אוהל מסיבות – כי ככה חוגגים בשטח!



רוצים לתכנן מסיבה ולא מוצאים מקום? אם כן, אוהל מסיבות הוא בדיוק מה שאתם צריכים!

אוהל מסיבות

מהו אוהל מסיבות?

אוהל המסיבות הוא אוהל פתוח מכל ארבעת צדדיו. כלומר, יריעת בד התלויה מעל שטח גדול שתחתיה ניתן לארח כמות גדולה של אנשים למגוון רחב של אירועים ומסיבות. אוהל המסיבות מיועד בעיקר לאירועי שטח בשעות היום, במהלכן השמש חזקה ואז עולה הצורך בשטח גדול ומוצל עבור החוגגים.

אילו אירועים?

כאמור, אוהל המסיבות יכול להתאים למגוון רחב של סוגי אירועים. לדוגמה, מסיבות טבע, חתונות בטבע, מסיבות יום הולדת קטנות כגדולות וכמובן, מסיבות לשם הנאה בלבד וללא כל סיבה נוספת ומיוחדת. אירועים אלו יכולים להתקיים בכל מקום והזו היתרון הגדול ביותר של אוהל המסיבות ועל כך נרחיב מיד.

אפשרויות מיקום

כאמור, אחד היתרונות הגדולים ביותר של אוהל מסיבות לעומת אפשרויות אחרות הוא האפשרות להקים אותו בכל מקום שתרצו: החל מחצר הבית, דרך יער מרוחק ועד לחוף הים. כך תוכלו לערוך את המסיבה שלכם בכל מקום שתרצו, גם אם אתם לא מעוניינים לארח אותה אצלכם בבית.

השפעות השמש

השמש הישראלית יכולה להיות מאוד נעימה ואין זה מפתיע, שאירועים רבים נערכים בשעות היום. יחד עם זאת, השמש הישראלית יכולה גם להיות מאוד חזקה הן מבחינת החום והן מבחינת הקרינה שלה. לכן חשוב לדאוג לכך, שמשתתפי המסיבה ירגישו בנוח ויוכלו ליהנות ממנה לכל אורכה ולא יחליטו להפסיד חלק ממנה בשל החום ושלא יסכנו את עצמם ואת בריאות עורם במהלכה.

גודל השטח

כפי שכמויות המשתתפים משתנות ממסיבה למסיבה, כך גם גודל היריעה הדרושה לשימוש כאוהל מסיבות. ובכן, אמנם כל יריעה נשארת בגודל המסוים שלה, אבל הבשורה הטובה היא, שבהחלט ניתן לרכוש יריעות בגדלים שונים ואף בצורות ובצבעים שונים וכך להתאים אותן לצרכים האישיים שלכם ולמסיבות שאתם נוהגים לערוך.

לא רק ביום!

אם המסיבה שלכם מתוכננת לשעות היום, ובעיקר אם היא מתוכננת לעונת הקיץ, הבחירה להשתמש באוהל מסיבות היא מובנת וברורה. אבל חשוב לעסוק גם בתרומה שלו לאירועים, הנערכים דווקא בשעות הערב. ובכן, אם אתם מתכננים מסיבה בשטח פתוח, הרי שתרצו לתחום את השטח! תחימת השטח באמצעות אוהל מסיבות היא פתרון נהדר לכל שעות היממה.

איך זה עובד?

כדי להקים את אוהל המסיבות שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לפרוש את היריעה במקום הרצוי לכם, לחבר אותה למוטות שלה ולהציב אותם באדמה. כפי שניתן להבין, מדובר על פעולה מאוד פשוטה ויותר מכך, אוהל המסיבות מתאים להקמה גם בתנאים קשים כדוגמת חול ים. כך תוכלו לתכנן את האירוע שלכם בכל מקום שתרצו ועם כל תנאי השטח הצפויים לכם באותו מקום. בתום המסיבה, כל שעליכם לעשות הוא לקפל את היריעה והמוטות ולהכניס בחזרה לתיק הנשיא הקטן והנוח שלו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה