שכר את שירותיו של חוקר פרטי וגילה פרשת בגידה ענקית שלא חשב עליה



איך השפיע המאמן האישי על ביצועיהם של אנשי המכירות בחברה? איך השתפרו הביצועים בתחומים אחרים? ומה הטריד את החוקר שלנו במשך כל זמן המעקב?

מאמן אישי נחשב למקצוע אופנתי מוביל שאף נראה לאחרונה בתוכניות הטלביזיה, כשבחלק מהן אף הפך לגורם הדומיננטי בתוכנית והדבר הזכיר לי את הסיפור הבא.

 

הלקוח שהגיע למשרדי נראה לחוץ, נראה עליו שהוא סובל מחוסר מצטבר בשעות שינה ולפני שהספקתי למזוג את הקפה החל לשטוח בפני את אשר על ליבו: 

"...הסיפור הוא שמדובר בנישואין שניים ואני הכרתי את אשתי השנייה כאשר שנינו היינו עדיין נשואים לבני זוג אחרים. אשתי הייתה אשת מכירות בכירה בחברה גדולה מאוד בתחום המחשבים והאינטרנט ואנחנו הכרנו לפני כ – 3 שנים, כאשר היא יזמה איתי פגישת מכירות, במהלכה הציעה לי את שירותיה. בהתחלה דיברנו על הנושא שבשבילו נפגשנו, בהמשך שוחחנו על פוליטיקה, סרטים, ספרים ואסטרולוגיה וכאשר גילינו שהמזלות שלנו מתאימים זה רק חיזק את הכימיה והמשיכה ההדדית.

ניהלנו רומן סוער שבסופו התגרשנו שנינו מבני זוגנו החוקיים. נישאנו לפני כשנתיים ונולדה לנו לפני כשנה בת משותפת. הכל היה נפלא ושנינו היינו כל הזמן 'בעננים', עד שלאחרונה חדר לחיינו משהו מטריד שבחודש האחרון מדיר שינה מעיניי ואני לא מצליח להירדם בלילות..."

 

הפגישה הנ"ל נערכה כאמור במשרדי לפני מס' חודשים והלקוח, יבואן ובעל חברה גדולה בתחום המחשבים, בשנות הארבעים לחייו התלונן בפני על כך שאשתו הטריה נפקדת לאחרונה מחדר המיטות ושמהתנהגותה בתקופה האחרונה עולה חשד שהיא מנהלת רומן מחוץ לנישואין.

 

כאשר ביקשתי לברר פרטים נוספים אודות אשתו וחשדותיו סיפר הלקוח שאשתו, אותה הגדיר כ"יפה מהממוצע ולמעשה 'פצצה', שלא ניתן לעבור על פניה ברחוב מבלי לסובב את הראש לאחור", החלה להתנהג לאחרונה באופן מוזר.

 ה"תופעות השונות" החלו לדבריו בחודש האחרון. אשתו נרשמה לאחרונה לחוג אירובי והחלה בתוכנית דיאטה ובכלל נראה שלאחרונה שמה לב יותר מבעבר למראה החיצוני (לא שהיה לה הרבה מה לשפר).

במענה לשאלתי מה ידוע לו שהשתנה לאחרונה בקשר עם עבודתה של אשתו סיפר הלקוח שלאחרונה הביא בעל החברה בה עובדת אשתו מאמן אישי (קואוצ'ר), אשר ערך מספר פגישות עידוד עם אנשי המכירות בחברה והפגישות והשיחות אכן הראו על שינוי ושיפור משמעותי במכירות.

 

לאחר שקיבלתי תמונות של אשתו (הלקוח צדק...אכן היה מדובר ב"פצצה", משהו נראה לי מוכר בדמותה ודי הציק לי אולם לא הצלחתי בשלב זה להיזכר מאיפה אני מכיר אותה), פרטים על הרכב וסדר היום שלה, (ככל שהיה ידוע לו), הכנתי תוכנית עבודה והחלטנו על מסגרת של מעקב שתחל ביום המחרת בשעות הבוקר המוקדמות, מפתח ביתם של הלקוח ואשתו בהרצלייה פיתוח. 

ביום המחרת בשעה 07:00 התייצבתי יחד עם עוקב נוסף ממשרדי בתצפית לעבר רכב הגולף החדיש של אשת הלקוח. אני ישבתי ברכבי בתצפית ישירה לעבר הרכב של האישה והעוקב השני עם האופנוע "סגר" את היציאה מהרחוב.

 

לאחר שלקחה את בתם המשותפת למשפחתון יצאה האישה לפגישות עבודה בת"א. בסביבות השעה 13:00 נסעה מת"א לפגישת עבודה באזור התעשייה של הרצליה פיתוח ולאחר כחצי שעה יצאה מהפגישה ונסעה ישירות למרינה של הרצליה.

 

בכניסה למרינה נפגשה עם גבר גבוה, חסון, ויפה תואר שהמתין לה ליד שער הכניסה. השניים התחבקו והתנשקו קלות ופסעו לעבר אחת היכטות שעגנה במקום, טיפסו על היכטה והאישה התיישבה על הסיפון. הגבר נכנס לתוך הספינה ויצא לאחר מספר דקות כשבידו בקבוק יין לבן ושתי כוסות.

 

בשלב זה החלו השניים ב"מסע" של שתייה ואהבה באמצע היום, על סיפון היכטה, לעיני היכטות השוממות שעגנו בסמוך ולעיני מצלמות הוידיאו הסמויות שלי ושל הפרטנר שלי למעקב.

 המפגש הלוהט נמשך במקום שעתיים רצופות, דבר שיצר בעיות טכניות בציוד הצילום, (סוללות שהתרוקנו), אולם רובו של המפגש והרגעים החשובים תועדו. (בכל אותו הזמן הציק לי משהו ולא עזב... מאיפה לעזאזל אני מכיר אותה?).

 

בסופו של יום המעקב קיבל הבעל דיווח טלפוני ולמחרת בבוקר התייצב במשרדי וצפה יחד איתי בסרט של המעקב והמפגש הלוהט על היכטה, שנראה כמו מפגש צמרת של שני דוגמנים בסרט כחול. הגבר שכיכב בסרט היה כמובן אותו מאמן אישי וחשדותיו של הבעל הובררו כנכונים.

 

יש הבדל בין הידיעה על כך שאשתך בוגדת ובין הצפייה בה כשהיא מככבת בסרט כחול, וכשיצא ממשרדי היה הלקוח נסער ונחוש להביא את מערכת היחסים שלו עם אשתו לסופה באמצעות גירושין.

 

בהמשך שוחח הלקוח עם אשתו שנשבעה לו שהמפגש הלוהט היה אקורד הסיום ברומן שניהלה עם אותו מאמן אישי. הבעל החליט להאמין לאשתו ולתת סיכוי נוסף למערכת היחסים.

 

בעקבות המעקב ביקש הבעל הפגוע לשוחח עם מעסיקה של האישה, שלדבריו ידוע באמונתו החזקה בערכי המשפחה. כשסיפר לי על כוונתו וביקש להתייעץ איתי שאלתי לשמו של המעביד של אשתו וכשהלקוח מסר את השם נכנסתי להלם...

 

לא ניתן היה לראות על פני דבר ואולם העובדות היו ברורות ולאחר שעשיתי את עצמי כמהרהר בדבר השבתי לו שאינני מייעץ לו לעשות זאת.

 

לא סיפרתי לו שעכשיו בדיוק ירד לי האסימון ונזכרתי מאיפה אני מכיר אותה... השיער היה בצבע אחר ובתספורת אחרת וגם הרכב היה אחר, אבל הפרטים היו מדויקים והכו בי בעוצמה... מיד נזכרתי, עקבתי מספר שנים קודם לכן גם אחר המעסיק של אשתו (בהזמנת אשתו של המעסיק) ובתוך זמן קצר ביותר "נתפס" המעסיק עם המאהבת, פקידה בכירה בחברה שבבעלותו, איתה ניהל רומן של שנים רבות, הפקידה הייתה כמובן אשתו של הלקוח, בתקופה שככל הנראה הייתה מקבילה לתקופה בה ניהלו את הרומן שקדם לנישואיהם...

 

הכותב, מיקי וילקומירסקי, תושב יבנה, חוקר ומרצה בארגונים וחוגי בית. בלש וקצין חקירות בימ"ר ת"א בעבר, משפטן בהשכלתו ובעליו של משרד וילקו חקירות. מייל:  מייל: [email protected]    אתר: WWW.VILKO.CO.IL  

  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה