אחד על אחד עם.... יקיר שינה

$(function(){setImageBanner('8fbf79f7-db32-485e-a614-f43af132c612','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33917,'Image','');})

מתאמנים רוצים גוף כמו שלו, הוא ישן עם כדור במיטה, צוחק מבן רהב וחולם על מפגש עם ג'ורדן

מאמן הסלבס. יחד עם איתי לוי באמצע אימון כושרבמסגרת ההגעה המסיבית של תושבים חדשים לשכונה הירוקה, היה זה יקיר שינה, שחקן הכדורגל המפורסם שהתאהב במקום ורכש בית ברחוב הצדף. מסתבר כי שינה הוא גם מאמן שעובד עם אינספור סלבס. עכשיו הוא התפנה לענות קצת על שאלות שטרם נשאל אי פעם

מי הלקוח הכי מפורסם שלך כמאמן אישי?

"המון מפורסמים מתאמנים אצלי. מאור אדרי הוא דמות מאוד בולטת בקרב המתאמנים שלי"

משחק הכדורגל שהכי זכור לך שהשתתפת בו

"לא יצביע על משחק ספציפי אבל ליגת האלופות ללא כל ספק. זו הייתה חוויה מטאורית. עליתי אז מהנוער לבוגרים ומיד נכנסתי למקום חלומי.. זו החוויה הגדולה ביותר שלי ללא כל ספק".

מה אתה יודע על הכדורגל ביבנה?

"הכדורגל ביבנה התפתח נורא בשנים האחרונות. יש בסיס של שחקנים מעולה ורואים את זה גם בליגה הלאומית. כל שנה יותר ויותר קשה לשחק מול יבנה ומה שיפה בקבוצה הבוגרת זה שהמון שחקנים שגדלים במחלקת הנוער שותפים להצלחה בקבוצת הבוגרים. זה לפי דעתי דבר מבורך והלוואי שכל הקבוצות יקחו דוגמא ממכבי יבנה."

חוץ מלוד, מי הקבוצה המועדפת עליך?

"כמובן שמכבי תל אביב . הקבוצה בה גדלתי והתחנכתי להישגים ומצוינות. יש לי פינה חמה לקבוצה כי עברתי שם את כל מחלקת הנוער וכמובן שנים יפות בקבוצה הבוגרת... ואם אני צריך לבחור קבוצה בליגה הלאומית כמובן שמכבי יבנה יש לי שם המון חברים וכל ניצחון שלהם מחמם לי את הלב. אין לי ספק שאשחק בקבוצה מתישהו"

מה הסרט האחרון שראית?

"להציל את מארק ווטני. ללא ספק אחד הסרטים הטובים שצפיתי בהם בשנים האחרונות. זה הזכיר לי את עצמי .שלא משנה כמה קשה וכמה הכל נראה שחור תמיד להאמין ולא לוותר לרגע. ממליץ בחום".

גם מדגמן כשצריך

 

 

 

 

 

 

מי השחקן הכי מצחיק ששיחקת איתו?

"בן רהב כמובן. חבר קרוב ואדם מדהים בחדר הלבשה של קבוצה "

מה הדבר הכי שכיח שאומרים לך לפני שמתחילים להתאמן?

"ניסיתי הכל ואני לא מצליח לבד, אני רוצה בטן כמו שלך כמה זמן יקח לי? קח בחשבון שאני עצלן לא יהיה לך קל איתי, ועוד רבים וטובים אין מקום להכל ..."

הסטיגמה הכי נוראית שאומרים על כדורגלן היא?

"הסטיגמה הידועה והמוכרת. כדורגלנים טיפשים השכל שלהם נמצא ברגליים, אוהבים את הפוזה והשופוני... כמובן שיש כאלה אבל בידיוק כמו בכל מקצוע אחר.. היום יש המון שחקנים משכילים נורא בעלי תארים במקצועות טובים".

תשלים את המשפט "אוהדי הכדורגל, תפסיקו כבר.....

"אוהדי הכדורגל תפסיקו כבר לפרוק את כעסכם על השחקנים, אנחנו בני אדם וכל אחד טועה בדרך כזו או אחרת... אני באופן אישי חושב שיש לנו המון ללמוד מאנגליה שם הכבוד הוא מעל הכל .. ביום שנבין את זה הכדורגל שלנו יראה הרבה יותר נחמד וטוב ואז גם נשים וילדים יוכלו להגיע למגרשים ללא כל חשש".

וכמובן גם שחקן כדורגל

 שלושה דברים שכדורגלן לא יכול בלעדיהם.

"כדור, פרפרים לפני משחק, הרגשה של ניצחון".

עברתי לגור ביבנה כי.....

"בהתחלה לא רציתי לגור כאן. גדלתי בראשון ואמרתי שלעולם לא אעזוב אותה . עד שהגעתי עם אבא שלי מנשה לעיר והתאהבתי ממבט ראשון. עיר שקטה, נקיה, אנשים חמים נורא. מאותו רגע לא היה לי כל ספק שאגור כאן".

מודל לחיקוי.

"המודל לחיקוי שלי הם כמובן צמד ההורים שלי. אני אסכם ואומר הלוואי שאגדל את הילדים שלי כמו שההורים שלי גידלו אותי".

אישיות מפורסמת שהיית שמח לאכול איתה ארוחת ערב?

"מייקל גורדן. חלום ילדות. התשוקה שלו, הווינריות שלו, השמחה שלו. הלוואי והייתי יושב איתו אפילו כמה דקות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה