"אני חושדת שבעלי בוגד בי- תעקבו אחריו"



את נאווה, פקידה בחברת ביטוח הכרתי בהרצאה שערכתי במסיבה במקום עבודתה שבסופה השארתי כרטיסי ביקור.

נאווה יצרה קשר יומיים לאחר ההרצאה וביקשה להיפגש בהקדם במשרדי. "מדובר בעניין אישי ואני מקווה שתוכל לעזור.". כך החלה בשיחת הטלפון המקדימה ולאחר שהגיעה למשרדי המשיכה ולא הצליחה להסתיר את הכאב שעטף את דבריה.

"לבעלי מוני, שאותו ראית בהרצאה אצלנו, לא חסר כלום. יש לו בית חם, ילדים טובים ורעיה אוהבת, (בדיוק כמו בשירו של אריק אינשטיין על בני פורמן...) החיים שלנו יפים והכול דבש... יש לו מוסך לרכב וחולשה לפקידות צעירות ויפות ואני חושדת שהוא בוגד בי".

במענה לשאלתי מה הביא אותה למחשבה הזאת סיפרה נאווה שבתקופה האחרונה נוהג בעלה לחזור לביתם בשעות מאוחרות מהרגיל ואולם פרט לכך לא ידעה להצביע על שינוי מהותי בהתנהגותו. כששאלה אותו מדוע הוא מגיע מאוחר סיפר מוני על פגישות שיש לו עם בעלי מקצוע מהענף והתירוץ הנ"ל שחזר על עצמו פעם אחר פעם לא הניח את דעתה.

לפני מספר שנים, באחד מימי השישי, לאחר ארוחת הערב, כשיצא למרפסת לעשן סיגריה הצליחה נאווה לשמוע אותו מנהל שיחה עם הפקידה של המוסך. יומיים לאחר ששמעה את השיחה הנ"ל הצליחה לחדור לתא הקולי של הנייד שלו  ושמעה הודעות קוליות בעלות נופך רומנטי מהפקידה.

נאווה עשתה אז בלגן, הלכה למוסך, ניהלה שיחה נוקבת עם הפקידה שבסופה הפקידה לא הודתה בקשר רומנטי עם מוני ולמרות זאת, בעקבות התעקשותה של נאווה, הפקידה פוטרה ומוני נאלץ לגייס פקידה חדשה, בחורה צעירה בשם ריקי.

ניסיונותיה של נאווה הפעם לפרוץ לנייד של מוני נכשלו מאחר שחסם את הגישה למכשיר באמצעות קוד סודי ולאחר ששמעה את ההרצאה שלי הבינה לדבריה שאין לה ברירה וקיבלה החלטה להזמין מעקב.

תדרכתי את נאווה "להוריד פרופיל" ולא להציק לבעלה בשאלות מיותרות ויומיים לאחר הפגישה במשרדי, בשעות אחר הצהריים התמקמתי יחד עם עוקב נוסף בתצפית לעבר המוסך של מוני. בסמוך לשעה 18:30 נראה מוני סוגר את המוסך, נפרד מהפקידה, נכנס לרכבו שחנה מול הכניסה למוסך, ונסע היישר לביתו. בשעה 18:50 הגיע לביתו והמעקב הופסק.

שני ימי מעקב נוספים הסתיימו באותה התוצאה (כלומר ללא תוצאות) וביום המעקב הרביעי התמקמנו באותה השעה כמו בערבים הקודמים מול המוסך של מוני. הרכב של מוני חנה במקום הקבוע ובסמוך לשעה 18:00 יצא יחד עם הפקידה, סגר את המוסך, נפרד כהרגלו מהפקידה, (שהמשיכה ברגל לכיוון רכבה שחנה בהמשך) ויצא בנסיעה בדרך הרגילה לכיוון ביתו.

מספר דקות לאחר שיצא מהמוסך התקשרה נאווה ואמרה שגם היום לא יקרה כלום כי מוני התקשר ואמר שהוא בדרך הביתה. מאחר שכבר שמעתי בעבר הצהרות כאלה בתחילת מעקב שהתבדו בהמשך, החלטנו שמאחר שאנחנו עדיין במסגרת השעות שסוכמה מראש להמשיך במעקב.

מוני הגיע למקום מגוריו, חלף על פני ביתו, המשיך בנסיעה, ביצע שני סיבובים סתמיים בשכונה (שאנחנו פרשנו כניסיון לבדוק באם עוקבים אחריו), יצא מהשכונה ונסע בחזרה לכיוון המוסך, כאשר בדרך פנה פנייה חדה באחד הרחובות והגיע למגרש חנייה פתוח (ללא תשלום), עצר את רכבו ונשאר להמתין ברכב.

לאחר מספר דקות הגיע למקום רכב מסוג קאיה פיקנטו וחנה ליד רכבו של מוני. מרכב הקאיה ירדה הפקידה, ריקי ועברה לרכבו של מוני. השניים נשארו לשבת ברכב של מוני שלא זז מהמקום, החלו במעשי האהבה ואנו ביצענו את עבודתנו.

למחרת בבוקר הגיעה נאווה למשרדי וקיבלה לידיה את חומר החקירה, שכלל את הדו"ח עם פירוט הפעילות, מספר תמונות סטילס וסרט וידאו על גבי דיסק. נאווה יצאה ממשרדי ונסעה ישר למוסך.

על אשר התרחש במקום סיפרה לי בהמשך.

תחילה ניגשה לבעלה שהיה המום מהביקור הפתאומי ואמרה לו ישירות: "אני יודעת שאתה בוגד בי שוב עם הפקידה ורוצה שתפטר אותה מייד". מוני, זכר את האירוע עם הפקידה הקודמת והשיב לאשתו: "זה הכול בראש שלך, כמו בפעם הקודמת, אבל הפעם אני לא מוכן לוותר ולדעתי את חולה בראש ומדמיינת וזקוקה לאבחון וטיפול פסיכולוגי דחוף".

נאווה לא ויתרה ולאחר ויכוח קצר איבדה את הסבלנות, פתחה את תיקה ושלפה שתי תמונות סטילס של בעלה בזרועות הפקידה במצב מאוזן, ברכב של בעלה. תמונה אחת נתנה למוני ואת השנייה לריקי ולפני שהספיקה לסגור את התיק הבחינה בפקידה, שלא הביטה כלל בתמונה ובמהירות שיא הספיקה לארוז את חפציה ולעזוב את המקום.

חודשיים לאחר אותו אירוע שלחה אליי נאווה את אחת מחברותיה שנקלעה לבעיה דומה עם בן זוגה וזו סיפרה שנאווה ובעלה רבו והריב נמשך מספר ימים ובהמשך הגיעו להסכמה שנאווה תעזוב את מקום עבודתה בחברת הביטוח ותעבור לעבוד כפקידה במוסך, ששינה את שמו מהמוסך של מוני למוסך המשפחה.

הערה: הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים ואולם השמות, המקומות ופרטים נוספים שונו וטושטשו על מנת לשמור על פרטיותם של הלקוחות.

הכותב, מיקי וילקומירסקי, תושב יבנה, חוקר ומרצה בארגונים וחוגי בית.

 בלש וקצין חקירות בימ"ר ת"א בעבר, משפטן בהשכלתו ובעליו של משרד וילקו חקירות.

 מייל: [email protected]    אתר: WWW.VILKO.CO.IL  


    


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה