מרפאות מוסקונה הגיעו לדרום



תמיד חלמתם לשפץ קצת פנים מבלי לנתח? להסיר פגמים על העור או להלבין שיניים? הבשורה החדשה שלנו, היא שאתם לא צריכים לנסוע עד המרכז, מעתה גם באשדוד תוכלו לקבל מענה בכל הנוגע לאסתטיקה רפואית

מרפאות מוסקונה  מומחיות בניתוחים פלסטיים וטיפולי אסתטיקה מתקדמים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר. ברשותה סניפים תל אביב וחיפה וכעת החליטו לפתוח את הסניף השלישי באשדוד.

מרפאות מוסקונה בראשות ד"ר רוני מוסקונה, מציעות את כל סוגי הניתוחים בכירורגיה הפלסטית, עם ידע וניסיון של שנים רבות.

מרפאות מוסקונה

ד"ר רוני מוסקונה, מומחה לכירורגיה פלסטית, בעל שם עולמי ביצע במהלך שנותיו בתחום אלפי ניתוחים פלסטיים וטיפולים אסתטיים, בניהם מעל כ-15,000 ניתוחי אף, אלפי ניתוחי חזה הכוללים ניתוחי הגדלת חזה, הרמת חזה או הקטנת חזה, מאות רבות של ניתוחי מתיחת בטן, מתיחת פנים ועוד.

צוות המומחים של המרפאות נבחרו בקפידה על ידי ד"ר רוני מוסקונה. רופאים אלו התלוו אל ד"ר מוסקונה, אשר הסמיך אותם לטפל בשיטות ובטכניקות מהמתקדמות בעולם.

כל הרופאים מצטיינים בידיים רגישות והם בעלי הכשרה לכל סוגי הניתוחים בכירורגיה הפלסטית וביצוע הזרקות מתקדמות בראיית מנתח פלסטי.

המרפאות מציעות הזרקות מתקדמות בשיטות ייחודיות שפותחו במרפאות  הכוללות פיסול פנים ללא ניתוח, עיצוב שפתיים בשיטת 7 אלמנטים , עיצוב עצמות לחיים, טיפולי צוואר, עיצוב ישבן, בוטוקס הדור החדש ועוד.

 תחום ההזרקות תופס תאוצה גדולה, בשנים האחרונות נשים וגברים  מגיעים על בסיס קבוע על מנת לקבל מראה צעיר וזוהר, ללא ניתוח  וחזרה מהירה לשגרה.

עיצוב עצמות לחיים :

מרפאות מוסקונה

            אחריי                                                           לפניי 

תהליך הזדקנות הפנים כולל צניחה של העור, דלדול של רקמת השומן התת עורי וירידה הדרגתית באיכות העור.

בכדי להשיב מראה רענן לפנים, יש לשים דגש על כל אחד מהמרכיבים הבאים:

מילוי קמטים

שחזור נפחים

טיפול במרקם העור

במרפאות מוסקונה  תוכלו להכיר  את השיטה ההוליסטית לטיפולי פנים הכוללות שבע פתרונות למניעת הזדקנות העור:

  1. קו לסת וסנטר: קו לסת תחתונה מודגש הוא סימן לצעירות ורעננות המאופיין בעור הדוק וקווים חדים. אצל גברים קו לסת מסותתת ומרובעת הוא סימן לגבריות ונחשב למושך יותר.

כיום ניתן לראות גברים, נשים צעירות המעוניינות בלסת מודגשת וחדה יותר כשל גל גדות או בר רפאלי וגם נשים מבוגרות יותר אשר חשות כי עם הגיל חל רפיון באזור קו הלסת, דבר המקנה לפנים מראה "פני בולדוג", מגיעים לבצע טיפול של הידוק וחידוד קו הלסת. הטיפול נעשה באמצעות  שילוב של הזרקת חומצה היאלורונית סמיכה או רדיאס עם הזרקת בוטוקס - הדור חדש.

  1. עיבוי עצמות הלחיים: מיועד להעניק נפח, להבליט את מבנה הפנים ולהדגיש את קו העצמות.
  2. מילוי אזור הפה והשפתיים: על מנת להגיע לתוצאה טובה יש להתייחס לקמטים בציידי הפה (נזולאביים), קמטים צידי שפה תחתונה (מריונטות), קמטי עישון מעל השפה העליונה והשפתיים. לכל קמט יש את החומר הייעודי האידאלי על מנת להגיע לתוצאה המקסימלית.
  3. בוטוקס בצדי הפה: מטרת ההזרקה באזור זה נועדה להרים את זוויות הפה הנפולות, המשוות מראה עצוב, ולהשיב לשפתיים מראה צעיר ורענן יותר.
  4. יישור גבות: כיום הטרנד החם ליישר את הגבות ו"לפתוח" את הפנים. יותר ויותר בחורות צעירות ומבוגרות כאחד מבצעות יישור גבות. באמצעות הזרקה של חומצה היאלרונית לקצות הגבה ובשילוב של בוטוקס נוצר אפקט של יישור הגבות וקצוות הגבה מורמים.
  5. צוואר- עור רפוי ומקומט בצוואר יכול בקלות להסגיר את הגיל, כיום יש טיפול ייעודי להחלקת קמטי הרוחב, המתבצע ע"י הזרקת חומצה היאלרונית/ רדיאס בעזרת מיקרו קנולה. לאלו הסובלים מקמטי אורך ניתן לטפל ע"י הזרקת בוטוקס לשיפור המראה.
  6. מרקם העור: הטיפול ההוליסטי אינו מושלם ללא התייחסות למרקם העור.

ניתן לשפר את המרקם באמצעות שימוש בסקין בוסטר, אשר מעניק לעור מראה זוהר, מוצק ובריא, ואף מעודד את חידוש ייצור הקולגן והאלסטין.

בוטוקס הדור החדש

בוטוקס הדור החדש!!

בוטוקס הינו חומר שנכנס לשימוש רפואי בשנות השבעים - בעיקר לתיקון בעיות נוירולוגיות בתנועת העיניים כמו פזילה. הבוטוקס יעיל במיוחד לטיפול בקמטי הבעה, במצח ובציידי העיניים. 

הזרקת בוטוקס מומלצת לא רק לטיפול בקמטים קיימים אלא גם למניעת היווצרות קמטים קבועים ושמירה על מראה פנים צעיר ורענן לאורך זמן.

על מנת לתת את השירות והתוצאות הטובות ביותר ללקוחותינו הנאמנים אנו מבצעים זריקת בוטוקס באמצעות מכשיר ייעודי הנחשב לקדמת הטכנולוגיה, המאפשר לבצע הזרקה זהה בכמות הנדרשת מספר פעמיםלדוגמא בקמטי המצח על מנת לשתק את השריר אנו מזריקים בנקודות שוות במצחללא המכשיר מגע האדם משתנה מהזרקה להזרקה, מספיק שבמקום אחד מזריקים מעט יותר מהכמות הנדרשת כי לפעמים מאבדים רגש במזרק או יש כיס אוויר ולכן יוצא יותר ובכך יכולה להיווצר אסימטריה כלומר גבה אחת מורמת יותר או בחיוך בציידי העיניים צד אחד הלחי עולה יותר. בעיה זו נפתרת באמצעות הדור החדש.

הזרקה באמצעות הדור החדש מאפשרת רמת דיוק מרבית מונע בעיה זו, גם בביקורת כמות הדקירות הנדרשת להשלמת הטיפול קטנה משמעותית ואף יש מקרים שאין צורך בכלל לבצע זריקה נוספת.

מרפאות מוסקונה

עיצוב שפתיים בשיטת 7 אלמנטים

במרפאות מוסקונה הבינו מזמן ששפתיים מושלמות אינן תלויות רק בעיבוי. לכן, צוות מומחי המרפאות עמלו על פיתוח שיטה ייחודית ששמה דגש על שבעה אלמנטים מרכזיים. השיטה הייחודית מבטיחה תוצאות טבעיות ויפות יותר שגם נשמרות לאורך זמן.גם ההתפתחות הטכנולוגית מביאה חידושים לתחום, עם שימוש בחומרים ייעודיים מתקדמים שמבטיחים תוצאות יפות במיוחד. אלו שבעת האלמנטים שיש להתייחס אליהם בכדי ליצור שפתיים מושלמות, מסביר מוסקונה:

זוויות הפה - עם השנים, זוויות הפה נוטות לצנוח. מכיוון שהן נתפסות כמבטאות שמחת חיים, זוויות פה הנוטות מטה משדרות עצבות, פסימיות ועייפות. בעזרת הזרקה מדויקת לזווית הפה אפשר לשנות את הכיוון שלהן כלפי מעלה ובדרך זו לשנות את הדרך שבה הסביבה תופסת את האדם.

 גבול השפתיים-  מיקום המעבר מעור הפנים לחלק בעל המרקם השונה של השפתיים. הגבול יוצר את התיחום. כדי לייצר שפתיים משורטטות יש להדגיש את גבול השפה העליונה עם חומרי מילוי.

קשת קופידון – אחד מתווי הפנים: הקימור באמצע השפה העליונה.  

פילטרום-  בלט עור המחבר בין השפה העליונה לבין בסיס האף.

מרקם חלק של השפתיים-  המילוי מיועד להחליק קמטוטים קטנים לא רצויים.

צניחת שפה-  עם השנים השפה התחתונה צונחת, ולכן צריך לעבות אותה

שפתיים סימטריות ובשרניות-  יש לשמור על יחס נכון כדי ליצור מראה טבעי.

lips

צילום עליון:לפניי/ צילום תחתון : אחריי

לפרטים ויצירת קשר חייגו : 03-7442828

www.moscona.co.il

אינסטגרם: Moscona_clinics

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה