עוצמת הטיפול באנרגיה אוניברסלית רייקי



שלום קוראים יקרים,

הרבה קוראים שואלים אותי לאחרונה על אודות שיטת הטיפול רייקי, האם זה קשור להילינג, מה מקור השיטה והאם אפשר ללמוד אותה כי שמעו שהיא מרפאה בלא מעט אינדיקציות פיזיולוגיות ונפשיות.

למענכם אעשה קצת סדר ואסביר על שיטת הטיפול רייקי. מקור השיטה הוא ביפן.

במה הרייקי מטפל?

במישור הפיזי- כאבי ראש, מיגרנות, כאבי גב, דלקות, עקיצות, כאבי אוזניים, סינוסיטיס, לחץ דם,  מע' עיכול, כאבי גרון והנה אתם שמים לב שהשיטה פשוט הופכת את חיינו ליותר נוחים, יותר מאוזנים, כי היא פשוט מחזקת את מערכת החיסון.

במישור הנפשי-חוסר ביטחון עצמי, דמוי עצמי, דיכאונות ודכדוכים, ביקורתיות יתר, תבניות שליליות נפשיות כגון קנאה שנאה, טינה, חוסר פרגון ומנגד פתוח היכולת לחמול, להתאהב, ליצור, להעיר יכולות רדומות, כמה זה נפלא, אכן התוצאות נבנות לאט לאט עם אמונה בשיטה והתמדה.

השיטה פותחה ע"י ד"ר מקאו  אוסואי שהיה מנהל בית ספר מקומי. הוא היה מנהל שנתן הכול למען החינוך ולמען התלמידים. יום אחד שאלו אותו התלמידים מהו סוד הכוח האנרגטי שיש למטפלים שונים בעולם בידיהם? מה מקור האנרגיה הזו?

בקצרה ולא ארחיב הוא חיפש במשך מס' שנים את התשובה ולבסוף מצא את שורש השיטה, והיא מופצת בכל העולם ללא קשר בין דת גזע או מין. הוא הבין שהאנרגיה קיימת מהיוצרות היקום ואין חדש תחת השמש, הגילוי הוא שיש לבצע תהליך כיוונון לערוץ האנרגטי הזה, את התהליך מבצעים בתהליך כיוונון לתדר ((tunning.

 לאחר התהליך בוגר הקורס יכול לטפל בעצמו, ועם התפתחותו הרוחנית והמודעות הוא יוכל בעתיד לטפל גם באחרים.

אשתף אתכם במס' חוויות כמטפל רייקי

חבר לעבודה הגיע לעבודה כשצליעה קלה  ברגל שמאל  מלווה אותו, שאלתי מה קרה והוא הסביר לי ששחק כדורגל לפני כיומיים וחטף בעיטה בברך ועד כה כאבי תופת, הלך לרופא עשו לו צלום, אין קרע או שבר אבל

עדיין כואב והוא לא יודע מה לעשות חוץ מכדורים לשיכוך כאבים. אבל ציון אולי אתה יכול לעזור? כמובן שהתשובה הייתה חיובית, אמרתי לו שב על הכיסא הנחתי את ידיי על הברך הכואבת כעשרים דקות, חברי אמר שהוא מרגיש חום, זרמים ועקצוצים. ולבסוף אמרתי לו שמור על עצמך, ושכחתי מזה.

יומיים אחרי הוא מתקשר אלי ואומר לי בהתרגשות שכבר באותו ערב הכאב כמעט פסק לחלוטין בבוקר אשתי אומרת לי מה קרה נראה לי שאתה לא צולע? ומיד הכול התחבר לי  אך איך אני מודה וגומל לך? אמרתי לו יש בית כנסת במפעל כנס לשם והכנס מס' שקלים לקופת הצדקה  וברכה והצלחה.

מי שממש מסקרן אותו שיכנס בגוגל לאתר של האגודה למען הסרטן ויקרא עד כמה אנרגיית הרייקי הנחשבת לאחת השיטות הקשורות לרפואה משלימה אכן עוזרת ותומכת בחולים.

 

ניתן עוד להרחיב את היריעה ולציין שלפני מס' שנים הוקם בבית החולים לנייאדו במחלקת הפרייה חוץ גופית ניסיון לטיפול רייקי לנשים שהחדירו להם את הביצית המופרית. אחוז ההצלחה עלה מ- 25 אחוז ל- 50 אחוז.

שלושה עקרונות לרייקי: האחד להיות צנוע,  המון נתינה ובעל מודעות גבוה או לפחות בדרך אל המודעות הגבוה.

מי מהקוראים המתעניינים ברייקי ורוצים ללמוד לטפל בעצמם ובאחרים נפתחת בימים אלה סדנת מודעות הכוללת הסמכה לרייקי. אין צורך בידע קודם. ניתן להתקשר אלי  ולקבל פרטים.

לא מזמן פתחתי קבוצה בווטסאפ הנקראת "מודעות מזווית אחרת". לקבוצה אני מעניק טיפים בנושאי המודעות, לחיים טובים ומאושרים. וכן עונה לשאלות חברי הקבוצה.

כל מי שמעוניין להצטרף שיתקשר אלי או שיסמס בבקשה.

  *שאלות?-אנא בתמצית  ואשתדל להתייחס במייל.

ציון אוחיון-בוגר הקולג' הישראלי לרפואה משלימה

המנחה שלך לחיים. מטפל מרצה ומנחה קבוצות בנושאים הבאים:

רייקי*רפלקסולוגיה*כלים להתמודדות בלחץ*מודעות עצמית

טל'- 052-3010461    E-MAIL:  [email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה