איך מפרסמים מודעות דרושים הייטק בצורה נכונה



מגייסים עובדים לתחום ההייטק? מקבלים מאות קבצי קורות חיים שכלל לא עונים על דרישות המשרה שלכם ומוצאים את עצמכם מבזבזים זמן יקר לחינם? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

.

כל מגייס, בכל תחום, יאמר כי החלק המתסכל ביותר הוא מיון ראשוני של קורות החיים. רבים מגיעים ללא פרטים חיוניים או כלל לא עונים על דרישות המשרה, וכך מתוך אלפי קבצים המגייס נותר עם לא רבים שמתאימים.

נכון, חלק מזה באשמת מחפשי העבודה אשר שולחים קורות חיים ללא הבחנה, אך גם יש צעדים שאתם יכולים לבצע כדי להפחית את התופעה הזו ולהפוך את העבודה שלכם להרבה יותר פשוטה וקלה.

ניסוח נכון של מודעת הדרושים

כאשר אתם מפרסמים מודעת דרושים, הקפידו לציין את כל הדרישות של המשרה, ותיאור מקיף ככל הניתן. ככל שתתנו למועמדים יותר מידע במודעה, כך רבים יותר יבצעו את הסינון בעצמם וידעו להחליט האם נכון עבורם לשלוח את קורות החיים אל אותה המשרה או לא. נכון, רבים לא קוראים את המודעה עד הסוף, במיוחד באתרים אשר מאפשרים שליחת קורות חיים בלחיצת כפתור פשוטה, אך בהחלט רבים ירתעו ממודעת דרושים מפורטת כל כך וכן יקראו לפחות את רובה, מה שיצמצם את מסמכי קורות החיים שתקבלו ויאפשר לכם לקבל יותר קורות חיים רלוונטיים עבור הצרכים שלכם.

מתי לפרסם?

אם פרסמתם מודעת דרושים ולא קיבלתם מספיק קורות חיים, ייתכן כי מועד הפרסום לא היה נכון. אם אתם רוצים לגייס מועמדים עם ניסיון, סביר להניח כי רובם מחפשים עבודה תוך כדי עבודה במקום אחר, ולכן הזמן בו הם מעדיפים לבצע את החיפוש ולשלוח קורות חיים הוא בשעות הערב או בסופי שבוע. לכן, אם אתם רוצים להגיע למועמדים איכותיים יותר המותאמים לכם, שימו לב למועד הפרסום, במיוחד אם מדובר בפרסום ברשתות החברתיות איתו אתם רוצים להגיע אל המועמדים המתאימים לכם. תזמנו את הפרסום לשעות ולימים הנכונים וכך תוכלו לקבל הרבה יותר קורות חיים שיתאימו לכם ולמה שאתם מחפשים עבור החברה שלכם, מועמדים שישתלבו היטב במשרה שאתם מציעים.

בחירת פלטפורמת הפרסום

בעידן המודרני בו אנו חיים הרבה יותר קל למועמדים למצוא משרות דרושים הייטק או דרושים בכל תחום אחר. אתרי אינטרנט ענקיים שולטים על התחום ומאפשרים לכל אחד למצוא אלפי משרות בלחיצת כפתור ולשלוח קורות חיים בלחיצת כפתור נוספת, אך לעיתים זה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע עבור המגייסים. בפלטפורמות הללו, בשל הקלות בה שולחים את קורות החיים, מתקבלים עשרות קבצי קורות חיים שכלל אינם מתאימים לצרכים של המגייסים, מה שמכביד על עבודת המיון והופך אותה להרבה יותר מורכבת.

אם אתם רוצים לקבל קורות חיים רלוונטיים באמת, ורוצים למצוא בקלות רבה יותר את המועמדים המתאימים לכם, הגורם המתאים לפנות אליו הוא חברת השמה. חברת השמה מבצעת עבורכם את כל עבודת המיון ומוצאת עבורכם רק את המועמדים המתאימים במאת האחוזים לדרישות המשרה שלכם. בצורה הזו אתם יכולים לחסוך הרבה מאוד עבודת מיון ולעבור מיד לשלבי ראיונות העבודה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה