קק"ל מזמינה אתכם לאירוע "רוכבים ובונים"



קרן קימת לישראל מזמינה את ציבור הרוכבים לאירוע "רוכבים ובונים" שיתקיים ביער גברעם, 14.12, יום שישי. במהלך האירוע המשתתפים יקחו חלק בבניית סינגל אופניים חדש ביער ולסיום יצאו לרכיבה משותפת בסינגל החדש

לראשונה בקק"ל, ביום שישי ה-14.12, יתקיים אירוע "רוכבים ובונים". האירוע יתקיים ביער גברעם בשיתוף חברת מצמן את מרוץ ומותג האופניים המוביל Specialized. מטרת האירוע היא לבנות סינגל חדש ביער מסביב לאתר ההנצחה המתוכנן לחללי "צוק איתן".

בשעה שמונה בבוקר יפגשו הרוכבים והמשתתפים באזור התאטרון ביער גברעם. במהלך האירוע, לאחר חלוקת הציוד, יחולקו המשתתפים לצוותים ויקבלו משימות לבניית השביל יחד עם בני משפחות חללי מבצע "צוק איתן". לאחר סיום הבנייה יצאו המשתתפים לרכיבה משותפת ראשונה בסינגל החדש. לכבוד יום האירוע יגיעו לארץ מספר אורחים מהנהלת חברת "ספישלייזד" בארה"ב.  

 יער גבראם -זוהר צפון קק"ל

זוהר צפון, מנהל מחלקת תכנון מרחב דרום בקק"ל, סיפר: "האירוע נולד בכנס אופניים בסלובניה. חברת "ספישלייזד", אחת החברות הגדולות והמובילות בעולם, פנתה אל קק"ל, כמי שאחראית על הקמת ותחזוק שבילי אופניים רבים בישראל, ויחד חשבנו על אירוע משותף. ישראל כיום נחשבת למובילה בתחום בניית הסינגלים ומסלולי הרכיבה על אופניים משום שישראל היא בין המקומות היחידים בעולם בהם קיים גוף שאחראי על תחזוקה שוטפת לסינגלים ועל בניית מסלולים נוספים. מסיבה זו ההתעניינות בישראל כיעד תיירות-אופניים גדלה והאירוע המשותף הוא דוגמה למגמה זו.  

 

לסיכום סיפר צפון: "הסינגל החדש שנבנה ביום האירוע יתחבר לסינגל הקיים ביער גברעם, שהתחיל כפרויקט דומה של עירוב ציבור הרוכבים בהקמתו, לפני 12 שנה. בחרנו ביער גברעם כיעד לביצוע המסלול בשל האנדרטה לזכר חללי צוק איתן במקום ובגלל טרור העפיפונים בחודשים האחרונים שפגעו בין היתר גם ביער זה. שביל זה הוא חלק מתכניות קק"ל לאתר ההנצחה במקום ויהווה בעתיד את מבואת שבילי האופניים של גברעם".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה