חבילות נופש לבודרום



בודרום היא אתר אידיאלי חופשה - ובמיוחד אם בוחרים נכון חבילת נופש. חצי האי שממוקם בקצה המערבי של טורקיה מציע כמה מפרצונים מהיפים שתראו בחייכם, מלונות מפנקים, אפשרויות טיול מגוונות, בילויים ליליים, הפלגות ועוד, והכל במחירים שחובה לנצל. בעמוד זה תוכלו לקרוא המלצות אודות בחירת חבילת נופש לבודרום כך שגם אתם תזכו לחופשה מלהיבה במיוחד בריביירה הטורקית היפה.

בודרום

הטיסה לבודרום

חבילות נופש לבודרום כוללות מטבען טיסה, מלון (או כפר נופש) והעברות משדה התעופה ואליו. לגבי הטיסה, הפרמטר היחיד שרצוי להקדיש לו תשומת לב הוא שעות ההמראות מנתב"ג ומשדה התעופה מילאס-בודרום שבמערב טורקיה. הטיסה קצרה למדי, כשעתיים, ואין הבדלים משמעותיים בין החברות שמציעות אותה: קורנדון איירליינס (שמתמחה בצ'רטרים לבודרום וגם לאנטליה), פגסוס (חברת טיסות לואו קוסט), אטלס גלובל (עוד חברה שמציעה טיסות חסך) וגם חברת התעופה הלאומית הטורקית, טורקיש איירליינס. עוד המלצה היא לנסות להתגמש לגבי יום היציאה לחופשה - בדרך זו אתם מגדילים משמעותית את הסיכוי שלכם למצוא חבילת נופש זולה לבודרום למקום ברמה גבוהה במיוחד.

איפה כדאי לחפש מלון בבודרום?

בודרום הוא גם שמו של חצי האי שנמצא בלוקיישן מושלם - נקודת המפגש בין הים האגאי לים התיכון - וגם שמה של העיר המרכזית באזור (שאגב, קיימת כבר יותר מ-3,000 שנים). בהתאם מלון בבודרום עשוי להיות מלון בעיר, אבל גם בישובים אחרים בחצי האי תוכלו ליהנות מנופש מפנק מאוד. בפרט כדאי לבחון הצעות משתלמות במלונות שבגונדואן (Gundogan), גולטורקבוקו (Golturkbuku), טורבה (Torba) ויאליקאבאק (Yalikavak). כל המקומות הנ"ל נמצאים במרחק של 30-40 ק"מ משדה התעופה ובכולם חופים משובחים ומלונות ברמה גבוהה, ועל כן כולם באים בחשבון כשמחפשים חבילת נופש לבודרום.

מלונות מומלצים ביאליקאבאק הם Golden Age ו- Famili Belvedere וגם Avantgarde ו-Sirene Luxury Bodrum היקרים מעט יותר. בתי מלון מומלצים בגולטורקובוקו הם No.81 וכן Hilton Bodrum Turkbuku Resort & Spa שממנו נשקף נוף מרהיב עין ויש בו ספא מושקע, צמד בריכות יפות וגם שלל מסעדות. בגונדואן כדאי לבדוק אם ישנן חבילות נופש זולות ל-Olira Boutique או ל-Mivara Luxury, ואילו מלונות מומלצים בבודרום עצמה הם Grand Yazici ו-Club Resort Atlantis.

המלצה כללית יותר היא להיעזר באנשי מקצוע. לנאזרין טורס ניסיון עשיר באופן כללי בתחום התיירות והיכרות מעמיקה ויסודית במיוחד עם יעדים כמו בודרום.

איך להפיק את המקסימום מנופש בבודרום?

בחירה נכונה של כפר נופש או מלון בבודרום (או באחד המקומות האחרים שנכללים כאמור בהגדרה של "נופש בבודרום") היא ערובה לחופשה טובה מאוד. כדי להפוך את החוויה למצוינת ובלתי נשכחת באמת, כדאי גם לצאת מהמלון או כפר הנופש, למרות שלל הפינוקים והנטייה הטבעית להתמסר אליהם.

הפלגות במפרצונים הקסומים שמקיפים את חצי האי הן אופציה שהיא בגדר חובה. בפרט תוכלו להפליג אל האי היווני קוס שכן כאמור בודרום נמצאת בנקודת המפגש בין הים התיכון לים האגאי, כך שקוס נמצא במרחק של בסך הכל 25 ק"מ. מקום נוסף שכדאי להגיע אליו הוא כפר בשם גומושולוק שנראה כמו ציור שובה לב במיוחד. נופש בבודרום הוא גם הזדמנות לשופינג משתלם - האפשרויות הן קניון אואזיס, הבזאר המקורה והשוק הפתוח שפועל בימי שלישי (כולם בעיר עצמה). אטרקציה מעניינת אחרת בעיר בודרום היא מבצר פטרוס הקדוש, וגם למאוזוליאום בהאליקרנסוס כדאי להקדיש זמן.

 

בשיתוף עם סייטאיט שיווק באינטרנט

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה