יוצאים לאכול בעיר עם צחי יונה



מדי שבוע ייצא צחי יונה, חובב אוכל מושבע, למסעדה אחרת ביבנה ויביא לכם מרשמיו האישיים

הכל התחיל כשישבתי לארוחת בוקר באחד מבתי הקפה בעיר. לפתע עלה לי רעיון, לכתוב על תחושותיי והפעם לא בנושא מוזיקה אלא על אהבה גדולה אחרת שלי: אוכל.

אז ככה, כרווק שגר לבד יוצא לי יותר מפעם ביום לאכול בחוץ ואני לא אוהב סתם לאכול, אני אוהב ליהנות מאוכל טוב וטעים, אוכל שיש בו פואנטה וניצוצות, וזה לא משנה אם הוא יקר או זול, אם זה מקום מפואר או מסעדת פועלים עממית.

בכל שבוע אשתף אתכם בחוויה שלי ממקום שאכלתי בו בעיר. אשתדל תמיד להיות חיובי אבל גם נאמן לאמת שלי כדי לתת גם פוש דרך החשיפה הזאת לבתי העסק בעיר.

 

אז את יריית הפתיחה שלי בתחום הקולינרי החלטתי לעשות בקפה LYON במתחם קרסו. בעלי העסק הם האחים תומר וחן בכר הצעירים שבאומץ רב פתחו את המקום והשקיעו בו מהיסוד ועד הפרט האחרון. המסעדה מושקעת, נקיה ומסודרת. ארבעה מלצרים על שבעה שולחנות במשמרת בוקר הם די והותר לתת שירות מצוין ואדיב. התפריט מלא, עשיר ומקצועי ומקרר הקינוחים שנמצא ממש מול העיניים, מיד פתח לי את התיאבון.

החלטתי להזמין את ארוחת הבוקר בקטגוריית ''בוקר קצת אחרת''. מדובר בביצים עלומות בנוסח בנדיקט עם תוספת של סלמון מעושן וקפה הפוך.

הקפה הגיע תוך דקה והמנה שכוללת סלט בצד הגיע תוך 6 וחצי דקות, שזה מהר מרוב המסעדות שאכלתי בהן עד היום, דבר המצביע על שירות מעולה ואנשי מטבח מנוסים.

המנה יפה, אסתטית ומזמינה, השילוב של הביצים הנוזליות, סלמון מעושן ורוטב הולנדייז על לחם בריוש, עושים את העבודה והופכים את המנה לטעימה, רכה ומצוינת.

לצד המנה הגיע סלט בגודל בינוני, קצוץ דק מירקות טריים עם תיבול עדין. גם הקפה נעשה מקפסולה איכותית ומהקצפה נכונה, מה שנותן ארומה מיוחדת וגרם לבוקר שלי להתחיל עם חיוך.

 

לסיכום: אמנם המחירים לא זולים אבל קפה LYON מציג תמורה הולמת למחיר.

התפריט מושקע והשירות מהיר ואדיב עם יחס אישי וחיוך מבעלי המקום.

 

מחיר המנה: 48 שקלים

תוספת סלמון: 15 שקלים

קפה קטן 12 שקלים.

שבת שלום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה