הכינו גופכם לקיץ



אהלן אחים ואחיות, מה אתכם? מה חדש? חוץ מהתקפות החום שטיגנו לנו ת'מוח השבוע. אפשר לחשוב בשוגג שיולי אוגוסט מתדפק על דלתי הרבה לפני הזמן אך על העובדה שביום שישי האחרון לא נשאר הרבה מקום לחניה בכורכר של פלמחים אי אפשר להתווכח. קצת שמש נותנים לכם ואתם עפים לחוף. כל הכבוד אני אתכם. תמיד. אפרופו החניה במקום, כולי תקווה שהנהלת הקיבוץ המתנשאת (לא האנשים, ההנהלה) תגביר פועלה להיטיב עם חובבי המטקות ותאפשר דרכי גישה קצת יותר נוחות לחוף ואם לא אז לפחות בעבור הכסף שהם טוחנים לנו על הזכות להחנות את הפרייבט מגרש חניה לא מסודר בעליל עם 50% סיכוי לפאנצ'ר. אבל בסדר, אנחנו לא מאלה שמתלוננים. אנחנו פשוט שונאים שדופקים אותנו.

אבל יודעים מה? בסדר, אז חנינו. מה עכשיו? בוא נרד עם הכפכפים בזהירות כמו לוליין מהלך על חבל דרך המדרון התלול שמפריד את החניה מקו החוף ונתפלל שלא נקבל איזה בזנ'ט לרגל. בעצם סליחה, כנראה שבהנהלת הקיבוץ לא שמעו מעולם על בזנטים או מדרגות. אבל 30 ש''ח על חניה הם יודעים לקחת כמו גדולים. קטנים סליחה. יקר יותר משעת עבודה במשק. וכמו שכולנו יודעים, עוד שנה שנתיים המחיר יעלה ל-40, 50 וכן הלאה. חצופים. אלוהים נתן לי ארץ זבת חלב ודבש. לא שר האוצר. ואיך אפשר לאמר דבש מבלי להריח את המלבי של פינטו. האמת שהפקקים אצלו בתור לחוצים יותר מאלה שבכניסה לחוף. אבל בסדר, לו זה מגיע. אני משער שלא צריך להסביר לכם למה, ולמען הסר ספק – הרבה בוטנים על בסיס חלב. תדעו תמיד ו-4 כוסות לימונדה בקל. עוד כפית ועוד כפית. כל מכסה מנוע רותח של מאזדה הופך להיות ספסל מזדמן בעל כורחו. מעולם לא היו שם מספיק כסאות שייתנו מענה לכלל החופרים במלבי. יושבים נהנים, צחוקים דאחקות. בשלב הזה, בד''כ נפתח אצל החבר'ה דיון חשוב ברומו של עולם וכולם צריכים להחליט למי יש את הכרס הכי גדולה. לאחר מכן מכריז הקבב המנצח שהוא חייב לחזור לכושר לפני הקיץ.

הלו ארטיק! תתעורר!! הקיץ כבר כאן!! ופתאום כולנו צדיקים 'שבכלל לא אוכלים לחם', שונאים מתוקים, לא שותים לא מעשנים ולא משחקים סנוקר. בסדר, נגיד שכן, אבל לפחות תדעו את האמת – דיאטות תכופות (דיאטות רצח) מעולם לא יעבדו עליכם בטווח הארוך אלא רק יפגעו לכם במערכת. חושבים שלאכול תפוחים כל היום ולשתות מלא מים זה בסדר. עזבו, בואו נעשה את זה יותר פשוט – לפי הגישה הבזויה הזאת מספיק לנעול בן אדם בתוך מרתף ולזרוק לו כל שלוש שעות חסה. יירד במשקל?  בטח יירד, ואחר כך יעלה פי 3, זה מדעי לא המצאתי.

הייתי שמח לכתוב לכם מה קורה לגוף שסובל מפגיעה לאורך זמן במאגרי גליקוגן אך את זה נשאיר לפעם אחרת או שתוציאו שנייה אייפון מהג'ינס ותעשו על זה גוגל יא קבבים. אבל אתם ברוך השם לא נעולים במרתף ויכולים לבחור בדרכים בריאות ונכונות יותר שיכולות לפגוע במדויק במטרות שאתם רוצים ולחסל את השומן. אלא אם כן אתם באמת צבים זה כבר משו אחר. טבעונות מטעמים אידיאולוגיים זה התירוץ היחיד שאולי (רק אולי) ראוי שיתקבל על הדעת אך מעבר לכך אכילת בשר היא תנאי בל יעבור לקיום אורך חיים בריא חסין וחזק. נ-ק-ו-ד-ה. גם בפליאו לצורך העניין אני תומך, אבל הבעיה שאין חצי דרך – או שאתה קרניבור על מלא או שלא, ותפריט יומי המבוסס על ערכי השיטה יעלה לכם 40% יותר בסופר. אם זה נראה לכם משתלם אז לכו על זה בלי שום ספק. טעים זה בטוח יהיה לכם. אבל גם הפליאו זה תהליך. הגוף לא אוהב שמשחקים איתו, לוקח לו קצת זמן להתרגל לרעיונות חדשים וככל שתמהרו להפנים שתמורות נכונות קורות לאורך זמן ולא בבת אחת כך תטיבו עם עצמכם ותוכלו להציב יעדים שלא מצריכים קפיצה מעל פופיק של בטן מלאה במלבי.

מפה לשם, צר לי להרוס לכם את התוכניות אך אם הנכם חושבים שפרק זמן של חודשיים שלושה כהכנה לקיץ יסב לכם שינוי אסתטי באופן מהותי אז אתם טועים בענק. תהיו חכמים תסתכלו מחוץ לקופסה ואל תפחדו מדרך ארוכה. תשנו סדרי אכילה, תתאמנו נכון לאורך זמן ואל תעצרו לרגע. חלאס פתרונות זולים שיעלו לכם ביוקר, לא מתאים לאנשים של יבנה, עיר של הביוקר. כשהגוף רעב הנשמה לא יכולה לשמוח. ובואו נשים אותי שנייה בצד כי רבי שמעון הגדול אמר את זה הרבה לפני ''נפש בריאה בגוף בריא''. איש חכם מאוד היה הרמב''ם. נראה לי גם היה אוכל סקוואט ודדליפט לארוחת בוקר, אבל הכי מגניב לדעת שהיה נענה לי בחיוב, אם הייתי מזמין אותו למלבי אצל פינטו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה