עסקים קטנים, בשורה מזנקת כאן עבורכם!



עצמאים ובעלי עסקים קטנים מבינים היום שהאינטרנט הוא הוא הזירה השיווקית המובילה ביותר לעסק שרוצה להצליח. לצערנו, הרבה מהם עוד חוששים ממנה, מתקשים להתנהל או נמצאים עדיין בשלבי ניסוי וטעייה.

נתון מצמרר התפרסם בכלכליסט: מסקר שנערך בקרב 300 בעלי עסקים בישראל עולה כי 70% מהעסקים הקטנים שמשווקים באינטרנט עושים את זה ללא אסטרטגיה מובנית  ובהתאם לכך, רובם (66%) אינם מרוצים מהתוצאות.

ולמה בעצם זה קורה? כי האנשים שמקימים עסקים לרוב נתקלים במגוון קשיים: לחלקם יש רעיון יחודי לעסק אך הם לא יודעים כיצד ליישם, לחשוף או לשווק אותו.  אחרים מגששים באפלה- לא יודעים כיצד לחדור לשוק נכון כי כל תחום נראה להם מלא במתחרים.  וישנם גם כאלה עסקים שקיימים כבר שנים ועדיין לא מצליחים להרים ראש.

נכון הוא שכיום מרבית התחומים בשוק רוויים וכולם עושים פחות או יותר את אותם הדברים: כך המאמנים, המטפלים, הקוסמטיקאיות, המגשרים, העו"ד, המיסטיקנים, היועצים, המרצים, המעצבים וכו'. רובם משווקים מוצרים דומים או מעניקים שירותים דומים. זה מבלבל הרבה מאוד בעלי עסקים ועוד יותר מבלבל את הלקוחות הפוטנציאליים שלא יודעים במי לבחור. למה בך ולא במתחרה שלך?   

אחת הדרכים שמוכיחה את עצמה ומביאה תוצאות טובות מאוד לעסקים היא על ידי "שיווק נישה".  זה תחום שתופס תאוצה בעולם ועכשיו גם בארץ.  בחירת נישה ספציפית בתחומך מאפשרת להתמקד בתחום צר יותר, ואז להתמקצע, לשמור על מיקוד עסקי, לכוון לקהלים ברורים ונכונים (כאלה שרוכשים!), להתבלט מעל המתחרים ולהפוך לאוטוריטה בתחומך. חלום של כל בעל עסק.

היום כבר ידוע. "עוד עסק" הופך במהרה ל-"עוד עסק פחות".  במילים אחרות: עסק דומה לאחר בעצמו בוחר להיעלם.
אני לא שם ולא רוצה להיות שם.  ואם אתם קוראים שורות אלו, בטוחה שגם אתם לא.

בעולם הזה שלנו, עתיר הגירויים, ההצעות והחדשנות, ישנם שני דברים שהכי משכנעים אנשים לקנות ממך: אחת-נישה ברורה וממוקדת, שתיים-עמדה של מומחה בתחומך.

מהי הנישה העסקית שלך?

יתכן שלא הצלחת לבחור עדיין את הנישה שלך או שאינך יודע לאפיין אותה לבד. אנחנו נשמח מאוד לעזור לך במשימה!  ובכלל, לקדם אותך ואת העסק שלך ולבלוט מעל מתחריך בעידן מוצף בעסקים דומים.

והיה והחלטת באיזו נישה להתמקד לאחר שהשקעת הרבה זמן ומחשבה כדי להבטיח שזו אכן הנישה המתאימה לך, לךעל זה!  את תחכה יותר מדי כי מישהו אחר יכול להקדים אותך ולקחת לך את הרעיון.  תזמון הוא הכל בחיים ולכן כדאי לנצל את המומנטום.  אל תהסס, תתחילו לפעול!
תזכור: מכוונים גבוה מגיעים רחוק

הצעד הבא, הוא לקדם את הנישה.  לשווק אותה בערוצי האינטרנט

שיווק נישה בפייסבוק באמצעות דף עסקי הוא אחת הדרכים המומלצות ביותר היום לעסקים קטנים. עמוד מעוצב היטב שכולל את התוכן הנכון ומלווה בפרסום בפייסבוק לקהל היעד הנכון, ייצור לכל עסק נוכחות חזקה ברשת - וחשיפה עצומה ללקוחות פוטנציאליים. פרסום בעיתונים, שלטי חוצות ופליירים יעלה לך אלפי שקלים, ולא יצליח להתחרות באפקטיביות העצומה של שיווק בפייסבוק: מודעה שמשודרת לעשרות אלפי אנשים בכל חודש, שכל אחד מהם הוא חלק מקהל היעד המדויק שלך.

 

אנו נשמח לעזור לך גם כאן, חבילות הפייסבוק שלנו כוללות ייעוץ מקצועי וליווי, עיצוב דף עסקי, קופירייטינג, ניהול עמודי פייסבוק, ניטור עמוד, מעקב אחר הודעות גולשים וקידום ממומן של הדף ושל פוסטים נבחרים - לפי צרכי העסק, המעורבות שלך בניהול העמוד ותקציב הפרסום שתבחר.

 

מכוונים גבוה מגיעים רחוק


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה