פינת המודעות לבריאות אושר וריפוי עצמי



"אתה הוא הבמאי, המפיק והשחקן של הצגת חייך"

שלום קוראים יקרים,

תארו לכם היכל תרבות ריק מקהל, אתם הקהל היחיד באולם וקניתם כרטיס להצגה שעומדת לעלות עוד מס' דקות. על הבמה קיימת תפאורה, מאחורי הקלעים ממתינים השחקנים, ההצגה עובדה, תוכננה, נכתבה והופקה ע"י אנשי מקצוע כל אחד בתחומו. ההצגה היא עבור כל אחד מכם ורק צופה אחד מביט על ההצגה וזה אתה בלבד. שם ההצגה הוא "אלו הם חייך".

כפי שאתם יודעים יש כל מיני תסריטים, דרמות, קומדיות, מלודרמות, טרגדיות ועוד...

כך הם חיינו, מגוון של תסריטים. אתה הצופה בהצגה, בתוך תוכך גרים, המפיק, הבמאי, התסריטאי, התפאורן והשחקן הראשי הוא אתה. המשרת שלך הוא התת מודע הנאמן לך באש ובמים, הוא יבצע כל מה שאתה רוצה טוב או רע, צחוק או בכי, דיכאון או שמחה, פרגון או קנאה, כישלון או הצלחה.

תת המודע שלנו הוא המשרת ומבצע בדיוק מה שנאמר לו במחשבתנו., כשאדם אומר שהחיים קשים הוא "שולח" תסריט של חיים קשים לתת מודע. תת המודע דואג לבצע בקפידה חיים קשים, הוא ידאג להפגיש אותנו עם אנשים אומללים, ביקורתיים, חסרי שמחת חיים, או אפילו נוכלים כי זה "התסריט הנבחר"  .

נשאלת השאלה האם אפשר להפוך את הקערה על פיה? בוודאי זו יכולת הבחירה שקיבלנו במתנה מאלוהים.

תכנסו לצורך הדוגמה לסטימצקי ותראו כמה ספרים יש על המדפים על אודות החשיבה החיובית, כמה ספרים קיימים על המדפים המספרים לנו את סודות ההגשמה.  כמה ספרים מדריכים אותנו להצלחה, כולם בעצם מפנים אותנו למשרת שהזכרתי בתחילת המאמר, כמובן התת מודע, הגר בתוך ראשנו, בתוך הווייתנו, ונפשנו.

הבנתם בוודאי שכל חיינו הם פרי מחשבותינו, כל הכישלונות וההצלחות הם פרי עשייתנו,  אנו קבענו כך, כל האנשים מסביבנו הם שחקני המשנה, הניצבים, ושחקני אורח שהחלטנו להכניסם לחיינו כמו שתרתי לעיל.

לרוע המזל לא כל בני האנוש יודעים שהכול תלוי בהם ויש להם את יכולת השינוי והחיים יכולים להיות פחות קשים, יותר מפרגנים, יותר שמחים, ואפילו שמחה בלב בכל בוקר כשמתעוררים לעוד יום.

אין ספק כשלומדים מקצועות כגון הפקה, במאות, תסריטאות, גם כאן תת המודע צריך שפה ואטמוספירה מתאימה. בימים אלה עומדת להיפתח סדנת מודעות אשר תלמד אתכם את "השפה" אשר תת המודע מבין אותה ובכך הו יהיה הכלי ביד היוצר שלכם, הנאמן שלכם להצגת חיים שלכם, הצגה שמי שיראה אותה יצחק, ייהנה יתמלא באנרגיות טובות, ובאמת יפרגן ויאמר לעצמו כל הכבוד לעצמי על ההחלטה לשינו כמו שפרנק סינטרה שר את שירו המפורסם I DID IT IN MY WAY"

לסיום כל אחד מכם שבאמת רוצה להשקיע בעצמו  בעלות שווה לכל נפש ולהעניק לחיו חוויה מדהימה של שינוי, זה הזמן להתקשר ולקבל את שאר הפרטים הרלוונטיים.

  *שאלות?-אנא בתמצית  ואשתדל להתייחס במייל.

ציון אוחיון-בוגר הקולג' הישראלי לרפואה משלימה

המנחה שלך לחיים. מטפל מרצה ומנחה קבוצות בנושאים הבאים:

רייקי*רפלקסולוגיה*כלים להתמודדות בלחץ*מודעות עצמית

טל'- 052-3010461    E-MAIL:  [email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה