השבוע בנדל"ן



אנחנו, בחברת O.R מבינים נדל"ן מאמינים כי העסקה הכלכלית החשובה ביותר שאדם מן השורה עושה במהלך חייו היא רכישת או מכירת נכס. הרבה אנשים מחליטים בערב למכור ובבוקר מעלים מודעת פרסום ללא בדיקה מקדימה וללא ביסוס הדרישות. היום, כשהעולם עובר למומחיות ומקצוענות בכל תחום אנו ממליצים לכם לנהוג כך, בייחוד בנושא חשוב ויקר כמו הנכס שלכם. לכן, מעניקים לכם טור מקצועי אחת לשבוע ובו כל מה שרציתם לדעת בתחום הנדל"ן בכלל ובתחום תיווך דירות יד שניה בפרט, בו ניתן לכם טיפים, ידע וכלים חשובים שיסייעו לכם במכירת או רכישת הנכס שלכם. נשמח אם תפנו אלינו שאלות בדף העסקי שלנו בפייסבוק. אם הגעתם עד לכאן, כנראה שזה מעניין אתכם אז בואו נתחיל בטור הראשון ובו טיפים למכירת הנכס שלכם.

 

  1. הנכס שלך יקר - אל תתייחס למכירה כבדרך אגב.

רצוי לתכנן את תהליך המכירה בקפידה, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולדעת את כל הפרטים הדרושים לכם למכירת הנכס: קביעת מחיר, פינוי, מימון, דרכי השיווק וניהול המכירה, כל אלה יתרמו לתהליך מכירה איכותי ויעיל, כשמציבים יעדים ברורים קל יותר להשיג אותם.

 

  1. ''אנחנו לא ממהרים למכור''

רבים האנשים שמציעים את נכסם למכירה כשמועד הפינוי ארוך או לא ידוע, זהו חיסרון כיוון שנכס שמוצע זמן רב בשוק ''נשרף'' ויהיה קשה להשיג עליו מחיר שוק גבוה יותר הוא כבר מוכר וידוע למירב הלקוחות ועושה רושם שהמוכרים לא רוצים באמת למכור ו/או שהדירה בעייתית, חיי מדף של דירה בשוק הוא בממוצע 3 חודשים.

 

  1. ''אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני'' - מה חשוב לעשות כשקונים מגיעים?
    שימו לב לניקיון עד לפרטים הקטנים, דאגו שיהיה מסודר, לשים לב שהבית יהיה מואר ועם ריח נעים. הכי חשוב להיות נעימים וחייכנים, כמה שהאווירה בבית תהיה יותר נעימה כך תצרו ללקוחות חווית רכישה והתחברות לנכס. השרו נינוחות וביתיות - הדירה שלכם תתבלט!

 

  1. נכס איכותי צריך להיות מיוצג בכבוד.
    ישנם רבים שמביאים למספר מתווכים ואנשי שיווק לעבוד על הנכס, כך יש בלבול בשוק וחוסר התאמה בין מתווכים שונים ומידע שנמסר לקונים- הנכס שלך יראה שווה פחות, צריך לבחור מתווך אחד מקצועי שאתם בוטחים בו ושעובד בשיתוף פעולה עם שאר המתווכים באזור, כך תשיגו עסקה מוצלחת לנכס שלכם!

 

  1. עבודה עם מתווך

בעולם כבר יודעים שהמתווכים מביאים תוצאות טובות יותר במכירה, הבלעדיות מאפשרת למתווך להשקיע את המיטב בנכס שלכם ובכם, מתווך בהסכם הבלעדיות ילווה אתכם לאורך כל תהליך המכירה עד לסגירת עסקה שתצאו ממנה הכי מרוצים, ישקיע זמן וכסף בפרסום ושיווק הנכס, וידאג להביא לכם את הקונה והמחיר הטובים ביותר!

 

שימו לב, אתם כבעלי נכסים יכולים לעשות חלק מהדברים מספיק טוב בעצמכם, זה נכון. יחד עם זאת רק מתווך מקצוען יעשה בשבילכם הכנה, ביסוס דרישה עפ"י נתוני רשות המיסים ושיווק אגרסיבי יותר, כך יחסוך לכם הרבה זמן וכסף ויביא אתכם לתוצאה הטובה ביותר עבורכם.

 

הכותבות: לורנה עזריה מתווכת בכירה ואורטל קינן מנהלת ובעלים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה