מיומנו של חוקר: בדרך לפרק ג'...

$(function(){setImageBanner('56c74ce0-c1a0-4539-849d-974094b534b3','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33917,'Image','');})

מה עושה אדם בן 70, מסודר כלכלית שנדלק על "צעירה" בת 50? מה עושה אישה 50 שמחפשת ריגושים אצל בני 30? מי בגד במי, למה וכמה? עוד סיפור הזוי מבית היוצר של קיין חקירות...

הלוואי שכולנו נגיע למצבו של הצעיר בן ה- 70 שפנה אלי ביום האביבי שפקד את יבנה לא מזמן. האיש, גרוש שנים ארוכות, פנסיונר של "אגד" בעל ממון מעביר את זמנו בטיולים יומיים, ישיבה בבתי קפה ושאר הנאות החיים הקטנות.

כעת לאחר שילדיו גדלו ונישאו מטייל הבחור בין נכדיו, אוכל ארוחות שישי אצל הילדים ובהחלט אפשר לומר כי הגיע לשלב שבו נהנה מהונו ומזמנו הפנוי. הבחור נהג לבקר בחוגי "פנויים פנויות" פעמים בשבוע, מידי יום שישי היה לובש את מיטב מחלצותיו, יוצא לפגוש פנויים או שמא נדייק- פנויות ויוצא עם שלל מכובד בחיקו.

האיש נראה צעיר מכפי גילו ומפעמים שהיה הולך העיד כי "מעולם לא שב ללא דגה בחכתו". כך חי לו גיבורנו שנים מספר עד אשר הכיר לפני 5 שנים (באחד הערבים בהם בילה בחוג הפופולרי) בחורה צעירה, עובדת בנק ביבנה, נושקת לגיל ה-50. לאחר מספר שבועות של הכרות צמודה החליטו השניים למזג את הקשר ונישאו בנישואים אזרחיים.

מהתמונה שהראה האיש קלטתי אישה בלונדינית ממוצא שחורדיני, שופעת סקסיות ומיד הבנתי מדוע הקשיש בחר בה לזוגתו שהרי צריך מישהי מודולרית גם שתטפל בו ברבות הימים וגם שתשביע את רעבונו- תרתי משמע. עד כאן הכל התנהל על מי מנוחות, כך אופיינו גם ארבעת השנים הראשונות לנישואיהם, אלא שבחודשים האחרונים החל לחשוד בזוגתו כמי שמנהלת חיים כפולים. מיד ניסיתי להבין את טענותיו של האיש ולרדת לעומק כוונותיו כמיטב המסורת....

ואכן, כפי שקוראנו הנאמנים מעלים על הדעת, הוא בן שבעים, היא קטנה ממנו בעשרים ושתים שנים, לעומתו היא נחשבת צעירה, אולי היא לא מסופקת? אולי יש לו איזושהי בעיה שבגינה פוזלת רעייתו לשדות זרים? בעדינות ביררתי עימו האם יש דברים בגו אבל איפכא מסתברא, הקשיש טען כי הוא בשיא הכושר והיא זו שלא עומדת בקצב (מה שגרם לי לפלל שגם בגיל 70 אני אראה כך) "מדוע אם כן אתה חושד בה"? שאלתי בסקרנות, "אומר לך את האמת" השיב האיש, "ביני וביני לבין עצמי חשבתי, לא סתם התחתנה איתי, למרות שאני נראה צעיר לגילי ומתפקד כמו קזנובה, בכל זאת אני קם ארבע פעמים בלילה לשירותים, מה היא צריכה אותי? לא פעם שאלתי את עצמי למה היא באמת איתי?" באמת למה? שאלתי בתמימות על אף שידעתי את התשובה.
"תראה, קניתי לה אוטו חדש, יש לה גב כלכלי יציב, היא עובדת, מטיילת עם חברות, עושה חיים, אני לא מגביל אותה, יש לי מספיק כסף, היא מסודרת".

אכן הרהרתי, בדיוק מה שחשבתי. הבעיה במקרים האלה היא שמרגע החתונה הרכוש של אחד מבני הזוג הופך להיות נחלתו של השני, מה שאומר, חצי בחצי....
"האם הבחנת בפרט מסוים שעורר את חשדך"? שאלתי בצורה עניינית.

"השבוע נסעתי במכוניתה רציתי לזרוק מסטיק שלעסתי ושלא כהרגלי החלטתי להיות מתורבת ולהשליך אותו במאפירה במקום להעיף דרך החלון, כאשר פתחתי את המאפרה הבחנתי בבדלי הסיגריות שהיו שם, לא שזה הפתיע אותי משום שאשתי מעשנת, אלא מה שצד את עיני באופן בולט הוא בדל אחד השונה מהסוג שהיא מעשנת, למעשה מכאן התעורר החשד, בנוסף, לפני כחודשיים קבלתי למכשיר הנייד הודעת sms ובה נאמר "מתגעגעת נשיקות", מאחר שהנחתי שההודעה נשלחה בטעות, לא ייחסתי לה חשיבות, אבל עם הזמן כאשר התעורר החשד חשבתי שמישהו עלול היה לטעות ולשלוח לה את ההודעה משום שהמספר שלנו זהה לחלוטין למעט הספרה האחרונה.

לא נותר אלא לקבוע הסכמי תשלום ולהתחיל במעקב. "מתי אתה רוצה שאתחיל"? שאלתי
"אתמול" השיב האיש ולא הותיר מקום לשאלות.

צוות החקירה מיד החל לעקוב אחר האישה. לאחר שעות עבודתה בבנק נראתה בדיוק כפי שהבעל סיפר, נוהגת לשוב הביתה כאשר הרוטינה השבועית בית-עבודה חוזר על עצמו יום יום. פעמיים בשבוע יוצאת עם חברותיה וימי שישי יוצאים בני הזוג יחדיו. שום דבר חריג לא נראה במעקב, בפעמים שהאישה יוצאת עם החברות היו אלו בבית של חברה שלישית, ישבו שתו פטפטו ותו לא.

באחד מימי החמישי "יום החברות" יצאה האישה לאחר שנפרדה מבעלה בנשיקות חמות, אספה את חברותיה במכוניתה ויחד עשו דרכן לתל-אביב. הבנות נכנסו למועדון לילה לערב נשים, נצפו שותות ומפזזות לעבר הגברים המסוקסים שענטזו על הבמה בלהט, דיווחתי לבעל על בילויה של אשתו וזה לא ראה כל פסול בכך שזוגתו נהנית מהחיים בכשרות. עם זאת, טען כי יש משהו מעבר ל"ערב נשים" שגרתי והצוות המשיך לעקוב הקביעות אחר האישה במיוחד בימים שלישי וחמישי, הימים שבהם היא יוצאת בגפה ונפגשת עם חברותיה. באחד הבילויים ביום שלישי עמדו היא וחברותיה בחניה שמחוץ למועדון בעוד אנו מאזינים במרחק פסיעה שמעו אותה אומרת לחברות "אל תשכחו את יום חמישי ותבואו לבושות בהתאם" משפט שצד את אוזנינו הנרגשות שציפינו בכיליון ליום החמישי הגדול.

יום חמישי המיוחל הגיע, האישה נושקת לבעלה על פדחתו ונוסעת לאסוף את חברותיה, משם לכיוון תל-אביב עד לאזור הרצליה. בהרצליה נכנסות שלשת המוסקטריות לוילה למסיבה. מסיבה בוילה בהרצליה איננה דבר של מה בכך, מדובר במסיבת ענק עם 200 מוזמנים, זולות סביב הבריכה מאיישות כל פינה חשוכה, קייטרינג משובח שמעלה ניחוחות מכל עבר ומוזיקה לבעלי לב חזק ואפרכסת חסינה.

"טוב, זה שצוות החקירה שלי לא הוזמן, לא אומר שלא יכנס, כאילו דה?
תוך שתי שניות וחצי קפצו שתי חוקרות מעל הגדר אל עבר קול שקשוקם המגרה של מי הבריכה ועשו דרכן פנימה אל תוך המסיבה העליזה.

סביבן הבחינו החוקרות במסיבה תוססת, מוזיקה דופקת כל תא בריא במוח, בחורים ובחורות בני 30-50 זורקים זה לזו הצעות מכל עבר, מה שהשאיר את הבנות הצעירות חשופות לכל הצעה שעפה באוויר. בין לבין בזווית העין קלטו הבנות את שלשת הנשים היבנאיות מסתחררות לקצב המוזיקה, שותות, מקשקשות ולא יודעות את נפשן מרוב שמחה ואושר במיוחד לאור העובדה שבחיקה של כל אחת עלם חמודות כבן 35.

לאחר הריקודים פרשו הזוגות אל הזולות ושם המשיכו השלשה לרקוד עם בני זוגן "הקטינים" אך במאוזן, מסתבר שהאישה למדה דבר אחד או שניים מבעלה הקשיש וזה, לקחת בן זוג שצעיר ממנה ב-20 שנה. על כל מקרה קול צקצוקן של המצלמות החל בוקע ושתי החוקרות תיעדו את הנעשה במסתורי בוילה המפוארת. בשעה אחת בלילה לערך נפרדו שלשת החברות מהגברים, חזרו לרכבן והיי-דרומה ליבנה.

כאשר קיבל הבעל את התמונות אמר "ידעתי", אבל זה לא מספיק לי, אני רוצה יותר. האיש רצה all the way תמונות מפורשות! "ללכת על כל הקופה".

שבוע לאחר מכן, נכנס לתוך הבנק שבו עבדה האישה, עלם צעיר חטוב ושרירי, בנוי לתלפיות לכל הדעות, וזה מאחר שנשכר ממקום מיוחד על-ידי צוות משרדו של קיין לצורך המשימה המאתגרת. הצעיר פסע לעבר דלפקה של האישה תוך שראשי העובדות בבנק מסתובבות לבחון מיהו החתיך שובר הקופות שזה עתה נכנס לבנק.

כאשר התיישב מול האישה מצויד במכשיר הקלטה, השיחה בין השניים החלה קולחת, במהלכה הציג עצמו האיש כעובד חברה מסוימת ונתן לה כרטיס ביקור. מטרת המושתל הייתה לראות האם היא תפתה אותו להמשיך ולהיפגש מאחר ולפי חוק אסור לחוקר פרטי לגרום לפיתויה של אישה ולהביא ראיות על סמך זה. לפיכך החלטנו להיווכח בשידור חי מי יפתה את מי הנחש את האישה או להפך?

לאחר השיחה בין השניים שסבבה על נושאים פיננסים בלבד, השאיר השרירי את משקפיו בכוונה על שולחנה והמשיך לדרכו. החוקרים התווכחו בניהם באשר לתוצאות כאשר האפשרויות היו:

א. האם תתקשר?
ב. האם תתקשר רק עבור המשקפיים?
ג. האם תתקשר עבור המשקפיים ויותר.
ד. כל התשובות נכונות.

ניחשתם נכונה, לא עברו 10 דקות והאישה מתקשרת, מה שהפליא את צוות החקירה היה שלא הזכירה כלל את המשקפים בחמש הדקות הראשונות של השיחה, אלא בסוף השיחה ובדרך אגב הזכירה לו ששכח אצלה זוג משקפיים, "אם אתה רוצה אותם זה יעלה לך בכוס קפה" אמרה בנונשלנטיות. לאחר העבודה נפגשו השניים בקפה קפה. ובכן, כוס הקפה לא הסתיים שם, אלא הרבה יותר מזה. הבחור כאמור לא שלח שום רמיזות ורק.. ישב שם, והיא מצידה רמזה ו.. פיתתה. ביוזמתה סיכמו השניים על פגישה נוספת וכל זאת בלי שהזכירה את היותה נשואה.

ביום חמישי המפורסם הודיעה לבעלה שהיא יוצאת עם חברותיה ושלא כהרגלה לא אספה אותן אלא נסעה לעבר חניון קניון הסיטי באשדוד, שם קבעה עם השרירי לכוס קפה. לאחר ההופעה בקפה נסעו השניים לעבר המצודה בחוף י"א וכל מה שנותר לחוקרים הוא לפתוח את המצלמות לראיית לילה ולצלם מקרוב מאוד את מה שנעשה במכונית.

התמונות המזעזעות שהגיעו לידיו של הבעל הוציאו ביטוי אחד מפיו "ברוך שפטרנו", האיש המבוגר ביקש ממני להתלוות אליו לביתו, ובעוד אני עולה לדירתו וחושב כי תכף יוציא סכין לשחיטת נשים סוררות, הוציא זה בקבוק יין עם שתי כוסות והלך לחדר, משם לא יצא הקשיש עם מאכלת אלא עם ערמת ניירות אותה מסר לי הבנתי כי בזה הרגע קיבלתי לידי הסכם ממון "תקרא את זה" אמר האיש, בין השורות הסב את תשומת ליבי לאותיות הרשומות בקידוש לבנה "האישה תאבד את כל זכויותיה אך ורק במקרה בו תוכח ללא צל של ספק שבגדה באדון".
לא יכולתי לכבוש את החיוך שנפרש על פני מאוזן לאוזן... הרמתי כוס לחיים ושאלתי: "מה עכשיו?"

"עכשיו אני פנוי לפרק ג" חייך הזקן וגמע בשקיקה את המשקה....


*** כל הסיפורים, העלילות, הרעיונות והתכנים אמיתיים. זהויות האנשים והמקומות שונו בכוונה תחילה למען שמירה על סודיות הלקוחות הנאמנים. ***


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה