יצא לאור סידור מיוחד לתפילות שבת



היום יצא לאור סידור מיוחד לתפילות שבת קודש בשם״מזמור שיר ליום השבת אענה חלקי גם אני״הנהגות מכבוד קדושת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א. הסידור הודפס בכמות של 300,000 אלף עותקים שיופצו בכל בתי הכנסת בארץ ובעולם.

במהלך החודשים האחרונים שוקדת קהילת קודש ״שובה ישראל״, קהילתו של האדמו״ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט״א, בהדפסה והפצת ספריו החדשים של כבוד האדמו״ר.

ממש בימים אלה, מודפס ספרו החדש של כבוד קדושת האדמו"ר רבי יאשיהו יוסף פינטו שליט"א סידור בשם״מזמור שיר ליום השבת אענה חלקי גם אני״ מדובר בסידור קבלי מפואר המשלב בתוכו פירושים ומנהגים של שושלות הצדיקים פינטו ואבוחצירא- אבותיו הקדושים של כבוד האדמו״ר וכן עפ״י תורת האר״י הקדוש ותורתו של הבעל שם טוב.

כאמור, זהו סידור מיוחד במינו אשר מאגד ואוסף את כל הנהגות האדמו״ר ביום שבת קודש, על פי מנהג אבותיו הקדושים לבית פינטו ולבית אבוחצירא ועפ״י תורת הארי הקדוש ותורת הבעל שם טוב ותלמידיו.

בטרם שליחתו למכון ההוצאה לאור ״תורת יאשיהו״ הספיקו לעיין בסידור כמה מצדיקי ומקובלי הדור.

אחד מהמקובלים הגדולים, אשר עיין בספר הביע בפנינו את פליאתו ותדהמתו מעוצמת הספר ומההנהגות הקבליות המובאות בו. לדבריו, מדובר בספר שמכסה כל פרט ופרט וכל הנהגה קבלית קיימת החל ממנחה של ערב שבת קודש ועד תפילת שחרית של יום ראשון.

לקראת חודש אלול יצא ספר נוסף חדש של כבוד האדמו״ר. זהו ספר שהינו פירוש כבוד הרב על מחזור ראש השנה וכוונות והנהגות על פי הקבלה לכל חודש אלול.

חסידיו של הרב מספרים כי: ״אי אפשר בכלל להבין ולתפוס בשכל את הקדושה והעוצמה של כבוד הרב״

מנהל מכון ההפצה "תורת יאשיהו" אומר :מכל רחבי הארץ והקהילות בעולם פנו אלינו לבקשת הסידור הקדוש ,ההפצה תחל היום בשעות הקרובות יגיעו המפיצים לכל רחבי הארץ .
זכות גדולה לנו להפיץ הנהגותיו הקדושות בשבת קודש של כבוד קדושת האדמו"ר פינטו שליט"א .


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה