מאות בני נוער פקדו את היכלי הישיבות לאמירת קינות



בן ציון עטיה ממנהלי הישיבה : "הבית נחרב בשינאת חינם הבית יבנה באהבת חינם,כל מעשה טוב של אהבת חינם אנחנו בונים את המקדש ומקרבים הגאולה השלמה של כלל ישראל" .

מאות בני נוער הגיעו לאמירת קינות להתאבל על ירושלים על חורבן בית המקדש ושיעור מרבני הישיבות .

אתמול (מוצ"ש) הגיעו צעירים רבים להיכל הישיבה הקדושה "שובה ישראל" בנשיאות כבוד קדושת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א , התמונות מדברות בעדם עצמם לראות בני נוער צעירים שקיבלו לצום ולהתענות על חורבן הבית מראה מרגש מלא תקוה וציפיה לגאולה שלמה לכלל ישראל .

המסקנות התובנות שצריכים להבין שחורבן בית המקדש היה בעוון שינאת חינם ,כולנו צריכים לקבל ולחזק אהבת חינם לאוהב כל אדם באשר הוא שם ולהאיר פנים ליהודי/ה .הגם שיש חילוקי דעות להשים גדר חשמלית לא לחצות הגדר ,לכבד השני גם שיש דעה אחרת .

בן ציון מצטט לנו מכבוד האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א שאמר יסוד גדול בשם הסבא קדישא שלו הבבא סאלי זצוק"ל זיע"א :נשבר לך הכוס בבית,אל תעשה מזה רעש ,עשית רעש שנשבר הבקבוק,ישבר החלון ,עשית רעש שנשבר החלון ישרף כל הבית ,האדמו"ר פינטו אומר תדע לעצור שנשבר הכוס ולא להגרר לחורבן שישרף הכל .

הימים האלו עבור כולנו ימים של אהבה להרבות במעשים טובים ולקבל להשתנות לאהבה ולכבד כל אדם .עטיה מוסיף האדמו"ר פינטו אמר באחד השיעורים כמו שיש תענית אכילה ותענית דיבור וכל מיני סוגי תעניות ,אדם צריך לקבל על עצמו תענית שפיטה לא לשפוט אנשים לדון אנשים לקו זכות לא לקו חובה .

ישיבות שובה ישראל היא מקור מים חיים לבני הנוער ולכל אדם באשר הוא שם ,כיום עשרות סניפים של "שובה ישראל " בערים שונות בארץ והמיוחד בקהילת האדמו"ר פינטו שהקהילה בנויה מכל מיני גוון של אנשים צדיקים טובים ששמו לעצמם ללכת בדרך הקדושה של האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א לקדש שם שמים ברבים. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה