עיצוב פנים- 2019 כבר כאן



שנת 2019 כבר כאן והיא מביאה איתה טרנדים חדשים בכל התחומים. תחום העיצוב בכלל ועיצוב הפנים בפרט משתנים בכל שנה עם טרנדים שונים כשאף פעם אי אפשר לדעת מאיפה הטרנד הבא יגיע. אז למה צריך בכלל לעצב את הבית, איך כדאי לעשות זאת ומה צפויים להיות הטרנדים ב2019? המשיכו לקרוא.

צילום: יח"צ

למה צריך לעצב את הבית?

אנשים נוטים לקשר את המילה עיצוב למילה יופי ובהכרח חושבים שזה כל מה שמעצב פנים עושה, הופך את הבית שלהם ליותר יפה. האמת היא שהוא עושה יותר מזה. מעצב פנים דואג שהבית יהיה מותאם לצרכים שלכם כך שיהיה לכם נוח לנוע בו, לבצע בו פעולות יומיומיות וכן- גם לארח אותו. איך זה נעשה? תכנון מוקדם, עיצוב נכון וקניית מוצרים בצורה חכמה.

איך מעצבים את הבית?

ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא להיעזר במעצב פנים. מעצב פנים  הוא אדם שלמד מספר שנים את המקצוע, יש לו כבר ניסיון בכל מיני סוגי פרויקטים והוא ידע להפוך לכם את הבית ליפה ופרקטי. הוא ילווה אתכם לכל אורך השיפוץ, החל מהתכנון שיעשה ביחד איתכם, דרך השגחה על אנשי המקצוע בשטח ועד לליווי בזמן קניית הרהיטים והתאורה בבית.

טרנדים עיצוב פנים 2019

חשוב לציין שקשה לחזות מה יהיו הטרנדים ל-2019 וכל מה שנכתב פה הוא בגדר השערה בלבד. הבאנו לכם טעימה קטנה ממש שצפוי לנו ב-2019.

שטיחי תלת מימד- שטיחים בטקסטורות שונות, צבעים מגוונים ובאשליה של תלת מימד. מתאים מאוד לאנשים שאוהבים את העיצוב המודרני.

ירוק- מעצבים רבים טוענים שהצבע הירוק ישתלט על הבתים ב2019, הן בהוספת עציצים ירוקים והן ברהיטים והקירות.

דלתות בעיצוב וינטאג'- אמנם דלתות בעיצוב וינטאג' הן לא דבר חדש אך יש צפי שהן יהפכו לטרנד השנה. דלתות מהסוג הזה לא מתאימות לכל בית אלא בעיקר למי שכל הבית שלו מעוצב בסגנון הזה.

טעם יוקרתי- יותר ויותר אנשים ביקשו בשנה האחרונה ממעצבי פנים לעצב להם את הבית בסגנון של סוויטה. מדובר באנשים שלא רוצים להפסיק להרגיש שהם בבית מלון יוקרתי. הצפי הוא שהטרנד ילך ויתחזק.

 אלה הם רק חלק קטן מהטרנדים הצפויים לנו ב2019 ויש עוד הרבה. חשוב להבין שטרנדים הם עניין חולף ולכן לא כדאי להשקיע בהם יותר מדי כסף וזמן אלא אם כן אתם מאוד אוהבים אותם ומתכוונים להשאיר אותם לטווח ארוך והם לא ימאסו עליכם מהר.

מחפשים מעצב פנים שידע לעצב לכם את הבית בסגנון מודרני של 2019? המשרד של דניאל מיכאלי- אדריכלות ועיצוב פנים, מקצועי ובעל ניסיון יהפוך את הבית שלכם לבית שתמיד חלמתם עליו. התקשרו עכשיו 052-57-222-57 או היכנסו לאתר של דניאל מיכאלי והשאירו פרטים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה