ד״ר חיים שפירא בוועידת הדרום לעסקים וחברות





האירוע הכלכלי עסקי הראשון בדרום בהובלת " מעוף" ומיועד לאנשי עסקים ובכירים במשק הדרומי . מטרת הועידהלהנגיש את המידע והכלים הקיימים לשיפור ביצועים בעסקים,חדשנות, מקורות מימון, מענקים, השקעות ועוד בקרב חברות ועסקים** ולהפגיש בין זרוע השטח במשרד הכלכלה, אנשי שלטון מקומי, אנשי עסקים ובכירים, אנשי מפתח במשק ובתעשייה המקומית, אקדמאים ומומחים .
בוועידה תוכלו לשמוע ניתוח מאקרו לתחום העסקים והפריון במרחב ובהשוואה לאירופה. לפגוש, לשמוע ולהכיר מומחים מתחומים שונים , להעשיר ידע ולבחון אפשרויות לצמיחה כלכלית וגידול בהזדמנויות .

ד"ר חיים שפירא הינו חוקר רב תחומי. שפירא מעביר לא מעט הרצאות בתחומי הפילוסופיה והמתמטיקה והינו בעל תואר ד"ר למתמטיקה וד"ר למדעים. שפירא נולד בווילנה ועלה לארץ בגיל 16.

ד"ר חיים שפירא הינו בעל תואר ראשון במתמטיקה עיונית ותואר שני בסטטיסטיקה והסתברות אותם עשה באוניברסיטת תל אביב. שפירא הינו גם בעל תואר דוקטור למתמטיקה מאוניברסיטת תל אביב אותו קיבל על העבודה"דילמת המתנדב כהכללה של מלחמת התשה". תואר נוסף אותו קיבל שפירא מאוניברסיטת תל אביב הינו תואר בהוראת המדעים.

שפירא מלמד במכללה למנהל ומכהן כראש תכנית משפטים – כלכלה. כמו כן, שפירא הינו מרצה בכיר בחוגים שונים כגון החוגים לכלכלה ומשפטים, מנהל עסקים ומדעי המחשב. במקביל, מרצה שפירא במחלקה למתמטיקה באוניברסיטת בר אילן.

בין פעילויותיו של ד"ר חיים שפירא ניתן למנות לא מעט תחומים. שפירא מרצה בכנסים מפורסמים רבים השייכים לחברות שונות וארגונים למיניהם. בין הכנסים בהם מרצה שפירא ניתן למנות הרצאות לקהל הרחב ולנוער שוחר מדע.הרצאותיו של שפירא משלבות את האספקטים המתמטיים השונים וכן פרספקטיבה פילוסופית המבוססת על ספרים רבים. ההרצאות כוללות ציטוטים שנונים ומגוון נושאים המשתלבים זה בזה. בין הרצאותיו ניתן למנות את "בעקבות אליס בארץ הפלאות", "הפילוסופיה שבספר "הנסיך הקטן", "אושר ותשוקה", "שבעת החטאים", "תורת המשחקים"ועוד. בחלק מהרצאותיו של שפירא משולבת אף נגינה בפסנתר.

שפירא כותב ספרים רבים הנובעים מהרצאותיו. במסגרת האוניברסיטה המשודרת של גלי צה"ל פרסם שפירא את הספר "בעקבות אליס" אשר מפרש את עלילות אליס בארץ הפלאות. כמו כן הוציא שפירא ספר אודות תורת המשחקים, ספר אשר התבסס על הרצאות שנתן. ספרים נוספים אותם הוציא שפירא הינם "על הדברים החשובים באמת" – סדרת שלושה ספרים על משמעות החיים וכן את הספר "אינסוף – המסע שאינו נגמר", ספר שעיסוקו הוא מתמטיקה ונועד להנגיש את המתמטיקה לקהל הרחב.

את ספריו השונים מתבל שפירא בהומור ובבדיחות, באנקדוטות מעניינות ובקריקטורות של המאייר דני קרמן. זאת על מנת להפוך את הספרים ליותר נגישים לקהל הרחב ואת המתמטיקה לנעימה יותר לקוראים.

הרצאותיו של ד"ר חיים שפירא שזורות נושאים מרתקים מכל התחומים הקיימים. בין הנושאים אותם ניתן לפגוש בהרצאותיו של ד"ר שפירא נמצאים ספרות ופילוסופיה, פסיכולוגיה וחברה. שפירא הינו פרופסור למנהל עסקים באוניברסיטה העירונית של ניו יורק וכמו כן הינו ראש תכנית משפטים – כלכלה במכללה למנהל. הרצאותיו משלבות ידע רב בתחומים שונים, מקצועיות מדהימה, חן והמון הומור ובדיחות.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה