אטרקציות לילדים בדרום



באזור הדרומי של ארצנו תוכלו למצוא מגוון עשיר ורחב של פעילויות ומקומות בילוי לכל המשפחה אם אתם מהדרום או בחרתם להדרים ולשנות אווירה תוכלו למצוא מקומות ייחודים ומרתקים לכל המשפחה.

Pixabay

אם אתם מחפשים פעילות בחוץ תוכלו להנות מקטיף עצמי לכל המשפחה. קטיף בהתאם לעונת הפירות והירקות, תסיירו בחממות, תקטפו את פירות העונה ותטעמו הישר מהשדה, מלאו סלסלה ותיקחו אתכם את הקטיף עד לבית. בעונת החורף הקטיף הפופולרי הוא קטיף תותים. מתחמי הקטיפים מציעים פעילויות נוספות לילדים, מתנפחים, פינות יצירה ולהורים פינת קפה.

פעילות חוץ נוספת מומלצת להורים וילדים הם טיולי שטח או טיולים רגליים. הטיולים מתאימים לקבוצות ומשפחות, טיולי השטח נותנים לכם הזדמנות להכיר את הדרום ואת הנופים שלו הכי קרוב שאפשר.

בדרום תוכלו למצוא מוזאונים רבים המציעים לכם מגוון פעילויות המשלבות סיורים, סדנאות למידה ויצירה, תערוכות, משחקים ועוד. דרך מיוחדת לפעילות מעשירה המעודדת למידה בדרך ייחודית ומעניינת. הפעילות מתאימה לכל המשפחה ולטווח גילאים רחב.

לייזר טאג היא פעילות שכבשה ילדים והורים בשנה האחרונה. הלייזר טאג הוא משחק לחימה ברובי לייזר אינפרה אדום, משחק חשיבה מאתגר במבנה סגור , זהו בעיקר משחק קבוצתי שמטרתו היא לנצח את הקבוצה היריבה, משחק מלא אדרנלין, מגבש ומחבר המתאים לפעילות הורים וילדים.

בדרום ישנם לא מעט מרכזי מבקרים ייחודים המזמינים אתכם להכיר את הדרום מקרוב. מוזמנים למפגש עם הגמלים, טווסים ויענים, לחוות את המדבר בדרך אחרת, להנות מנוף עתיקות לצד ההיסטוריה המרתקת, לקבל הצצה נדירה לשורשים העתיקים ועוד.

ילדים אוהבים חיות וההפך, בדרום תוכלו למצוא שפע של פינות חי להכיר את החיות, להאכיל אותם, ללטף ואפילו לצלם סלפי. בפינות החי תהנו ממגוון סדנאות, סיורים ברפת, אפיית פיתות בטאבון, רכיבה על סוסים ועוד מגוון פעילויות שימלאו לכם את היום.

אם בא לכם רק לשנות אווירה אבל להישאר עם אותם פעילויות כמו במרכז, גם בדרום תמצאו שפע של מקומות בילוי לכל המשפחה. משחקיות ג'ימבורילפעוטות וילדים קטנים, לילדים יותר בוגרים ישנם מתחמי טיפוס על קיר, פארק טרמפולינות גדול, מתחם משחקי וידאו עם סימולטורים, משחקיות הכוללות לונה פארק, מכוניות מתנגשות, באולינג ועוד. הורים אל דאגה פינת ישיבה ומנוחה מחכה לכם בכל אחד מהמתחמים.

אזור הדרום שופע במקומות בילוי, מסלולי טיול מהיפים בארץ, פעילויות ייחודיות להורים וילדים, מרכזי מבקרים ייחודים ועוד מגוון של אטרקציות לכל הגילאים, מוזמנים להכיר ולהנות מהדרום היפה שלנו.

 

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה