אני לא רוצה לעבוד עם מתווכים!!!



אם המשפט הזה מוכר לך, אז זה בדיוק בשבילך:

חברת O.R מבינים נדל"ן מובילה לשינוי תדמית המתווך מאחר ועולם התיווך והמתווכים בארץ מזה שנים רבות נתון לפרשנויות רבות, ישנם מגוון גדול של מתווכים והמון שיטות ודרכי עבודה. לקוחות רבים התקשרו עם מתווך שלא נכון עבורם ועקב כך קיבלו החלטה שלא יעבדו עם מתווכים יותר. במקביל ניתן לראות כי חלה עליה ניכרת בשנים האחרונות בעסקאות שנסגרו ע''י מתווכים וכמות הלקוחות המרוצים גדלה. עם זאת, תדמית המתווכים בארץ עדיין שנויה במחלוקת.

לאחר שנים של עשייה בתחום, הבנו כי לשם של רשת התיווך אותה מייצג המתווך כמעט ואין משקל, אלא איכות המתווך, הערכים לפיהם הוא פועל והיכולת שלו לבצע עבודתו נאמנה וברמה המקצועית ביותר. השבוע החלטנו להכיר לכם את עולם המתווכים והתיווך המקצועי בארץ וכך לחשוף אתכם לחשיבות בחירת המתווך בעסקה הכלכלית החשובה ביותר חייכם.

ייתכן שבמבט ראשון חשיבות המתווך לא נראית לכם כה קריטית. יחד עם זאת מתווך לא מקצועי או מכירה באופן עצמאי של בעל הנכס יכולה להביא תוצאה פחות טובה בהרבה. כמו שזה לא משנה באיזה רופא שיניים תבחרו וזאת בהנחה שיבחר רופא מקצועי. השאלה: אם הייתם צריכים לעקור שן, הייתם הולכים לרופא שיניים בעל שם טוב, רופא שיניים מתחיל או עוקרים את השן לבד בבית?

 

מתווך אמין, מקצועי ומקושר יוכל להשיג מחיר טוב יותר עבור הנכס שלכם, קשרים נכונים יכולים להביא אתכם למצב בו אתם מוכרים נכס בעשרות אלפי שקלים מעל המחיר המבוקש, מתווך ותיק מכיר את ערוצי הפרסום ויודע כיצד להשתמש בהם בצורה היעילה ביותר ובנוסף הוא מוכר מספיק כדי לזכות בשיתופי פעולה מצד מתווכים ומשרדי תיווך אחרים.

 

איך מוצאים מתווך?

 

במקרה ואתם מוכרים נכס בשכונה מסוימת או מעוניינים למצוא נכס בשכונה כלשהי כדאי לחפש אחר משרדי תיווך המתמחים באותה השכונה. למתווכים במשרדים אלו יש ידע רב יותר בנוגע לנכסים שבאזור וכמו כן מאגר לקוחות שמחפש דירות באותה השכונה.

 

בפגישתכם הראשונית עם המתווך או המתווכת כדאי לבקש שיציגו בפניכם רישיון בתוקף לעסוק בתיווך דירות. התקשרות עם מתווך נדלן ללא רישיון אינה חוקית ויש להיזהר במיוחד מאחר ובתחום יש לא מעט כאלו.

 

דרך מצוינת למציאת מתווך נדל"ן היא על ידי המלצות ממכרים או בני משפחה, אפשרות נוספת היא פניה למשרד תיווך שמייצג נכסים אחרים שנמצאים באזורכם. (בדרך כלל ניתן למצוא שלט של משרד התיווך על גבי הדירה המטופלת על ידו.

 

שימו לב היטב למידת ההתעניינות של המתווך בכם. מתווך מקצוען ינסה ללמוד אתכם בצורה הטובה ביותר במטרה לקבל מידע רלוונטי, צרכים מיוחדים, בקשות והעדפות שלכם שיסייעו לו להביא את העסקה הטובה ביותר עבורכם. אל תתביישו לבקש המלצות מהקונים או מהמוכרים שהתנסו כבר בשירותיו של המתווך.

 

ברשותכם, ניגע בחלק הכואב שמגיע יחד עם מתווך מקצוען: עמלת התיווך. העמלה המקובלת בתיווך נדל"ן של מתווך אמין ומקצועי, עומדת על שני אחוז בתוספת מע"מ במקרה של דירה למכירה ובמקרה של דירה להשכרה העמלה המקובלת היא חודש אחד של שכירות בתוספת מע"מ כאשר את העמלה גובה המתווך מכל אחד מהצדדים בהנחה שהוא מייצג את שניהם.

זכרו: איש מקצוע טוב, עולה יותר אך מביא לכם  הרבה יותר.

 עכשיו אתם יודעים שמתווך טוב הוא הכנסה עבורכם ולא הוצאה.

אנו מזמינים אתכם למשרדנו לקבלת ייעוץ חינם לצורכי מכירה או השכרה של נדל"ן.

הכותבות: נשות הנדל"ן: לורנה עזריה מתווכת בכירה ואורטל קינן מנהלת ובעלים

 O.R מבינים נדל"ן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה