הזמר תומאס אנדרס מגיע לישראל בפברואר 2019



תומאס אנדרס , סולן להקת האייטיז המצליחה מודרן טוקינג, יגיע לישראל בחורף 2019 הקרוב לסדרת הופעות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

תומאס אנדרס ישראל

המוזיקאי והזמר תומאס אנדרס, סולן הרכב האייטיז המיתולוגי מודרן טוקינג, יגיע לישראל לסדרה של 4 הופעות ברחבי הארץ בערים תל אביב, אשקלון, חיפה ובאר שבע יחד עם ההרכב החדש שלו "מודרן טוקינג בנד".


אנדרס בן ה-55, הקים בגרמניה יחד עם המוסיקאי דיטר בוהלן, את ההרכב מודרן טוקינג שפעל באמצע שנות ה-80 שהיה אחראי לכמה מן הלהיטים הגדולים ביותר בתקופה זו כמו You're My Heart, You're my Soul או את Brother Louie וזכה להצלחה מסחררת. ההרכב מכר מעל מאה מיליון אלבומים ברחבי העולם והפך למעשה להרכב הגרמני המצליח ביותר בכל הזמנים.

ההרכב פעל לסירוגין עד לתחילת שנות ה-2000 ולאחר מכן התפרק סופית ב-2003. עוד לפני הפירוק הסופי, יצא אנדרס בקריירת סולו ארוכה ומוצלחת שכללה אלבומים רבים שזכו גם הם להצלחה ולהערכה רבה. בשנים האחרונות, הוא הקים את ההרכב מודרן טוקינג בנד איתו הוא מבצע את השירים הידועים של ההרכב המצליח.

בהופעה של תומאס אנדרס בישראל שתתקיים בחודש פברואר 2019, הוא צפוי לבצע את כל הלהיטים הידועים של מודרן טוקינג לצד קטעים מוכרים מאלבומי הסולו שלו. אנדרס כבר הופיע בישראל בעבר ומחזיק בכמות לא קטנה של מעריצים נאמנים. הוא עדיין נחשב לאמן פעיל ובאחרונה הוא אף הפך לשופט בתחרות אקס פקטור הגרמנית.

אתם מוזמנים לקרוא עוד על ההופעה של אנדרס בישראל ומופעי חו"ל ידועים נוספים באתר החדש קצת תרבות הסוקר ומציג את כל אירועי הבידור והתרבות בישראל.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה