מחיר הבגידה



"הוא בעל נהדר, לא מחסיר ממני דבר, אוהב ומטפל בבת שלנו ובאמת שלא חסר לי כלום. פעמיים בשנה אנחנו בחו"ל ופעם בשבועיים אנחנו בנופש במלון יוקרתי בארץ. רק לפני שבועיים חזרנו מצרפת ובשדה התעופה 'אורלי' בפאריס נראה לי שהוא עשה טעות..."

הדוברת, בחורה בת שלושים ומשהו, אישה יפה בשם רותי, יצרה איתי קשר טלפוני בלילה הקודם, בסמוך לחצות. התנצלה שהיא מתקשרת בשעה כל כך מאוחרת, אמרה שזה דחוף וביקשה להיפגש מוקדם בבוקר. ישבנו בבית הקפה שמול המשרד בת"א ורותי המשיכה...

 "ישבנו בבר בשדה התעופה אורלי בפאריס, בהמתנה לטיסה חזרה לארץ ובעלי, עמי, קם והלך לחנויות הפטורות ממכס כדי לקנות סיגריות וויסקי. כשחזר", המשיכה רותי, תוך שהיא לוגמת ארוכות מספל הקפה, "ראיתי על פניו משהו מוזר. הוא ניראה לחוץ. שאלתי אם קרה משהו ועמי השיב  שמישהו דחף אותו, לא משהו מיוחד.

 כשהיינו כבר על המטוס, באוויר,  עמי קם לשירותים ואני לא יודעת מה גרם לי כך פתאום, (השעמום או הסקרנות)  להציץ בתוך שקית הקניות של הדיוטי פרי.

 בתוך השקית, מתחת לפקט הסיגריות, הסיגרים היקרים ובקבוק הוויסקי היקר הייתה אריזה ובתוכה כמה חפיסות שוקולד. בין חפיסות השוקולד הבחנתי תוך כדי מישוש בשקית אטומה בצבע אדום וכשפתחתי בזהירות והצצתי ראיתי בתוך השקית תחתונים סקסיים יקרים.

 היום יום ה'. חזרנו אתמול בערב ואני נותנת לו צ'אנס עד יום א' להפתיע אותי ולתת לי את התחתונים במתנה, אבל אם זה לא יקרה, (ואני בטוחה שזה לא יקרה), אני רוצה שתתחיל במעקב צמוד מיום א' בבוקר עד להודעה חדשה..."

 

לאחר שהעבירה את הפרטים הבסיסיים הנדרשים למעקב, (תמונות, כתובות, פרטי רכב, מקום עבודה וסדר יום ידוע)  סיכמנו שבמוצאי שבת היא תתקשר ותיתן אישור סופי. במוצאי שבת שלחה לי רותי אס אם אס ואישרה את הפעילות.

 ביום א' בסביבות השעה 13:00 יצא עמי ממשרדו בהרצלייה ונסע ברכבו (ג'יפ מרצדס) לכוון רמת אביב ג'.

 עמי עצר ליד אחד מהבניינים, ירד מרכבו כשהוא אוחז בידו שקית קטנה בצבע אדום (שתאמה את התיאור שמסרה רותי), נכנס לבנין בן 8 קומות, וניגש למעלית. המתנתי בתצפית מול הבניין וכעבור כשעה וחצי עמי יצא וחזר ישר למשרדו בהרצלייה פיתוח. בסוף היום חזר עמי לביתו.

 בערב דיווחתי לרותי ובתגובה אמרה שביום המחרת עמי ייסע ברכב שלה, מסוג  גולף, לסוכנות רכב, להחליפו ב"טרייד אין" לרכב חדש ולכן ביקשה שאשים לב לשינוי, כי הג'יפ יישאר בבית.

 בסמוך לשעה 09:00 יצא עמי מביתו בצפון ת"א ונסע לכיוון דרום העיר. עמי נכנס לסוכנות רכב ויצא לאחר כשעה עם רכב חדש מסוג BMW בדגם ספורט. מסוכנות הרכב נסע ישירות לרמת אביב ג' ועצר ליד הבניין שבו ביקר ביום הקודם.

 עמי המתין ברכב מספר דקות ומהבניין ירדה בחורה צעירה בתחילת שנות העשרים, לבושה מכנס טייץ צמוד וחולצת בטן חושפנית. אין ספק, מדובר היה ביפיפייה, שנראה כאילו יצאה מתוך עמוד שער של איזה מגזין ספורט אילוסטרייטד או קטלוג אופנה יוקרתי כלשהו.

 הבחורה נכנסה לרכב והשניים התחבקו והתנשקו ונשארו ברכב במשך כשעה, במהלכה שוחחו ביניהם ומדי פעם התחבקו והתנשקו. כעבור כשעה יצאו השניים מהרכב. עמי ליווה את "הדוגמנית היפיפייה" עד לדלת הכניסה לבניין. שוב התחבקו והתנשקו ארוכות (ישר לתוך מצלמת הוידיאו שלי) ונפרדו.

 עמי חזר לביתו בצפון ת"א. המתין מס' דקות ברכב. רותי ירדה, קיבלה את מפתחות הרכב החדש מבלי להסתיר את התפעלותה (תוך שהיא מגניבה מבטים לצדדים ומנסה לחפש את העוקב).

 רותי ועמי התחבקו והתנשקו, עמי נכנס לרכבו ונסע לעבודה ורותי חזרה לדירה. לאחר מספר דקות, בעודי יושב בתצפית לעבר מקום עבודתו של עמי, קיבלתי טלפון מרותי. לאחר שעודכנה בפרטים מהבוקר כולל תיאור היפיפייה הצעירה, ביקשה רותי לעצור את הפעילות וקבעה פגישה ליום המחרת.

 כשישבנו במשרד, לאחר שהצגתי בפניה את סרט המעקב סיפרה שניהלה עם עמי שיחה נוקבת בלילה הקודם, ושאלה עבור מי  קנה את התחתונים הסקסיים בפאריס.

 עמי לא הודה שהוא מנהל רומן וסיפר שמדובר בחברה של חבר ובשירות שהוא עשה לחבר טוב, שסרב לנקוב בשמו והוסיף שלגמרי במקרה בבוקר הוא מתכוון סוף סוף להחליף לה את הרכב.

 רותי החליטה לקבל את ההסבר (שעמי עטף ברכב ה BMW החדש), החליטה להשאיר אצלי את הסרט והתמונות והוסיפה שהיא עוד מתכוונת להתעמת עם עמי ואולם בשלב זה היא מסתפקת במידע שקיבלה.

 כעבור כ- 4 חודשים רותי התקשרה ובקשה להיפגש בדחיפות במשרד, "אין לי חשק לבית קפה, אני נסערת...".

 כשכבר ישבה מולי, לפני שהספקתי למזוג את הקפה, כשעיניה דומעות אמרה:

"אתמול חזרנו מחו"ל, היינו באיטליה. לא מסוגלת לספר לך מה מצאתי בתוך התיק שהעלה בעלי למטוס...אני רוצה מעקב נוסף, אבל הפעם אני מבקשת שתתחיל בחקירה לאיתור נכסיו של בעלי ושתמליץ לי דחוף על עורך דין המתמחה בגירושין...

 חשוב לי גם שתדע שבזמן שחלף מאז פגישתנו האחרונה חשבתי הרבה על העניין ונראה לי שהבנתי משהו על עצמי, הבנתי שהרכב החדש ככל שהוא יקר ויוקרתי לא מצליח לנחם אותי ואני מתכוונת הפעם לא לוותר וללכת עד הסוף".

 

הכותב, מיקי וילקומירסקי, תושב יבנה, חוקר ומרצה בארגונים וחוגי בית.

בלש וקצין חקירות בימ"ר ת"א בעבר, משפטן בהשכלתו ובעליו של משרד וילקו חקירות.

מייל: [email protected]    אתר: WWW.VILKO.CO.IL  



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה