הגיע הזמן להסתכל לפייסבוק בעיניים



פייסבוק, הרשת החברתית הפופולרית, היא עדיין שניה לגוגל מבחינת תנועת הגולשים שהיא יכולה לחשוף אותך אליהם. שניה, אבל שניה זה הרבה מדי בשביל לא להיות שם. היום כבר ניתן להגיד בקול רם לבעלי עסקים: אם אתם לא בפייסבוק אתם עלולים לאחר ולפספס את הרכבת

זוכרים את התקופה, לפני כמה שנים, כאשר כולם התחילו לדבר על קידום אתרים? כולם רצו גם. בעלי עסקים הבינו כי מנוע החיפוש של גוגל מאפשר כמעט לכל בעל אתר להגיע אל כל קהל יעד, בכל מקום בעולם, באמצעות קידום אתרים מקצועי וכך לקבל חשיפה, לשווק ולמכור.

הטרנד הנוכחי בישראל ובעולם כולו:  בניית דף אוהדים מקצועי בפייסבוק.

בעל עסק - בוא ותבין למה אתה צריך להיות בפייסבוק!

האם אתה יודע להעריך כמה זמן שוהה הגולש הממוצע בפייסבוק? אני רק אגלה לך כי בשנה שעברה פייסבוק עברה את גוגל בזמן הגלישה  והתייצבה במקום הראשון בעולם המקוון, כשמאחוריה גוגל (2) יאהו (3). מה זה אומר לגבי בעלי עסקים?

פייסבוק הסוחפת והמוצלחת תפסה את כולנו בכל מקום שאנחנו גרים ובכל שפה שאנחנו מדברים. פייסבוק יש לכולם וכולם (כמעט) בפייסבוק. כמו שלפני כמה שנים רצית להיות בעמוד התוצאות הראשון של גוגל, כי שם כולם מחפשים, כך חשוב וצריך להופיע בצורה מכובדת בפייסבוק. בניית דף אוהדים מתוכנן ומעוצב בקפידה יאפשר לך להציג את העסק שלך בפני כל אותם מיליוני אנשים שגולשים ברשת החברתית מדי יום, בכל שעה בכל ימות השנה.

זוכרים את הפתגם שהומצא על גוגל בזמנו, אם אתה לא שם אתה לא קיים? אז אתה לא באמת קיים אם אין לך פנים בפייסבוק. פנים מקצועיות שהן למעשה כרטיס הביקור המקצועי שלך ברשת החברתית הגדולה בעולם שיכולה לחשוף אותך, את הפעילויות והמוצרים שלך בצורה עצומה בפני כל אותם המוני הגולשים בפייסבוק שמחפשים מה שאתה מציע. מדהים!

לא משנה אם אתה מוכר, מציע שירותים או אילו מוצרים תרצה להציג, קהל היעד שלך נמצא בפייסבוק. איך אני יודעת? מאיפה הביטחון הגדול? פשוט וכולם מסכימים על כך – היום, כולם נמצאים בפייסבוק! כי מי שלא שם... הוא פשוט לא קיים.

בין אם אתה מאמן, מטפל, מנחה, מדריך הורים, מניקוריסטית, מעסה או יש לך חנות שוקולד, מכללה, חנות חיות, משרד עורכי דין, עסק לחומרי בניין או כל עסק אחר, קהל היעד שלך נמצא כל יום בפייסבוק. זאת עובדה פשוטה.

אז איך מתחילים? תחילים. תוכל למצוא הנחיות בפייסבוק או תוכל לפנות אלינו.  נשמח לעזור.  זו אחת המומחיויות שלנו. יחד איתך נבנה ונאפיין במדויק את הצרכים וקהל היעד שלך. אנחנו נעצב, נמתג ונבנה לך דף אוהדים (אתר אינטרנט לכל דבר למעשה) מקצועי ושיווקי בפייסבוק וננהל אותו בצורה אפקיטיבית, על מנת להציג ולהכיר אותך לקהל היעד שלך, לקוחות פוטנציאליים לכל דבר. בזה אנחנו הכי טובים!

בהצלחה!

 

הכותבת: גרסיאלה שפירו-גולדמן, מנכ"לית מרכז גרייס™-מנטורינג להצלחה ● ייעוץ וליווי בהקמה, פיתוח וקידום עסקים קטנים ובינוניים ● שיווק ומיתוג למגנוט לקוחות ● הקמת אתרים ● פייסבוק וגוגל
משרד: 058-7858566   |   דוא"ל: [email protected]    |  אתר:  www.Graciela.co.il   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה