תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט



לשבוע שבין 24/05/19 ועד 30/05/19

טארות

טלה: רצון לעצמאות וחופש בוערים בעצמותיכם. כדי לזכות בחירות לה אתם כמהיים יהיה עליכם לנקוט בגישה יותר אמיצה ואסרטיבית. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב או חוסר סדר או חסך רגשי שמביא לתחושת הבדידות. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע

שור: היכולת שלכם ליצור איזון בחייכם לוקה בחסר. נטייה להגזים או להפריז יוצרת בלבול וחשוב שתקפידו להיות בשליטה. השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל שור ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי.

תאומים: שבוע של פרידה ויציאה לדרך חדשה מתוך הגיון, בגרות מודעות והבנה שצריך לפנות מקום לדברים חדשים בחיים הן ברובד גוף, הן ברוד נפש והן ברוב נשמה. מפגשים עם אנשים , מקומות, זיכרונות, מעשים ואירועים מעברכם, מזמנים לכם את ההזדמנות לסגור "מעגלים פותחים" שמקשים עליכם להירדם בלילה.

סרטן: השבוע רבים מכם נבחנים במבחן של אמונה. כדי לעבור את המבחן בהצלחה, יהיה עליכם להימנע מחשיבה שלילית שגורמת לכם לערעור הביטחון בבורא עולם ובעצמכם.  הקלף השבועי מלמד: שבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, אין לכם כול סיבה לדאגה. זכרו שאין זה משנה מול מה אתם מתמודדים, אותו האלוהים שעמד לצידכם אז ועזר וסייע, נמצא לידכם גם כעת כך שלפחדים שלכם אין אחיזה במציאות.

אריה: שבוע חיובי בפתח. הבית והמשפחה הקרובה עומדים במרכזו של השבוע. אירוע משפחתי או התכנסות משפחתית מעסיקה אתכם ומסבה נחת. תחושה אישית: העצמאות שלכם חשובה לכם מאוד ואתם זקוקים למרחב תמרון ולריגושים הן בעבודה והן בבית. בעבודה: אתם מרגישים שלמרות השתדלותכם, לא מפרגנים לכם מספיק וזה מפריע לכם.

בתולה: זהו שבוע נפלא לחלום ולקוות, זהו שבוע טוב לרקום חלום יפה וגם להגשימו, זהו שבוע טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בדבר צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע. ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות.

מאזניים: שבוע חיובי בפתח היכולת ליצור שיתוף עם הסביבה טובה ולכן יש לדעת כיצד לנצל זאת לקידום האינטרסים שלכם. על מנת שתוכלו להתחבר לאנרגיה של שבוע זה יהיה  עליכם ללמוד כיצד לקחת אחריות ולפעול בשיתוף עם הסובבים אתכם. המוטיב המרכזי שמולו אתם ניצבים בשבוע זה, יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו.

עקרב: שבוע חיובי ניצב בפתח ורבים מבני מזל עקרב מתחילים לקטוף וליהנות מפירות השקעתם. השלמה פנימית עם התהליכים שאתם עוברים מקילה עליכם לשאת אותם. הכרה או הישג שנזקף לזכותכם מחזק את ביטחונכם העצמי ומעלה את הערך העצמי שלכם. עסקה או רכישה שמבוצעת בשבוע זה, מביאה ברכה והצלחה. טיפול\הליך רפואי או בדיקה עוברים בעזרת השם בהצלחה.

קשת: השבוע על בני מזל קשת להקפיד ולבחור נכון. התגרות בגורל ונטילת סיכונים אינם מומלצים בשבוע זה. באופן כללי: מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום.

גדי: המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להכיל אכזבה או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. ירידה בערך עצמי, או שחיקה בדימוי העצמי, מובילים לאכזבה. באופן כללי:  פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אזו אינה הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם.

דלי: איך הגעתי למצב הזה? זו השאלה שרצה לרבים מכם בראש. שבוע מאתגר בפתח. מתח וחוסר מנוחה על רקע של פחד עוני ופחד מאובדן האהבה. אצל חלקכם ניתן לראות גם פחד מפני חולי על רקע ניהול של אורח חיים בעייתי. מצב רוחני: רבים מבני מזל דלי חשים כבולים לדעות קדומות, למקומות, מערכות יחסים, מקומות או לאנשים שאינם מאפשרים להם להתפתח ולהתקדם כפי שהם היו רוצים באמת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה