איך עובדות חברות השמת כח-אדם למגזר ההיי-טק?



עובדים בחברת היי-טק וצריכים לגייס עובדים חדשים לחברה? רוצים לדעת כיצד עובדות חברות השמה במגזר ההיי-טק, וכיצד בעזרתן תוכלו להשלים את הליך הגיוס בצורה הטובה והמוצלחת ביותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון

.

                                                                                       

הליכי הגיוס בהיי-טק הם הליכים מורכבים אשר יכולים לקחת זמן, לדרוש מאמץ רב מהמגייסים בחברה, לגרור הוצאות כספיות על מיונים, אבחונים ועוד - ולכן פעמים רבות חברות היי-טק מתעכבות עם פרוייקטים חדשים המצריכים גיוס עובדים נוספים לחברה, עד שהן מצליחות לגייס את העובדים המתאימים.

לכן, חברות השמה להיי-טק מעניקות יתרון של ממש לחברות, והופכות את הליכי הגיוס למוצלחים, יעילים ואיכותיים בהרבה.

אז איך זה קורה?

היכרות עם החברה המגייסת:

בכדי שחברת ההשמה תוכל לבצע את הגיוס בצורה מוצלחת ונכונה, היא חייבת להכיר את החברה עבורה היא מבצעת את הגיוס. היכרות עם החברה המגייסת תאפשר לה לדעת אילו עובדים מתאימים לחברה, מה אופי העבודה בתפקידים השונים שהיא מציעה, אילו דרישות אישיות קיימות, ועוד.

פעמים רבות ההתאמה בין העובדים לבין החברה צריכה להיות לא רק התאמה של יכולת מקצועית כמו תחום לימודים או ניסיון, אלא הרבה מעבר לכך: ישנן חברות אשר מחפשות עובדים בעלי אופי אישי אשר יתאים לצורת העבודה בחברה: יכולת עבודה בצוות, כריזמה ורוח יזמות אישית, לדוגמא.

חברת ההשמה אוספת את הנתונים הללו מתוך היכרות עם החברה המגייסת, וכך קל לה יותר לבצע את הגיוסים הנדרשים.

היכרות עם העובדים המגוייסים

חברת השמה מכירה את העובדים אותם היא מגייסת עבור החברות השונות. היא מבצעת את הגיוס מתוך היכרות עם אותם עובדים, ולא רק על-פי קובץ קורות חיים יבש. ההיכרות שלה עם העובדים אותם היא מגייסת לחברה מאפשרת לה לבצע התאמה אישית טובה יותר, התאמה אשר תאפשר עבודה יעילה ואפקטיבית יותר.

כאשר חברת היי-טק מבצעת את גיוס העובדים באופן עצמאי ואישי, הסינון הראשוני מבוצע על בסיס קורות-חיים בלבד, ללא היכרות עם המועמדים השונים.

הסינון הזה לא תמיד נכון, שכן לעיתים הנתונים היבשים לא משקפים את האדם עצמו. ישנן חברות אשר יעדיפו כריזמה אישית על פני עוד שנה–שנתיים של ניסיון, ואת זה הם לא תמיד יוכלו לדעת על בסיס קורות החיים. לכן, ההיכרות של חברת ההשמה עם העובדים השונים מאפשרת התאמה טובה יותר, והופכת את הליכי הגיוס למועילים הרבה יותר.

מאגר עובדים מבוקשים

חברות השמה להיי-טק מחזיקות במאגר נתונים על עובדים מבוקשים ומוכרים בתחום. מדובר בעובדים אשר בדרך-כלל לא מחפשים עבודה, הם רגילים שהמעסיקים רודפים אחריהם ורגילים להיות מחוזרים, ולכן השיטות הרגילות של גיוס עובדים לא יעבדו על עובדים מהסוג הזה.

באמצעות חברת השמה הפנייה אל אותם עובדים תבוצע בצורה דיסקרטית, ואם אתם באמת מעוניינים למשוך את המוחות הגדולים והעילויים האמיתיים אל החברה שלכם, זו הדרך הטובה והנכונה ביותר לעשות זאת.

אז למה אתם מחכים? מחפשים את הדרך הטובה ביותר לגיוס עובדים לחברה שלכם? חברות השמה להיי-טק הן התשובה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה