פינת המודעות לבריאות אושר וריפוי עצמי



מתנת המודעות "עשה קאוצ'ינג לעצמך"

שלום חברים יקרים,

במהלך חמש השנים האחרונות המילה קאוצ'ינג נפוצה מאוד, אם זה ברדיו, בעיתונות, או ברשתות החברתיות, פירוש המילה הוא אימון אישי, לדוגמה אדם שאינו מתנהל כראוי כספית בביתו, מקבל עזרה ממאמן אישי קאוצ'ר המאמן אותו בעזרת עצות מעשיות ומקצועיות לצאת מהבוץ ובאמת הכול בסדר .

כמו כן, אם אתה שואף להיות שחקן, עו"ד, ספורטאי, איש עסקים, הקאוצ'ר ילמד את נתוניך האישיים ויכוון אותך לדרך המתאימה לך.

אכן כך? לא ממש, על פי מעקב אחרי אנשים ששכרו את שרותי הקאוצ'ינג  רואים שחלק מהם פרח תקופה קצרה ולאחר מכן חזרו לסורם ולמצבם ההתחלתי. שילמנו הון תועפות עבור שרות הקאוצ'ינג  אך מה לעשות ששוב נתקענו? התשובה לבעיה זו נעוצה במהות המודעות, ואני אסביר.

הטיפול שניתן בקאוצ'ינג הוא בסימפטום ולא בשורש הבעיה, המאמן האישי רוצה להראות לך שבמינימום זמן אתה כבר נמצא בדרך המלך, מרוויח, מתנהל כלכלית טוב, ושוקל את צעדיך היטב.

 בגישת המודעות ההוליסטית אני הוא הקאוצ'ר של עצמי, אני מטפל בשורש הבעיה ולא בסימפטום. אדם בזבזן גם אם הוא יעבור פרק מקצועי בהתנהלות כספית זה יעבור זמנית ושוב הסתבכות כיוון שתכונת הבזבוז קיימת וצרובה בתת המודע שלו. אדם כעסן, עם מתח ולחץ אין סיכוי שעבודתו תצמיח פירות לאורך כל הדרך,  

אתם בטח מכירים את הדוגמה הכי מפורסמת משלל התוכניות בטלוויזיה, העוסקת במועמדים בעלי משקל יתר  העומדים להרזות במשך תקופה מסוימת  וכמובן הזוכה הוא זה ששרד במשקל הנמוך ביותר. הבעיה שרובם חזרו למשקלם העודף לאחר תקופה קצרה יחסית.

אכן המודעות ההוליסטית כשמדובר בעזרה להגשמת יעדים, עזרה בניהול עסק, השמנת יתר, עזרה בשיקום זוגיות, עזרה בפריצה ראשונית עם תחום עסקי שלמדת נותנת כלים הן בפן החומרי והן בפן הנפשי.

בסדנת מודעות נלמדים הכלים אשר בעזרתם נוכל להביט אל תוך "הקופסא השחורה" שלנו, לבחון היכן לתקן דעות קדומות בחדשות, תבניות חשיבה קלוקלות כגון ביקורתיות, חוסר פרגון וחוסר אהבה לעצמנו, היכן התודה והיכן הסליחה ועוד ועוד,, ככל שנכנס יותר לרבדי המודעות העצמית כך נאיר עם הפנס הפנימי את רגשותינו ותכונותינו, ובניגוד לתופעה של הקאוצ'ינג השינויים שנעשה לעצמנו הוא לא רק לחודש, מס' חודשים או שנה, אלא הם יהיו כצל המגן עלינו כל חיינו,,, וכדי להיות הקאוצ'ר של עצמך, כנס לתחום ותתחיל לחוות, תלמד כלים כגון בטחון עצמי, דמוי עצמי, כלים להתמודדות בלחץ., וכלים להרחקת הרע וקירוב הטוב אל חיינו,

לסיכום: סדנת המודעות עוזרת לנו לראות את החיים מזווית אחרת, מפוקחת יותר, הוליסטית יותר, כך שאם אתה מתחיל את היום בחיוך, עם בטחון עצמי, ריכוז, אהבת עצמך,  יודע להתמודד בלחץ על פי "משולש הפלאים" הנלמד בסדנה, עם מודעות שתבניות חשיבה שליליות הורסות חיים ומנגד כשמנקים את השלילי ומתגברים את החשיבה החיובית, הרי יצאת נשכר ונמצא בדרך הנכונה, ובעצם אתה המאמן האישי של עצמך.

הסדנאות נפתחות בהתאם לביקוש, מי שמתעניין שירים טלפון לקבלת פרטים.

לא מזמן פתחתי קבוצה בווטסאפ הנקראת "מודעות מזווית אחרת". לקבוצה אני מעניק טיפים בנושאי המודעות, לחיים טובים ומאושרים. וכן עונה לשאלות חברי הקבוצה.

כל מי שמעוניין להצטרף שיתקשר אלי או שיסמס בבקשה.

  *שאלות?-אנא בתמצית  ואשתדל להתייחס במייל.

ציון אוחיון-בוגר הקולג' הישראלי לרפואה משלימה

המנחה שלך לחיים. מטפל מרצה ומנחה קבוצות בנושאים הבאים:

רייקי*רפלקסולוגיה*כלים להתמודדות בלחץ*מודעות עצמית

טל'- 052-3010461    E-MAIL:  [email protected]


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה