בלי אגדות ובלי חרבות



לגיבורים של פעם לא היה פייסבוק, ריאליטי, תוספי תזונה או סלולרי מיותר מדור מלאכותי, ובכל זאת שמם הולך לפניהם עד עצם היום ולא יחדל לעולם. להלן מספר דוגמאות: משה הכה בסלע והוציא ממנו מים וכתבו עליו בתורה.

המלך ארתור שלף חרב מהסלע ופירגנו לו אגדה, והיה עוד איזה אחד שדומה לי עם פזור, שהלך על המים ועשה קולות של גנגסטר אז הלכו ובנו לו כנסיות. אתם מבינים מה אח אומר לכם?? טרנדלנד גורם לכם לעצום את העיניים ולחיות חיים מוגבלים יותר ממה שנראה לכם ובמקום כל דור שמתחלף, מגיע אחד צעיר משעמם ומוגבל הרבה יותר. אני תמיד נהנה לראות חבר'ה צעירים על סקייט או אופני בי אם אקס.

לא חשמליות כמובן, שזה נגע חברתי ופשע עצום נגד ילדים! אין קורא אחד שלא 'כמעט' דרס ילד שרכב על אופניים חשמליות. הכלי הזה מסוכן לילדים יותר מאלף מבוגרים על אופנוע, וזה כל כך מכני. אפילו רקמת שריר אחת הילדים האלה לא מפעילים. משמינים בנחת. גז – ברקס. איך מרמפות וסקייטפארקים הגיעו לזה. ומה פספסנו בדרך שהפך את האבולציה שלנו לכל כך שלילית? וממש באותו עניין – אני מאוד שמח וגאה לנצל את הבמה כדי לפנות לגורמים בעיריה שיכולים להזיז פה דברים בעיר ולהגיד – עזבו אתכם שטויות, תבנו פה מגרש החלקה ראוי עם רמפות ומעקות ותנו לנוער להשתולל. אתם תקבלו אותו חזק ובריא הרבה יותר בעוד כמה שנים.

גם פיזית וגם מנטלית. תשקיעו בהם! רק ככה אפשר לעשות פה שינוי אמיתי. הנוער של היום הם הילדים של הדור הבא. טפלו בהם יפה. מה עוד? במהלך השבוע האחרון עבד האייפון 5 המיותר שלי קצת קשה יותר ממה שהוא צריך. סמסים, וואטספים, שיחות, כאב ראש, כאב ראש. בסוף שבוע שעבר שטחתי בטור שלי, לפני כלל ציבור אזרחי העיר, את משנתי החדה בעניין פתיחת העסקים ביום שבת. התגובות היו מכל הסוגים, רובן ראויות, לחלקן לא הסכמתי אך את כולן כיבדתי! אבל תמיד יש את הקומץ שמעורר אצלי בחילה. אגב, זה משני הצדדים. עכשיו בטוחני שרובכם הצדיק הכמעט מוחלט יסכים איתי וגלישה לעבירות של בין אדם לחברו זה נחות, זה מטומטם, זה מיותר, בעליל שזה מיותר. לא צריך לחרחר מלחמות. בין כה מי שלא מסכים איתי ימשיך לאכול איפה שבא לו גם אם אפרסם עוד אלף טורים ובאותה מידה – מי שכן איתי בראש כנראה שהחליט על כך מתוך בחירה. בכל אופן לכאן או לכאן, חשוב לי מאוד להבהיר שכל

מילה שאתם קוראים היא דעתי האישית, רכושי הפרטי, דעתי הנצורה והבטוחה בעצמה ואינני מתיימר לגרור, לדרדר או להסלים מאבקים בין תושבי העיר. חשבתי בקול רם. עובדה, הנה סתכלו עליי, כופר שכמוני – צדיק אני לא ולכן טרחתי לציין את זה. הודיתי. למה?? כדי שלקומץ לא יהיה מה לשאול ''מה הוא משחק אותה תמים'' אבל זה לא עזר. וחלק קטן ככל שיהיה אף הוסיף כל מיני מילים מוזרות כאלו שמתחילות באות השביעית ומסתיימות אצלי בפח שלא ממש הבנתי, כי מה לי ולשפת הקופים. אגב, מציע לכל אותן חיות הג'ונגל שמתנהגות כמו עדר לעמוד על שלהן מידי פעם גם אם הן מייללות לבד. אתן תרגישו כל כך הרבה יותר טוב אחר כך. ותכל'ס? אני לא מתנצל בפני אפח'ד. מה ששלי זה רק שלי. אם עצבנתי מישהו זה בסדר. שישתה כוס תה זה זורם אש בחורף. סלמתק? סלמתק. וכעת, לאחר שהבהרתי, חשוב לי מאוד להודות על אמת לכל המגיבים בכל הפלטפורמות – באינטרנט, בפייסבוק או במיותר 5 ולשלוח חיבוק דב גדול לכולם.

באמת שיצאתם גדולים ועשיתם לי חם בלב ביום שבת. כמו סיר של חמין. ככה באתם לי טוב. הייתי כותב משהו על ג'חנון, אבל מדובר פה בשמונה שעות אפייה ועוד בן אדם שילחם שעתיים רק כדי לפתוח את המכסה, ואז כשהוא מצליח, הוא נראה גמור שבור עם כוויות על כפות הידיים. ואפחד אפילו לא יזכור אותו. ברוב המקרים הוא בכלל משלם ביטוח לאומי וצריך לקום 5-6 פעמים בשבוע כל בוקר מוקדם לעבודה במשק שישחק לו את הצורה עד גיל 72, ישלם ביטוח לאומי ויעמוד בפקקים כמו כולם, בלי אגדות, בלי חרבות ובלי נעליים. שבת שלום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה