על זה עוד לא שמעתם: פסטיבל קינוחים ראשון מסוגו יתקיים בקרוב באשדוד



בחברה לתיירות אשדוד יוצאים עם הגרסה המתוקה של "עמים וטעמים" והפעם על טהרת הקינוחים. בסה"כ ישתתפו בפסטיבל שזכה לשם "קרם דה לה קרם" כ-30 קונדיטוריות, שיציעו קינוחים במחיר של עד 20 שקלים למנה. תרשמו לעצמכם: 22-23.08, ברחבי העיר

קרדיט: שירן כהן

אחרי שכבר נתנה כבוד למרק, ולשלל מאכלי עדות, את הקיץ הקרוב יקדישו בתיירות אשדוד לחלק הכי מהנה בארוחה – הקינוח!

פסטיבל קרם דה לה קרם, בחסות ובמימון המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, ייתן את הכבוד למתוקים. במהלך 3 ימים, כ-30 קונדיטוריות, מסעדות, גלידריות ואופים ביתיים, יציעו את המנות הכי טעימות, מושחתות ומהנות שלהן, בחגיגת קינוחים מתוקה ומשמחת במיוחד.

בין עשרות המנות בפסטיבל יהיה ניתן למצוא את קרואסון הפיסטוק המפורסם של פנינה פאי, שמושך אליו מבקרים רבים מכל הארץ. אסור לוותר גם על הפונצ'יקי, הסופגניה הגרוזינית של מסעדת קאיפויה, ממולאת בקרם פטיסייר.

"קרם דה לה קרם" - בקרוב באשדוד

פיצה פארינו, הנחשבת לאחת הטובות בארץ, תראה שהיא לא פחות טובה בקינוחים, עם ספוליאטלה נפוליטני מעולה, או פרלינים מיוחדים של דודו אוטמזגין. כל זה לצד עוגות, עוגיות, מאפים, פחזניות ועוד המון הפתעות מתוקות. להשלמת האווירה, את הקינוחים ילוו גם מופעים ופעילויות לכל המשפחה.

היועץ הקולינרי של הפסטיבל הוא בלוגר האוכל האשדודי המוכר גל זהבי, שילווה את הפסטיבל בכל שלביו, מההכנות עם המשתתפים השונים, ועד האירוע עצמו. הכניסה לפסטיבל היא ללא תשלום! וכל מנה תעלה עד 20 ש"ח בלבד.

קרדיט: שירן כהן

במהלך היומיים הראשונים לפסטיבל (22-23.8), החגיגות יתרכזו ברחבת המשכן לאומנויות, בהשתתפות כל המציגים והמון קינוחים. וביום השלישי (24.8), המתוק כבר יעזוב את רחבת המשכן ויתפרש לכל רחבי אשדוד עם סיור טעימות בקונדיטוריות שונות בעיר, סדנאות מתוקים בבית האמנים, סיור טעימות בשוק ו', עם מגוון מאכלי עדות, וגם ביקור במרכז המבקרים החדש של העיר, מופע אור קולי מרהיב בכמה נקודות, סיור עששיות לכל המשפחה ומשחק מירוץ למטמון.

הפסטיבל הינו אחד מאירועי "ארץ חדשה", אשר מוביל ומממן המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל בעלות כוללת של 3.5 מיליון שקלים. המשרד תומך ונותן חסות לאירועי קונספט תיירותיים, המתקיימים לראשונה בישראל בין אוגוסט לאוקטובר 2022, ומטרתם היא לחשוף את העושר התרבותי, ההיסטורי והקולינרי ב-3 רשויות – אשדוד, רמלה ובאקה אל גרביה.

קרדיט: שירן כהן

המשרד מזמין את הציבור לחוות חוויות חדשות, להכיר תרבויות עתיקות ועשירות, להתרשם ממגוון קולינרי נרחב וליהנות מפעילויות המותאמות למגוון גילאים וכל זאת במרחק נסיעה קצר.

פסטיבל קרם דה לה קרם - 22-24 באוגוסט, החל משעה 19:00, רחבת המשכן לאומניות באשדוד. הכניסה חופשית! פרטים נוספים באתר תיירות אשדוד - לחצו כאן!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה