שיחת הטלפון שהפלילה את האישה בבגידת בעלה



נפגשנו באחד מבתי הקפה בכיכר המדינה בת"א. יעקב, בעל חברה העוסקת ביבוא של ציוד קשר ואלקטרוניקה סיפר שהוא קשור בקשרי עסקים עם חברות גדולות ובהם גם עם גורמים ממלכתיים.

מדובר בעסק משפחתי, כאשר יעקב עוסק ביבוא המוצרים ובקשר עם הלקוחות מחו"ל ואילו דפנה, אשתו, עוסקת בשיווק המוצרים ובקשר עם הלקוחות  בארץ. לדבריו כבר מזה זמן מה שהוא חושד כי אשתו מנהלת קשר רומנטי עם אחר.

הפגישה עם יעקב נערכה לבקשתו בדחיפות ביום חמישי, מאחר שדפנה הודיעה לו באותו בוקר שקבעה להיפגש עם חברות ביום המחרת אצל חברה בשם רינה.

הדבר שהגביר את חשדו היה העובדה שכמה דקות לאחר ההודעה של אשתו התקשרה אליו החברה רינה, אמרה שדפנה לא זמינה בטלפון וביקשה שיזכיר  לאשתו שתביא למפגש הבנות את התיק שרינה שכחה אצלה כמה ימים קודם לכן.

השיחה עם החברה הייתה לדבריו תרגיל ונועדה להערכתו לחזק אצלו את המחשבה שאכן יש מפגש של החברות אצלה בבית. סיכמנו לבקשתו על פעילות באמצעות מעקב  ביום ו' בלילה.

בליל שבת, סמוך לשעה 20:00 התמקמו שני עוקבים ממשרדי בתצפית לעבר רכב המרצדס של דפנה. כמחצית השעה לאחר ההתמקמות יצאה דפנה מהבית ונסעה מרחק של שני רחובות לדירת רינה, ברמת אביב, התעכבה בדירת החברה מספר דקות, חזרה לרכבה והמשיכה בנסיעה.

אני ישבתי בביתי וניהלתי את המעקב באמצעות הטלפון. קיבלתי בהמשך דיווח מצוות העוקבים שדפנה הגיעה לרחוב אינשטיין מול קניון רמת אביב ואספה לרכבה גבר שהמתין לה במקום. השניים "לא בזבזו זמן" ונסעו ישירות לכיוון חוף הים בתל ברוך.

בעקבות בקשתו המפורשת של יעקב לקבל עדכונים בזמן אמת, דיווחתי לו על איסוף הגבר הזר והנסיעה לכיוון חוף הים וביקשתי שימתין לדיווחים נוספים.

הדיווח הבא ליעקב היה על כך שהזוג התמקם עם הרכב מאחורי גבעת חול קטנה במקום הצופה לים, מעל לחוף תל ברוך. העוקבים מסרו שמרחוק קשה לראות מה קורה ברכב וביקשתי שיצמצמו מרחק ויתקרבו בזהירות.

העוקבים התקרבו ושוב מסרו דיווח. הפעם הם היו קרובים אולם מאחר שהחלונות  היו סגורים והשמשות כוסו באדים, עדין לא ניתן היה לראות מה מתרחש בתוך הרכב. דיווחתי ליעקב וציינתי שלהערכתי זה מספיק ושלא ניתן לתת פרוש אחר למה שקורה ברכב אולם יעקב התעקש וביקש שננסה להתקרב יותר.

יצרתי קשר עם העוקבים, ביקשתי שאחד יתקרב הכי קרוב שאפשר ושהשני יחפה עליו, יתצפת מרחוק, ישאיר את הטלפון פתוח ויעדכן אותי בזמן אמת ובאופן שוטף ורצוף. בקו השני היה יעקב שהתעקש ורצה לדעת מה קורה בזמן אמת.

העוקב המתצפת דיווח על כך שהעוקב השני התקרב בזחילה לרכב עד אשר הגיע סמוך לדלת שמאל של המושב האחורי.

לפתע שמעתי בטלפון צעקה: "לא!".

לקח לי שנייה להבין מאיזה מכשיר טלפון נשמעה הצעקה (להזכירכם, אחזתי בשני טלפונים, באוזן אחת העוקב ובשנייה הלקוח).

מייד שאלתי מה קרה והעוקב המתצפת השיב ש"הגבר" (הבחור שהאישה אספה לרכבה) יצא באופן פתאומי מהרכב כדי להטיל את מימיו ובתוך כך פגע עם דלת הרכב בראשו של העוקב שנצמד לרכב בניסיון לצלם מקרוב.

העוקב  המתצפת הצליח לראות שהעוקב השני זרק את המצלמה, אחז במכנסיו של הגבר והשניים ניהלו במקום דו שיח שהעוקב המתצפת לא הצליח לשמוע ושאל אותי מה לעשות והאם לרוץ ולסייע לעוקב השני.

ביקשתי ממנו שימתין במקומו וימשיך לתצפת ולדווח ובמקביל שיתארגן ויתכונן לצאת מיידית לעזרת חברו, אבל רק לאחר שיקבל ממני הוראה מפורשת.

בתוך כך התחלתי להתארגן ליציאה לשטח, כאשר תחילה ניתקתי את השיחה עם יעקב ואמרתי לו שאחזור אליו בהמשך ותוך כדי התארגנות ליציאה המשכתי להאזין לדיווחיו של העוקב המתצפת.

בעודי מסיים לנעול את נעליי ועושה את דרכי החוצה מסר לי המתצפת שהגבר חזר לרכב מבלי לגלות את המצלמה ושהעוקב השני אסף את המצלמה, הסתירה מתחת לחולצתו, והחל לעשות את דרכו לכיוון העוקב המתצפת בהילוך מתנדנד, "כמו איזה שיכור או נרקומן".

לאחר מספר שניות יצר איתי קשר העוקב ש"נשרף" וסיפר שמייד לאחר שקיבל את המכה בראש מהדלת התעשת ועשה לגבר הצגה של נרקומן שמחפש מנת סם ושטר של 50 שקל שאיבד במקום ובמענה לשאלתי מסר שלהערכתו הגבר "קנה את הסיפור".

בעודנו משוחחים בטלפון ובעת שהעוקב ניסה לבדוק ולתאר באוזני את אשר הספיק לצלם, (כשהיה צמוד לדלת לפני שנפתחה), נדלקו לפתע אורות המרצדס והרכב החל בנסיעה לכיוון היציאה מחוף הים. בשלב זה חזרתי לכורסת הטלביזיה, (תוך שאני חולץ את הנעליים) והוריתי לעוקבים להמשיך במעקב.

רכב המרצדס חזר לאזור קניון רמת אביב, הגבר ירד והלך ברגל לכיוון הרחוב המקביל. ביקשתי מהעוקבים לנתק מגע מדפנה ולהתרכז בגבר, שהגיע לרכבו שחנה במקום, נכנס ונסע לכיוון ירושלים, עד לדירתו.

פרטיו המלאים אותרו ויעקב שקיבל את הפרטים בהמשך, יחד עם סרט המעקב, מסר שהוא מכיר את הגבר היטב.

לדבריו היה לו חשד כבד בתקופה האחרונה באותו גבר (שהיה בקשר עם דפנה כנציג וקניין של הגוף הממלכתי הגדול שנמצא איתו בקשר מסחרי), אולם לא היו לו הוכחות ולכן לא עשה דבר עד לאותה שיחת טלפון עם רינה, החברה של דפנה שהייתה זו שעוררה את חשדו...

לאחר קבלת הממצאים החל יעקב בהליכי גירושין.

הכותב, מיקי וילקומירסקי, תושב יבנה, חוקר ומרצה בארגונים וחוגי בית.

בלש וקצין חקירות בימ"ר ת"א בעבר, משפטן בהשכלתו ובעליו של משרד וילקו חקירות.

מייל: [email protected]    אתר: WWW.VILKO.CO.IL  


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה