שנה טובה לעסקים



בעלי עסקים, עצמאים ויזמים יקרים, שנה טובה! תחילתה של שנה חדשה מלווה בדרך כלל בהרבה התלהבות ומוטיבציה, ואיתן גם הרהורים לגבי הדרך שעשינו עד כה ורצון לשנות, לשפר ולהתחדש לקראת השנה שבפתח. לכן, מובאות בפניכם מספר אפשרויות להתחלות חדשות שינחיתו לכם הצלחות בעסק שלכם כבר בשנה החדשה.

התחדשות בתחום השיווק

האפשרויות בתחום השיווק רבות כשבראשן תחום השיווק האינטרנטי שלא מפסיק להתפתח ומקנה לכם חשיפה לקהל לקוחות רחב מצד אחד, ושמירה על חדשנות ועדכניות מצד שני. לדוגמא, ניתן להקים אתר חדש לעסק שיהיה עדכני ואטרקטיבי יותר, או לשפר את האתר הקיים מבחינה ויזואלית ומבחינת הממשק עם לקוחות פוטנציאליים. אין ספק כי מיתוג מחודש ועדכני דרך הרשת יהווה שיפור משמעותי, ולשם כך תוכלו גם ללמוד כיצד להיות פעילים או אפקטיביים יותר בפייסבוק. מעבר לכך, ישנן אפשרויות רבות לשיווק העסק כגון הקמת מועדון לקוחות או בניית רשימות תפוצה שיצרו בסיס לקוחות יציב ויחשוף את העסק לקהלים חדשים. 

התחדשות בתחום ניהול לקוחות

אולי ההתחדשות לה אתם והעסק שלכם זקוקים מצויה בניהול ומעקב לקוחות. במקרה כזה, מומלץ לנהל לקוחות ומתעניינים בשירות או במוצר שלכם בצורה נכונה ויעילה באמצעות מערכת מותאמת אישית שתטפל הן בלקוחות והן בתהליכי העבודה בעסק בצורה מרבית,  ושתהייה בעלת יכולות ניהול אנשי קשר, ניהול פרויקטים ומשימות, ניהול יומן אישי ועוד

התחדשות בתחום הניהול

ייתכן שהשינוי שאתם צריכים הוא פשוט ללמוד לנהל את העסק בצורה יעילה יותר, ולנהל את הזמן שלכם בצורה אפקטיבית יותר, שני גורמים חיוניים ביותר לגדילת הכנסות בעסק.

התחדשות בתחום הפיתוח העסקי

אם העסק שלכם כבר מבוסס, אתם יכולים להיכנס לתחומים חדשים, לפתח מוצר או להציע שירות חדש. התחדשות מסוג זה תביא רוח רעננה של יצירה והתלהבות לעסק, ותפתח אפיקים מעניינים להתרחבות.

התחדשות בכלי העבודה שלכם

התחום העסקי הופך בשנים האחרונות לתחרותי יותר ויותר.  בעלי עסקים שרוצים להצליח יותר השנה, למשוך לקוחות חדשים, להגדיל הכנסות ואפילו להוביל בתחומם חייבים להיות יצירתיים יותר מאי פעם ומסוגלים להמציא את עצמם מחדש כל הזמן, כיום- עסק דומה לאחר, הופך להיות ל"עוד עסק", ול"עוד עסק פחות". סוג זה של עסקים שורדים עד שסופם להיעלם.
נצלו את תחילת השנה החדשה לזיקוק המיקוד העסקי שלכם ולחידוד את הבידול הייחודי של העסק שלכם. בחרו להיות לראש ולא לזנב. 

חדש ביבנה! קורס מרתק למיקוד ובידול עסקי מתחיל בנובמבר, ביבנה.  לפרטים ולשריון מקום, צרו קשר: 058-7858566

לסיכום

ראש השנה הוא זמן מצוין לשינוי, לבירור עם עצמך מה היית רוצה לשנות ואיך היית רוצה לפתח את העסק שלך. כדי שהשינוי אכן יתרחש בחר מספר נושאים בלבד אותם תרצה לקדם ומצא את הדרך המתאימה לך להתחייב על המהלך בפני עצמך וכך תכין במו ידיך את הקרקע לשנה של צמיחה וגדילה משמעותית לעסק שלך.

בברכת שנה של התחדשות וצמיחה

גרסיאלה שפירו-גולדמן וצוות מרכז גרייס™

מלווים בעלים עסקים להצלחה עסקית שיווקית, במשך כל השנה

הכותבת: גרסיאלה שפירו-גולדמן, מנכ"לית מרכז גרייס™-מנטורינג להצלחה ● ייעוץ וליווי בהקמה, פיתוח וקידום עסקים ● חשיפה ומגנוט לקוחות ● הקמת אתרים ● פייסבוק וגוגל
משרד: 058-7858566   |   דוא"ל: [email protected]    |  אתר:  www.Graciela.co.il   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה