חנוכה שמח ומרגש במיוחד בעמותת 'עלה מוריה'

$(function(){setImageBanner('7c2e3132-7944-4ad2-a592-6b9a5ff239aa','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33917,'Image','');})

חגיגות החנוכה בעמותת 'עלה מוריה' לאנשים עם מוגבלויות נחגגו בכל מסגרותיה עם מסיבות שמחות ומרגשות, הדלקת נרות, המון סופגניות ובזכות הצוות המסור והמתנדבים המדהימים

במעון עלה מוריה, בניהולה של מירב רזיאל נערך מפגש מרגש עם משפחות הדיירים, בארגונה של הרכזת החברתית לירון כהן, בו התקיימה הדלקת נרות חגיגית במעמד ראש המועצה מר יואל גמליאל שבירך את הדיירים ומשפחותיהם והודה לצוות ולמתנדבים הנפלאים על העשייה הרבה. גם שבט שחר של תנועת הצופים הגיעו עם הרבה אור ואהבה והנעימו את החגיגה. מסיבה נוספת התקיימה ובה קושט המעון בקישוטי חנוכה על ידי מתנדבי השב"ס היקרים. מתנדבים נוספים הפכו את המסיבה לחגיגה גדולה- דיג'יי, צלם ומפעילי פינות יצירה שהפיקו צילומים יפים, שירים וריקודים מקפיצים ששימחו מאוד את הדיירים והצוות.

גם המפגש המרגש עם המשפחות והמתנדבים
בתוכניות 'עלי' ו'עלמיא', בניהולה של הילה חמד, אשר מכינות בנות עם מוגבלויות (18 ומעלה) לחיים בקהילה ולשילוב בחברה, כל יום הייתה חגיגה. מלבד המסיבות אליהן הוזמנו הבנות במגוון המוסדות והפרויקטים בגבעת וושינגטון, התקיימה מסיבת חנוכה עם המוזיקאי עודד סתר בליווי מקהלת הבנות המוכשרת של התוכניות עם שירי חנוכה ועוד. בנוסף, התקיימה סדנת הכנת נרות עם בנות מדרשת 'אורות עציון' כשבסופה הדליקו את החנוכיות מהנרות היפים שהוכנו.

גמליאל

גם בנות "עלי" ו"עלמיא" חוגגות ברשת ההוסטלים 'עלה אל האופק', בניהולה של אסתי פרידמן התקיים קסם שהפך למסורת ממש. תחנת שיטור יבנה וגדרה חוגגים עם ילדי ההוסטלים כמעט בכל חג כך שנוצר מצב בקרב הדיירים המיוחדים שבלעדי השוטרים היקרים החגיגה בעיניהם אינה שלמה. השוטרים הגיעו לטקס חנוכה השנתי ובו כל תחנות השיטור הדליקו את הנרות ביחד בזום- והמקום בו בחרו שוטרי התחנה לחגוג הוא איתנו בהוסטל עלה אל האופק. הילדים שזוכרים היטב את שמות השוטרים מההתנדבויות הקודמות הביעו את אהבתם לשוטרים היקרים בחיבוקים חמים חיוכים גדולים ושירי חנוכה בקול גדול.

מסורת נוספת ומרגשת שמתקיימת בשנים האחרונות חזרה גם השנה- מחנכת כיתה ט'3 מבית ספר כנות הגיעה להוסטל והוסיפה אור לילדים לכבוד החג עם המון פינוקים וחיבוקים.

ילדי ההוסטל מדליקים נרות עם שוטרי תחנת יבנה גדרה. גם במעון 'עלעלים' בניהולה של נורית סנדר, המטפל בקטנטנים בגילאי 0-3 התכוננו לחג וחגגו אותו בקישוטים רבים עליהם עמלו בהתנדבות מלאת חיוכים בנות אולפנת צביה חפץ חיים יחד עם צוות המעון. הורי הילדים פתחו את הבוקר עם שי הוקרה לחברות הצוות שהעלה חיוך על פניהן. הצוות יצא יחד עם הילדים לחלוקת דמי חנוכה לגנים השכנים ושיתפו את שמחת החג עם כל ילדי הסביבה. בינתיים בגן, המתין להם המתנדב הסדרתי גבי פויכטונגר, רו"ח במקצועו ונגן אקורדיון בשעות הפנאי, שלמרות הלחץ בעבודה בתום השנה אזרחית, הגיע לשמח את הילדים כבכל שנה בענווה בחיוך בהתרגשות ובשמחה מדבקת.

גם תלמידות אולפנת חפץ חיים מקשטות את מעון 'עלעלים'
עמותת עלה מוריה מהווה בית חם שמעניק מענה טיפולי ושיקומי לאוכלוסיות עם מוגבלות שכלית התפתחותית ברמות תפקוד שונות, אוטיזם ובעיות רפואיות מורכבות. העמותה מונה כיום 6 מסגרות שמאפשרות שילוב פעוטות, ילדים, בני/ות נוער, צעירים/ות עם מוגבלויות, במטרה להעניק להם איכות חיים מתוך ערכים של כבוד האדם, שוויון, נתינה, מסירות ושותפות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה