5 רעיונות שיעזרו לך להגדיל הכנסות



רבים חושקים בו.

למרות שלעתים נדמה שמותג הוא עניין לסלבריטאים, חברות גדולות או תאגידים בלבד - בעידן החדש, מותג הפך לסימן היכר של עסקים קטנים עם שאיפות גדולות.

להיות מותג פירושו הטמעת חותם בתחומך. יחודיות.  הובלה.  שגשוג עסקי לטווח ארוך. בימים בו צצים מדי יום ובכל תחום שפע של עסקים "דומים", "עוד עסק " דומה לעסקים רבים אחרים, הופך במהרה ל"עוד עסק פחות".  מתכון בטוח להיעלם.  נתון סטטיסטי שפורסם על ידי "דה מרקר" בפברואר השנה מראה כי 44,000 עסקים קטנים פשוט רגל ב- 2015.  עם כאלה נתונים, כיצד ניתן להוביל כאשר יש עשרות ואפילו מאות עסקים כמוך?

למה להיות מותג אתה עדיין שואל?  כי מותג הוא הדיוק האישי שעוזר לך, לקריירה או לעסק שלך להפוך לאופציה מועדפת בעולם רווי מתחרים.  להיות מותג זו הבטחה להצלחה אישית ועסקית לטווח ארוך וגם זכות להישמר בתודעתם של אלה שהתעניינותם חשובה לך.

מותג זו פילוסופיית שפע.  לא הופכים למותג מהיום למחר או קמים בבוקר אחד ומחליטים. להיות מותג זו בחירה ודרך.

בסיום שנה ובתחילת שנה חדשה, שמחה להציג בפניך 5 רעיונות שמסייעים רבות בבנייה מותג מנצח.
בהצלחה!

1. תתמקצע!
הייה הכי טוב שאתה יכול.  תחשוב בגדול.  אל תתפשר בבינוניות, העולם עמוס מכאלה אנשים.  קרא ספרים ומאמרים. תלמד. תתנסה. תתייעץ. תשתתף בסמינרים ובכנסים. נפלת? קום והמשך בדרכך. אתגר את עצמך עוד קצת יותר כל פעם.  מצא את הייחודיות שבך והפוך למוביל בתחום שלך.
כבר אמרו חכמנו:  "אם אתה חושב שהחינוך הוא יקר, נסה את הבורות"

2. הכר את עצמך!
זה בהחלט עקב אכילס של רוב העצמאים.
בחן ביסודיות את הכישרון, את היכולות ואת הכישורים שלך.  ברר על פי אילו ערכים אתה מתנהל וחי. גלה במה אתה טוב, מה אתה הכי אוהב לעשות ובמה היית עוסק  גם אם לא היו משלמים לך עבורו.  דע מי אתה, מה מלהיב אותך, מה אתה רוצה ומה משתק אותך.  אין טעם להשקיע במשאבים, בתשתיות ובמעגלי כח אם אתה לא מספיק מכיר את עצמך.
זכור את המשפט המפורסם: "חוסר הידיעה על עצמנו שווה לאנלפבטיזם האמיתי של המאה ה-21"

3. חדד את האסטרטגיה השיווקית שלך!
למרבה הצער, זה אחד מהיבטי הניהול המוזנחים ביותר במיתוג.  בעלי עסקים רבים משקיעים הרבה מאוד זמן ומשאבים בהכנת הצעות כאשר היו יכולים להשיג, להרוויח ולהצליח הרבה יותר לו היו משקיעים באותה המידה בהכנת אסטרטגיה שיווקית מכוונות תוצאות.  כפי שסנקה אמר: "אם אדם אינו יודע לאיזה מפרץ הוא חותר, אזי
כל רוח תהיה הרוח הנכונה."

4. הבא לידי כך שיכירו אותך!
צא החוצה.  אפשר לסביבה להכיר אותך.  שידעו עליך. תיכנס אל תוך מוחם של האנשים שחשובים לך.  גרום לכך שמחשבה עליך תהיה קשורה באופן ברור לתרומה שלך לאנשים. ותתחיל להוביל.

רבים מלקוחותיך נמצאים כיום ברשת האינטרנט.  נצל אותה.  נצל את העוצמה של הרשתות החברתיות.  וגם, השתמש בכל פלטפורמה חינמית אפשרית שהעולם הווירטואלי מציע לך. גרום לכך שיזהו ושיזכרו אותך  כפי שקוקו שאנל אומרת: "צוחקים עליי כי אני שונה.  אני צוחקת על כולם כי כולם דומים"

רוצה ללמוד להפוך למותג? הצטרף לקורס מב"מ למיקוד, בידול ועקרונות המיתוג. שנפתח ביבנה. 3 מפגשים של 4 שעות בקבוצות קטנות. ההרשמה בעיצומה. 
ותתחיל את השנה ברגל ימין, ממוקד, שונה, בטוח, מוכר, מוביל.  צרו איתנו קשר. מחירים מיוחדים ליבנאים.

הכותבת: גרסיאלה שפירו-גולדמן, מנכ"לית מרכז גרייס™-מנטורינג להצלחה ● ייעוץ וליווי בהקמה, פיתוח וקידום עסקים ● חשיפה ומגנוט לקוחות  ● הקמת אתרים ● פייסבוק וגוגל
משרד: 058-7858566   |   דוא"ל: [email protected]    |  אתר:  www.Graciela.co.il  

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה