מיומנו של חוקר פרטי: מין ממומן

$(function(){setImageBanner('6ee7686d-0a97-4eb0-a00c-3c6146e921e5','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33917,'Image','');})

במרכז סיפורנו השבוע זוג בשנות ה-40 המאוחרות לחייהם, אשר הבחינו בכך כי במשך תקופה לא מבוטלת כסף נעלם מביתם. החוקר שלנו, נתן קיין, מחליט מיד להתקין מצלמות בביתם בכדי לגלות את הסוד שעומד מאחורי ההעלמות הקלות. מתקין, צופה ונתקל בהפתעה ענקית - מי שעומד מאחורי ההעלמות הוא לא אחר מאשר בנם בן ה-17. רגע לפני שההורים מתעמתים עם בנם, קיין בודק היכן הבן "מפקיד" את כספם של הוריו, ומגלה מקום מעניין במיוחד...

הפגישה שהחוקר ציפה לה הייתה שונה ומעניינת, במיוחד לאור העובדה שהפונים אליו היו זוג בשנות ה- 40 המאוחרות לחייהם, כאשר בפנייתם לא היה חשש לבגידה או סכסוך רומנטי. מפגישה עם הזוג הבין החוקר כי השניים מתהלכים עם תחושה מאוד לא נעימה בבטן כבר תקופה לא מבוטלת - מזה זמן הם מבחינים שמביתם נגנבים כספים באופן קבוע. אומנם לא מדובר בסכומים גדולים, אבל בכל פעם ששמים לב להעלמות חריגה מדובר בעשרות שקלים שמונחים באופן טבעי בבית. לטענתם, לא ניתן לעקוב בדיוק כמה כסף ואיפה היה מונח. מאחר ואחד מבני הזוג מתמחה בראיית חשבון, מדובר באנשים רגישים לכסף ולכן הבחינו בני הזוג שכמה שקלים, ועוד כמה, שיצרו סכום לא מבוטל. אם נצרף תקופה ארוכה של העלמות באורח מסתורי, נגיע לסכום נאה המעורר פליאה לנוכח העובדה שכל זה נעשה תחת צל קורתם ומתחת לאפם.

הצעד הראשוני שהתבקש הוא כמובן להתקין מצלמות בביתם ולהתחיל לצפות בנעשה מקרוב. לזוג יש עוזרת בית, בייביסיטר של הילדים ומעבר לכך מי שמבקר בביתם הם החברים של הילדים. לא סביר היה שהחברים יעלימו באופן קבוע כסף, אבל בחקירות כמו בחקירות, אין דבר כזה שאין דבר כזה ולכן שאלו את הילדים לפשר התעלומה, ביררו מכאן ומכן - וכלום!
צוות המתקינים המיומן של קיין לא בזבז זמן מיותר והתקין את המצלמות המיועדות כך שהבית רושת כמיטב המסורת. שבועיים תמימים צילמו המצלמות באין מפריע ורק לאחר מכן צפו החוקרים בתוצאות. ו... שומו שמים! מה רבה ההפתעה!? הבן הבכור של הזוג, עלם חמודות כבן 17 +, בחור בסוף לימודיו התיכוניים נצפה כ"מעלים הסדרתי". כאשר נודע העניין לשני ההורים הפולנים הכעס הציף אותם והאימא ראתה בעיני רוחה את המערוך מונף מעל ראשו של הבן הסורר. האב רצה לטמון ראשו בין ברכיו ולהעלים את בנו שלו כשם שזה העלים את כספו, אבל אל מהרה, לפני שמשתלחים בילד צריך לבדוק. מדוע מעלים הילד את הכסף? האם זה ממצוקה? האם חסר לו משהו? האם אין די בדמי הכיס שהילד מקבל? לאן הולך הכסף? מובן שההורים הלחוצים מיד דמיינו את הסרטים הנוראיים ביותר שיכולים לצוץ וכמו כל הורה הגיוני והדבר הראשון שעלה היה האם הילד צורך סמים?

במשרדו של קיין סוכם שלפני שמלבנים עניינים עם הילד ובודקים מדוע הוא גונב כספים מהוריו, יש לעקוב אחריו ולראות מה לא בסדר. ההורים המודאגים קיוו בכל ליבם שלא מדובר בסמים, משום שאם הבעיה היא סמים זאת כנראה רק תוצאה של משהו חמור הרבה יותר. למרות מורת רוחם של ההורים, היה שווה לחכות ולראות האם מעקב קטן אחרי בנם יניב תוצאות לפני העימות הגדול? 
המעקב אחר הילד החל בסוף שבוע, יום מועד לפורענות, אך גם יום שאין לילד חוגים או מחויבות אחרת. ואכן ביום חמישי נפגש הברנש עם מספר חברים ואלו יצאו לבלות. כמו כל "ילד טוב", קנו הנערים אלכוהול במכולת, שהרי במועדון לא ימכרו להם שתייה חריפה, והשלושה החלו לחגוג. לאחר מכן נסעו החברים הטובים לדירה פרטית באזור, השלושה נצפו נכנסים לבניין ויחד עם חוקר מוסווה, עלו לאחת הדירות. כשעה לאחר מכן יצאו שלושתם עם חיוך מרוח על כל הפנים ונראו כמי שזה עתה התקלחו מקלחת הגונה משום ששיער ראשם היה רטוב. החברים התפזרו איש-איש לביתו, מה שהשאיר את החוקרים תמהים על המתרחש בדירה. החוקרים החליטו לבדוק זאת על ידי התחזות לשליח פיצה והזמינו מגש מאחת הפיצריות בסביבה. החוקר שהתחזה לשליח פיצה עלה לדירה שמח וטוב לב, זמזם בפעמון ומן העבר השני פותחת לו בחורה לבושה בבייבידול. ה"שליח" נכנס כאשר על בגדיו מצלמה שמתעדת את הנעשה בבית, ומה שראה בפנים לא השתמע לשני פנים משום שהיה ברור לו שבסלון יושבות נערות ליווי צעירות שנותנות שירותים תמורת כסף. לאחר שירד "שליח הפיצה" והתנצל שהגיע לדירה בטעות, איבדו החוקרים את התיאבון לנוכח המראה הלא מלבב בסלון הדירה וכל שנותר היה לספר להורים, לאן הלך הכסף...
מאחר והנושא רגיש, פחד קיין ששני ההורים יחטפו התקף לב כשיתבשרו שבנם מבזבז את כספם על תענוגות מין בתשלום, ונאלץ לקיים עימם שיחה עדינה במיוחד. ההורים הגיעו מתוחים בטירוף ולא יכלו לחכות ולשמוע מה עלה בגורל בנם, כאשר פתח קיין את פיו אמר "יש לי שני דברים לומר לכם, האחד טוב והשני רע, ממה להתחיל?". הוחלט לפתוח בטוב - "זה לא סמים" אמר החוקר, "אז מה הרע?", שאל האב בייאוש. בו ברגע שחררה האם אנחת רווחה על שבנה איננו משתמש בסמים, "אז אם זה לא סם, מה זה?", שאלה האם. "תראו", השיב החוקר, "זה לא סם... בוא נגיד שבנכם הגיע לגיל שאפשר להתחיל ו... הוא הולך לנערות ליווי כדי לממש את יצריו". האב הגאה שהיה עד לאותו רגע לחוץ מאוד חייך חיוך רחב שנמתח מקצה אוזנו הימנית ועד לקצה אוזנו השמאלית, האימא לא ידעה איפה להתחבא מרוב בושה וקיין המליץ: "אולי תעלו לו את דמי הכיס?"...


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה