כשעיצוב ורגש נפגשים יואלה בר-טל



אומנות על קירות הבית? 5 טיפים שמסבירים איך עושים?

הרבה פעמים הגעתי לדירות שניכר כי בעלי הבית השקיעו  רבות בתכנון, בעיצוב, בבחירת המטבח, בחיפויים, ברהיטים, אבל..... הקירות נותרו מיותמים. קירות חשופים ואין עליהם דבר. ואז הבית נראה ריק, קר וללא ביטוי אישי של הדיירים שגרים בו. אז מה עושים? מה תולים על הקירות?

עיצוב אומנתי על הקירות זו הזדמנות שלכם, להכניס את הטעם האישי והמיוחד שלכם לתוך הבית שלכם. זה הזמן לחפש ולנבור בפריטים שיש לכם בבית, בסגנון שאתם אוהבים באומנות שמדברת אליכם . כי כשאתם תתרווחו לכם בסלון, או בחדר השינה, אתם תרצו שהעיניים שלכם יפגשו מראות אהובים. כי מה שתתלו על הקירות ילווה אתכם לשנים רבות.

 

איך עושים זאת? איך מביאים את הטעם האישי שלנו לידי ביטוי בעיצוב האומנותי בבית שלנו?

לפניכם  5 טיפים

 

אוספים

במהלך החיים שלנו, אנחנו מתחברים לנושא ואוספים פריטים רבים ממנו. זה הזמן להוציא את האוספים ולבדוק איך אפשר להציג אותם על הקירות. ללקוח אחד שלי היה אוסף של כלי נשק, שאסף מטיוליו באפריקה. האוסף היה מאוחסן בארונות , עד שעיצבנו לו פינה מיוחדת בבית ותלינו אותו על הקיר. לאחת הלקוחות שלי היה אוסף של צלחות מעוצבות שהביאה מחו"ל. בחרנו לתלות אותם בצורה לא סימטרית. ולחברה שלי יש אוסף של מילחיות ופלפליות שהיו בתוך ארון בסלון. הזמנו אצל נגר מתקן מדפים מיוחד לפי מידות המילחיות ותלינו אותו על הקיר.

 

 

ציורים

אם ידכם משגת לרכוש תמונה או ציור של אמנים, זה הזמן לעשות זאת. חפשו בגלריות ציורים שאתם מתחברים אליהם. חישבו על גודל התמונה או הציור שיתאים במידות שלו לקיר הנבחר. יש מספר גלריות כמו גלריית "פחות מאלף" שכשמה כן הן, העבודות שם עולות עד 1000 ₪. ישנם גם ציירים שמציירים תמונה לפי הזמנה. חשפו בסגנון הציור שלהם ובחרו תמונה שאתם אוהבים, שיש לה משמעות עבורכם. התרחקו מציורים טרנדיים שימאסו עליכם אחרי שנה או שנתיים.

 

בדים ושטיחים

מצאתם בד או אולי שטיח מיוחד או מעניין, שהצבעים שלו מתאימים לאזור בו אתם רוצים לתלות אותו? אל תחששו. אתם יכולים למסור לתופרת שתעשה לו מסגרת בד ולולאות שיאפשרו לתלות אותו  על מוט, או לחלופין לפנות  ל"עושה מסגרות" שימסגר אותו מסגרת עץ מיוחדת שמתאימה לבד שבחרתם.

תמונות בשחור לבן

חפשו במגזינים, תמונות מעניינות, שמדברות אליכם. צלמו אותם בשחור לבן, על דף תמונה, חלקן תגדילו למידות שונות , כדי שיהיו גדלים שונים, ומסגרו במסגרות שחורות מאיקאה.  תלו על קיר מספר תמונות כאלה וכך תעשו לכם קיר מעוצב.

תמונות של בני משפחה

בחרו תמונות של בני המשפחה, בגדלים שונים ובצבעים שונים. אפשר להדפיס אותם על בד קנווס, או  על דף תמונה רגיל ולמסגר במסגרת. תלוי אותם על הקיר בצורת קולאז'.

 

והכי חשוב, אל תחששו, כל עוד אתם אוהבים מה שיש על הקיר שלכם, זה תמיד יהיה יפה. ואם עשיתם בחרתם לעשות אחת מההצעות שלי, אשמח לראות דוגמאות.

 

 

שלכם יואלה בר-טל.

 

אתר: yoelabaratal.co.il

מייל: [email protected]

יואלה בר-טל עיצוב פנים   052-2946635

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה