אחד על אחד עם....נחום לנגסם

$(function(){setImageBanner('f96b17ab-a3fe-4c8f-8a3d-08dea4e21295','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33917,'Image','');})

הצעת הנישואין, הקהל היבנאי, הסטנדאפיסטים האהובים, הקצלה ארנה וגם- חלום חייו. נחום לנגסם מדבר על הכל

הוא מנהל את היכל התרבות ביבנה, גרוש ואב לשני בנים, עוסק בתחום התרבות כבר 36 שנים וראה כמעט כל מופע שיש אבל עדיין מתרגש מחדש. הנה שאלות שמעולם לא שאלו את נחום לנגסם. תהנו

 

נחום, מה האירוע/ הופעה הכי טובה שהיית בה לאחרונה?

"בימי חיי ובמסגרת עבודתי צפיתי במאות אם לא באלפי מופעים.  ההצגה הטובה ביותר שראיתי לאחרונה (היינו בחודש האחרון) היא "מר ורטיגו" של תיאטרון גשר.  אני מאוד אוהב את תיאטרון גשר שמעלה על הבמה בדרך כלל הצגות נפלאות. וגם כשהוא נכשל אלה בדרך כלל "כישלונות מפוארים"

 

יש איזה מקרה מיוחד ומרגש שקרה באחד המופעים אצלכם?

"באחד המופעים של VOCAPEOPLE   שהתקיים בהיכל, באמצע ההופעה ובתיאום עם הלהקה הציע אחד הצופים נישואין לחברתו – היא כמובן אמרה כן. לדעתי אין מרגש מזה, שנבחרנו לשמש כאכסניה לרגע כה משמעותי"

 

במה הקהל היבנאי שונה משאר הקהלים בארץ?

"כמי שניהל את היכל אמנויות הבמה בהרצליה וגם את היכל התרבות בהרצליה אני יכול לאמר בלב שלם: הקהל היבנאי – אינו שונה משאר הקהלים בארץ ואני כמובן אומר זאת לזכותו".

 

מי הסטנדאפיסט שאתה הכי אוהב?

"יש שני סטנדאפיסטים שאותם אני אוהב ביותר: ישראל קטורזה ורשף לוי, בבקשה לא להכריח אותי להעדיף אחד על משנהו. המוזר הוא שיש ביניהם הרבה קווי דמיון והבולט מביניהם הוא ששניהם אבות לשבעה ילדים".

 

 

תשלים את המשפט "יבנאים, אל תפסיקו .....?

"אל תפסיקו להיות מי שאתם, אל תפסיקו לאהוב את יבנה ואל תפסיקו לבוא להיכל התרבות".

 

היה אמן שרצית שיבוא ליבנה ולא הסכים?

"לא היה אמן שבקשתי שיופיע ביבנה ולא הסכים, לעתים יש מכשולים של עלות של זמינות וכד'  אף אחד לא מחרים את יבנה (אחרי הכל אנחנו לא ביו"ש)"

 

מה התחביבים הכי גדולים שלך?

"לשמחתי עבודתי המקצועית היא גם התחביב שלי. אם השאלה היא מה אני בזמני הפנוי אז הייתי בוחר בקריאת ספרים, צפייה באירועי ספורט בשידור ישיר (לצערי אני בדרך כלל עסוק בשעות אלה) ותמיד אשמח ללכת לים."

 

אני מניח שכל הזמן "מייעצים" לך להביא אמן כזה או אחר. מי האמן הכי מבוקש?

"אכן יש "מייעצים" כאלה אחרים באופן לא מפתיע המבוקשים ביותר הם גם אלה הפופולאריים ביותר."

 

מעבר למקומות בהם אתה נמצא רוב הזמן, איזה מקום בילוי מועדף עליך ביבנה?

"מקום הבילוי המועדף עלי ביבנה הוא מגרש הכדורגל המתקרא: קצל'ה ארנה. שם אני מבלה מדי שבת שניה  בצפייה במשחקי הכדורגל של קבוצת נערים ג' של מכבי יבנה בה משחק הבן הקטן אלון."

 

מה חסר לך בעיר?

"הכל ולא כלום. כמי שמירב חייו הבוגרים התגורר בתל אביב חסרה לי העיר הגדולה, האווירה התוססת, היצירתיות המתפרצת, הדינמיקה  והמפגשים האקראיים עם חברים וקולגות, ומאידך לא חסר לי ביבנה דבר, יש לי בית יש לי עבודה, כאן עכשיו מרכז החיים"

 

שאלה אחרונה: איזה אמן בינלאומי היית רוצה להביא לאמפי?

"אצלי התיקייה הגדולה והעמוסה ביותר. חלום אחד קטן (אולי בגלל זה הוא גם יתגשם) הוא להביא לארץ הרכב בשם CHINGON  (תקליקו ביוטיוב תקשיבו ותגידו תודה) ההרכב מנגן בפס הקול של הסרט KILL BILL 2"

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה