועדי הרצאות, סדנאות ועוד חידושים בתחום המודעות המביאה לבריאות אושר וריפוי

שיתקשר לטלפון שלי ואצרף אותו בשמחה.

 

ציון אוחיון-בוגר הקולג' הישראלי לרפואה משלימה – תל אביב

המנחה שלך לחיים. מטפל מרצה ומנחה קבוצות בנושאים הבאים:

*רייקי*רפלקסולוגיה*כלים להתמודדות בלחץ*מודעות עצמית*

טל'- 052-3010461    E-MAIL:  [email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה