הסודות בחדר המיטות



הרבה מאוד גברים סובלים מבעיות בחדר המיטות בשלב מסוים בחייהם. זהו דבר שכיח למדי אך עם זאת זהו נושא שלא מרבים לדבר עליו עקב הבושה והפגיעה באגו של הגבר אשר מתמודד עם בעיות מסוג זה. אל תהיה נואש ותדע כי ישנן דרכים רבות בהן תוכל לעזור לעצמך ולהיפתר מהבעיה ממנה אתה סובל.

Pixabay

אין אונות - תופעה שכיחה ומוכרת

חוסר תפקוד מיני זוהי בעיה מוכרת וידועה. תופעה זו כוללת בתוכה שלל בעיות איתן מתמודד הגבר כגון שפיכה מוקדמת, חוסר יכולת להגיע לזקפה, אובדן החשק המיני ועוד. אם גם אתה מתמודד עם בעיה כזו או אחרת חשוב שתדע כי אתה לא לבד - ישנם גברים רבים כמוך. השאלה היא מה אתה בוחר לעשות עם בעיה זו? 

סיבות אפשריות לחוסר תפקוד מיני

לפני שמתחילים לטפל, חשוב להכיר את הגורמים הנפוצים לבעיות בתפקוד המיני. הרבה פעמים גברים סובלים מבעיות בפן הנפשי הקשורות לגורמים רבים המטרידים אותם, וכידוע הקשר בין גוף ונפש הוא ישיר. בעיות נפשיות יכולות להיות רבות ומגוונות החל מחרדות, לחץ גדול, דיכאון ועד טראומות שונות ולכן עקב הבעיות הנפשיות ישנן גם בעיות תפקודיות בפן המיני. חוסר התפקוד פוגע באגו הגברי וחשוב לא להקל בכך ראש ולטפל בנפש בדרכים הקיימות.

סיבה נוספת אפשרית היא פיזית לחלוטין עקב בעיה רפואית הקשורה בזרימת הדם בגוף  - הרבה פעמים ישנה בעיה במערכת העצבים אשר קשורה גם לשרירים ולכלי הדם. בעיה זו גורמת לכך שהדם אינו יכול לזרום בכמות שווה בכל חלקי הגוף ולכן גם אין יכולת לגוף להזרים דם לאיבר המין אשר ישאר זקוף. את הבעיה הפיזית הזו כמובן כי נתן לפתור ולהחזיר את הגוף לתפקוד מיני מלא ועל כן כדאי ללכת לרופא ולבדוק את הנושא.

ישנן גם בעיות פיזיות נוספות כגון מחלות, עודף משקל, תזונה לא נכונה, נטילת תרופות מסוימות אשר פוגעות גם הן בזרימת הדם ולכן פוגעות גם כן בתפקוד המיני.

ניתן לטפל בבעיה!

אל תאמר נואש. יש פתרון לבעיה. אם הבעיה נובעת מהמקום הנפשי יש ללכת לטיפול אצל איש מקצוע המכיר את התחום הספציפי הזה. כדאי גם לשלב את בת הזוג ולשלב טיפול זוגי. עצם הצפת הבעיה על פני השטח תגרום לתקשורת טובה יותר בין בני הזוג ותפחית מתחושת החרדה אצל הגבר.

אם הבעיה הינה פיזית יש לעשות את כל הבדיקות הרפואיות הדרושות כדי להבין ממה אתה סובל. לאחר שהרופא שלך יאתר את הבעיה הוא יתן לך את הכלים על מנת לפתור אותה. הרבה מאוד פעמים שינוי תזונתי ותוספת של פעילות גופנית קבועה תעזור מאוד ותגרום לשינוי פיזי. השינוי הפיזי הזה יתבטא גם בחדר המיטות ויחזיר לך את התפקוד המיני המלא לו חיכית.

פתרונות שונים

כיום ניתן למצוא תכשירים רבים הפותרים את בעיית התפקוד המיני. פתרונות אלו מתאימים לטווח הקצר ולא יטפלו בבעיה וגורמיה אלא רק יתנו לגבר זיקפה מלאה למספר שעות ותחושה כי הוא חזר לעניינים, אבל בפועל לאחר שהשפעת התכשיר תפוג בעיות התפקוד המיני יחזרו גם הם.

כיום ניתן למצוא מגוון תכשירים טבעיים כגון צמחי מרפא, תוספי תזונה ושמנים אשר יכולים לסייע בבעיות מהן סובל הגבר, אך צריך סבלנות מכיוון שההשפעה איננה מיידית. כמו בן אדם אשר החליט לעשות דיאטה ומבין כי הוא צריך לעבור דרך עד אשר יגיע לתוצאת הרצויה, כך גם גבר שרוצה לפתור את בעיית האין אונות שלו ובוחר בדרך הטבעית – הוא נדרש להרבה סבלנות ואורח רוח.

עכשיו הכדור בידיים שלך. מבין האפשרויות שהוצגו במאמר זה תוכל לבחור את הדרך שהכי נכונה עבורך. העיקר כי תטפל בעצמך ותחזיר לעצמך את הביטחון העצמי שנפגע עקב תפקוד מיני לקוי. אחרי שהבעיה תהיה מאחורייך תחוש הקלה רבה ותוכל להמשיך הלאה בחייך.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה