חופשת ספורט בארה"ב



חובבי הספורט - זו ההזדמנות שלכם לחוות את ארה"ב בשילוב האהבה שלכם! ארה"ב היא מדינה שמפתחת מאוד את ענפי הספורט השונים לדוגמה פוטבול, בייסבול, כדורסל או מרוצי מכוניות, וכמו דברים גדולים נוספים, היא מצליחה להגיע להישגים מובילים בטבלת התוצאות

Shutterstock

הזמינו טיסה לארצות הברית וצאו למסע בעקבות אירועי הספורט המרכזיים במדינה.

 

סקר שנערך בתחום התיירות מצא כי ספורט מהווה אחת מההשפעות המכריעות להחלטה על יעד ותאריך החופשה, כאשר אחד מכל חמישה מטיילים מתכננים את מסעותיהם סביב אירועי ספורט מרכזיים. אנחנו בנהורה טורס נשמח לתכנן עבורכם טיולי ספורט סביב אירועים או משחקי הספורט החשובים בארה"ב, עם התאמה מושלמת לסוג הספורט המועדף עליכם.

 

במיוחד בשבילכם ריכזנו את המידע על ארבעת אירועי הספורט החשובים ביותר בארצות הברית.

 

  1. Daytona 500

נאסקאר, חברה אמריקאית לניהול מרוצי מכוניות מזמינה אתכם בשבוע האחרון של חודש פברואר למתחם המרוצים הבינלאומי של דייטונה פלורידה ולאירועי "Daytona 500".

  • אודות האירוע: התחרות נחשבת למרוץ המכוניות היוקרתי ביותר בארצות הברית וכוללת כ- 200 הקפות סביב 2.5 קילומטר של מסלול.
  • מה עוד? מלבד המירוץ המפורסם תוכלו להגיע למקום בכל ימות שנה, לצפייה בתחרויות נוספות ולצאת לסיור מודרך "מאחורי הקלעים" הכולל ביקור על המסלול, בחדר הנהגים, במוסך ועוד.
  • בשורה התחתונה: זה המקום הטוב ביותר להיכנס לקצב מהיר ולהיות חלק מאירוע שנתי יוקרתי ומלא אדרנלין.

 

  1. 2. מרתון בוסטון

הרבה לפני מרתון תל אביב ואפילו הרבה לפני מרתון מנהטן, החלו בעיר בוסטון את ריצת המרתון השנתית - מרתון בוסטון.

  • אודות האירוע: מרתון בוסטון מתקיים מדי שנה בחודש אפריל החל משנת 1897 ומאז ועד היום הפך לחלק ממסורת מפורסמת ופופולרית המתקיימת בעיר. המשתתפים במרתון הם רצים מקצועיים וחובבים מרחבי העולם אשר עומדים בתנאי הקבלה ובהגבלות.
  • מה עוד? כצופים תיהנו מאווירה אמריקאית חגיגית עם דוכנים לאביזרי ספורט, דוכני אוכל ושתייה, אלפי אוהדים ומעודדים ובעיקר המון מצב רוח ספורטיבי.
  • בשורה התחתונה: ההזדמנות שלכם להשתתף באירוע הספורט הגדול של ניו אינגלנד. ללא תשלום.

 

  1. סופרבול

לא אפשרי לכתוב כתבה שלמה על ספורט אמריקאי בלי לכתוב על פוטבול, או יותר נכון ליגת הפוטבול האמריקאית, הסופרבול.

  • אודות האירוע: האירוע מתקיים מדי שנה בתחילת חודש פברואר ומהווה משחק ההכרעה של אליפות ליגת הפוטבול האמריקנית. מדובר באירוע שהוא חלק מהתרבות הלאומית האמריקאית ועל כן הוא גם הנצפה ביותר בכל ארה"ב.
  • מה עוד? משחקי הסופרבול הבאים יתקיימו ב - 03.02.2019 באצטדיון מרסדס בן שבאטלנטה, גורג'יה, זו הפעם השלישית. למרות העלויות הגבוהות של הכרטיסים למשחק, תוכלו ליהנות ממגוון חוויות נלוות כגון, הקרנות ענק באתרים מרכזיים, תלבושות ממותגות, מאכלים ומנהגים מיוחדים ועוד.
  • בשורה התחתונה: אם אתם מתכננים טיסה לארצות הברית בחודש פברואר, כדי שתתכוננו לחגיגה אמיתית.

 

  1. ליגת NBA

אין ספק שכל חובבי הספורט בעולם חולמים להגיע לרגע הזה ולצפות באחד ממשחקי ה- NBA.

  • אודות האירוע: ליגת ה- NBA הוא ליגת הכדורסל הנחשבת לטובה ביותר בעולם והיא כוללת 30 קבוצות אשר 29 מהן מארה"ב. המשחקים התחילו ב- 16 אוקטובר 2018 וממשיכים עד חודש יוני 2019, אז מתקיים גמר ה- NBA.
  • מה עוד? גם במקרה הזה, בדומה לסופרבול, כרטיסים למשחקי הגמר עולים לא מעט, אך באפשרותכם להזמין כרטיסים למשחקים המקדימים וכמובן לחוות את כל האווירה והאנרגיה בערים בהן המשחקים מתקיימים.
  • בשורה התחתונה: חווית צפייה בלתי נשכחת במשחק כדורסל ברמה בינלאומית.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה