בעל עסק: על תשוקה עסקית, שמעת?



ט"ו באב, או יום האהבה, חגגנו השבוע. האם חיוני להקדיש יום אחד ומיוחד לאהבה?

כמי שתמיד מאושרת לחגוג את החיים, אני שמחה גם הפעם להפוך את המועד לחגיגה. נראה לי אפילו מקסים להקדיש יממה להעצמת האהבה מכל סוג שהיא: בזוגיות, בהורות, בין חברים, לעצמנו.  

ומה לגבי יום אהבה.... לעסק שלנו?. הרי הוא השותף הקרדינלי בחיים של כולנו.

ברור לכולנו שעל מנת להתרומם ולהצליח, עלינו להיות מחויבים, עקביים ובעלי רצון עז להצליח. יחד עם זאת – למרות שמעט מאוד יועצים מדברים על כך – תבלין עקרוני לשגשוג עסקי הוא דרגת התשוקה אליו. כן, כי ללא תשוקה, הסיכויים להצליח לאורך זמן הם קלושים.

אני מדברת על תשוקה אמיתית, כזו שבאה מתוכנו, שמסייעת לנו לפעול, לגלות יצירתיות, ליצור רעיונות, ולהתמיד אפילו בימים הקשים.

איך יוצרים תשוקה בעסק?  איך מעוררים את התשוקה ששקעה?
 
לקראת יום האהבה, בחרתי גם אני לחגוג איתכם ומעניקה כאן 4 תרגילים יצירתיים, שאני בטוחה יעזרו לכם לך במלאכה.  בהצלחה!!!

  1. תחזרו לילדות
    מה אהבתם לעשות כשהייתם ילדים ומכל מני סיבות מזמן הזנחתם?
    אפשרו לעצמכם לעוף עם הזיכרונות והכינו רשימה של כל אותם הדברים שנהניתם לעשות בשנותיכם הצעירות.  אילו מבין הדברים הללו יכולים להחזיר לכם  את החיות ולסייע לכם בעסק שלכם כיום.

אני למשל אהבתי מאוד לדקלם. השתתפתי בחוג לדקלום מגיל חמש עד התיכון. כאשר הפכתי לעצמאית חיפשתי את ה"דבר ההוא" שיעזור לי לבלוט ולהיות "שונה" בין כל העסקים בתחומי. ואז, הכנסתי לעולם העסקים הקטנים את הוובינרים, הדרכות אינטרנטיות. דרכן, אני מעבירה ערך, תכנים, קורסים והרצאות באינטרנט ללקוחותיי.  פתחתי אפילו קורס מאוד מצליח להפקת ובינרים וכנסים אינטרנטיים. ומאז העסק שלי בשיא היצירתיות וגדל כל הזמן. 

  1. חפשו השראה ויזואלית
    דפדפו בעיתונים, באינטרנט, בספרים.  בחרו לכם כל דבר שמעורר בכם השראה, ש"עושה לך את זה". הדביקו תמונות וטקסטים על לוח, כך שיהיו מול עיניכם תמיד. ככל שתקיפו את עצמכם באלמנטים ויזואליים שמעלים לכם השראה, כך התשוקה שלכם תגדל. המשיכו והוסיפו עוד ועוד תמונות ללוח שלכם.  אלה יקרבו אתכם יותר ויותר לחזון שלכם.
  2. תתחילו עכשיו
    אל תחכה עד ש"הכל יהיה מוכן", או עד שהכל יהיה פרפקט.
    אלה הם ידועים כמעכבים רציניים. פשוט, צאו לדרך. ההמתנה עד שהכל יהיה מושלם מעכבת את הפריצה שלכם והכי גרוע: מכבה את התשוקה.
    קומו מהכיסא, התחילו ושפרו את עצמכם תוך כדי עבודה.

 

  1. נקו את הראש: 
    תפסיקו לחשוב כל הזמן על העסק. זה קשה, אני יודעת, אך חשוב מאוד לנקות את הראש מעת לעת ולעסוק בדברים אחרים שבכלל לא קשורים לעסק שלכם: תחביבים, בילויים, ספורט, כל דבר שיגרום לכם הנאה ושקט. זה נקרא "חופשה מנטלית".
    תגלו מהר מאוד שהחופשה הזו תורמת משמעותית לחשיבה ולהנעת העסק שלכם.

 

קדימה, צאו לדרך. ל תדלגו על אף סעיף.  מהר מאוד תמצאו את התשוקה האמיתית בעסק, זו שתגרום לכם להתעורר בכל בוקר עם חיוך רחב ודחף לעשייה.

 


יש לכם שאלה?  רוצים להתייעץ עם מומחי השיווק והמיתוג שלנו?
צרו איתנו קשר עוד היום.  נשמח לעזור לזינוק העסק שלך. צלצל: 058-7858566

שלכם,
גרסיאלה שפירו-גולדמן
, מנטורית עסקית שיווקית לעסקים. אשת שיווק, מיתוג ודיגיטל 35 שנה ● יועצת ומלווה בעלי עסקים בשלבי הקמה, פיתוח וזינוק עסקים ● מומחית באסטרטגיות ופתרונות שיווק ● פייסבוק ● גוגל ● הקמת אתרים ● דפי נחיתה ● מערכות דיוור ● חנויות E-Commerce ● [email protected]  ● www.Graciela.co.il


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה