בבית בגלל הקורונה? רעיונות לפעילויות עם הילדים בלי לצאת מהבית!



גם אתם נמצאים בבית עם הילדים ולא יודעים מה לעשות? בשביל זה אנחנו ב'באר שבע נט' הכנו לכם מספר הצעות מהנות להעביר את הזמן בכיף עם הילדים, בלי לצאת מהבית!

בגלל הקורונה, ילדים והורים רבים נמצאים בימים אלו ביחד בבית, בין אם בבידוד ובין אם לא, אבל אין סיבה שהזמן יעבור לאט ובחוסר מעש. אנחנו ב'באר שבע נט' ריכזנו עבורכם מספר רעיונות יצירתיים לבילוי משפחתי עם הילדים, בלי לצאת בכלל מהבית!

 

שפים ליום אחד- אין כמו לבשל אוכל טעים וביתי, אז למה לא לעשות את זה עם הילדים? מנו את הילדים לשפים ליום אחד! הם אחראים על התפריט ואתם הופכים לסו שף שלהם, עוזרים להם בכל מה שהם צריכים ומבשלים יחד שלל ארוחות טעימות.

חפש את המטמון- כולנו אוהבים לשחק חפש את המטמון, אז נצלו את הימים הקרובים למשחק בסגנון ביתי. הכינו יחד עם הילדים תיבת אוצר עם מטמון מיוחד והחביאו אותה בבית, צרו חידות ושאלות ויחד צאו למסע חיפוש מאתגר ומהנה.

הממלכה הביתית- הפכו את הבית ליום אחד לממלכה משפחתית! קחו את כל הסדינים, הציפיות והשמיכות בבית וצרו יחד עם הילדים אוהל מלוכה גדול. באוהל תוכלו לשחק יחד ולדמיין שזו הממלכה הביתית שלכם.

הצגת בכורה- הכינו יחד עם הילדים מחזה ביתי! זה יכול להיות מחזה מיוחד לסיפור מוכר שהם אוהבים או שתיתנו לדימיון להשתולל והמציאו סיפור מיוחד. כתבו את התסריט והדמויות, הכינו תלבושות ותעלו את ההצגה הכי טובה בעיר!

צילום אילוסטרציה Shutterstock

מסלול ספורט ביתי- זה שאנחנו בבית לא אומר שצריך להפסיק עם הספורט, כאשר גם לילדים חשוב להמשיך לקיים פעילות גופנית. אלתרו מסלול ספורט ביתי- הכינו חישוקים מבגדים, מצאו חבל ישן לקפיצה בחבל, שימו את הכריות כמכשולים וצאו לדרך.

מה בקופסא?- חזרו עם הילדים למשחקי הקופסא האהובים שיש לכל אחד בבית! מונופול, סולמות ונחשים, החבילה הגיעה, הרמז ועוד רבים וטובים! גם אם הילדים לא מכירים את המשחקים זה הזמן ללמד אותם ולבלות זמן איכות משפחתי.

למה לא כל יום פורים?- אז נכון, כבר חגגנו את חג הפורים, אבל אין סיבה לא להמשיך לחגוג! זה הזמן לעשות תחרות תחפושות כיפית וצבעונית עם הילדים. השתמשו בשלל אביזרי הבית והבגדים השונים והתחפשו לכל העולה על הדימיון!

יום קולנוע- אם אי אפשר לצאת לקולנוע, הגיע הזמן להביא את הקולנוע אליכם הביתה! נצלו את הימים הבאים וצפו עם הילדים בסרטים האהובים עליכם ועליהם. ולא לשכוח את הפופקורן!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה